Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep ECSYSTEM
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BCS podgląd kamer na telefonie z internetem od PLAY

14 Sty 2017 15:36 2814 8
  • Poziom 18  
    Montując u klienta bazującego na PLAYu, natrafiła mnie nie miła niespodzianka. Wiem, że PLAY nie umożliwia dostępu do publicznego adresu IP, ale nie przejmowałem się tym, wiedząc, że korzystając z P2P w BCSie nie będzie problemu.

    Przy rejestratorze router mobilny Huawei B593-u oczywiście z PLAY LTE. W telefonie klienta (Android) również Play. System zamontowany, podgląd przez P2P w smartfonie zrobiony...

    Wszystko działało przez 2 pierwsze dni, po czym klient nie ma możliwości podglądu kamer. Transfer w telefonie itp. jest. Okazało się, że PLAY zobaczywszy ruch tego typu, przyblokował ten ruch co potwierdził nawet konsultant (dopiero drugi), że faktycznie przyblokowano i nie ma możliwości odblokowania tego ruchu (tylko w telefonie, router normalnie puszcza ruch). Cały Internet chodzi, oprócz podglądu na kamery :) Wg mnie takie działania powinny umożliwić klientowi zerwanie umowy bez kar, ale klient nie chce się w to bawić, a zależy mu na podglądzie.

    Myślę, że stworzenie sieci VPN powinno umożliwić taki podgląd, ale nigdy nie robiłem VPNu. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak się ma VPN do podglądu kamer? Mam router tak jak wspomniałem Huawei B593u, który nie obsługuje VPN, myślę że powinno wystarczyć postawienie pomiędzy nim a rejestratorem routera TP-LINK z DD-WRT, tak? i co dalej? Mam do dyspozycji też serwer VPS - może być przydatny? Proszę o wskazówki jak się za to zabrać i czy w ogóle będzie to funkcjonować?

    Mam nadzieję, że tym samym przestrzegę również innych w stosunku do PLAY, bo nie słyszałem o podobnej sytuacji
  • Sklep ECSYSTEM

  • Poziom 43  
    Nie Play, ja także mam u Klientów problem z p2p w BSC/Dahua, dlatego "wszedłem" w Hika.
  • Poziom 12  
    Ustaw DDNS na rejestratorze

    Moderowany przez suworow:

    Proszę......
    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

  • Sklep ECSYSTEM
  • Poziom 18  
    sosarek napisał:
    Nie Play, ja także mam u Klientów problem z p2p w BSC/Dahua, dlatego "wszedłem" w Hika.


    Tu akurat Play. Kamery po 2 dniach przestały ładować się u klienta na telefonie z Playem. Na moim telefonie ładują się (T-mobile), wkładam moją kartę do klienta telefonu - kamery ładują się, klient wkłada inną kartę z Plusem - kamery ładują się. Udostępniam WiFi z mojego telefonu - kamery ładują się. Klient łączy się z innym punktem dostępowym - wszystko chodzi. Nie chodzi tylko i wyłącznie na numerze telefonu klienta (Play). Pakiety wszystko jest, internet działa szybko (speedtest ok. 20mb DL). Dzwoniłem do obsługi i nic mi ciekawego nie powiedziano, dopiero za drugim razem dzwonił sam klient i mu powiedziano, że faktycznie zostało coś z ich strony przyblokowane i że tego nie odblokują. Klient nie potrafił mi dokładnie przekazać czego się dowiedział, ale konsultant powiedział mu właśnie, żeby utworzyć VPN...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Adko napisał:
    Ustaw DDNS na rejestratorze


    Play nie oferuje usługi publicznego adresu IP, więc to nic nie da.
  • Poziom 11  
    Dyskusja w tym temacie nie toczyła się od ponad roku a mam ten sam problem i chciałem zapytać czy został on jakoś rozwiązany.Czy problem podglądu dotyczy tylko w.w operatora bo nie mam możliwości przetestować jak jest z innymi.Oczywiście podgląd ze smartfona ale po wifi działa bez zarzutu.
  • Poziom 18  
    Po kilku dniach od montażu zaczęło samo działać. Oczywiście mówię o P2P
  • Poziom 18  
    aster napisał:
    Dyskusja w tym temacie nie toczyła się od ponad roku a mam ten sam problem i chciałem zapytać czy został on jakoś rozwiązany.Czy problem podglądu dotyczy tylko w.w operatora bo nie mam możliwości przetestować jak jest z innymi.Oczywiście podgląd ze smartfona ale po wifi działa bez zarzutu.


    cięzko stwierdzić, domek letniskowy miałem podłączony przez PLAY od listopada ubiegłego roku i działa do tej pory i nawet nie wiedziałem że ludzie mają jakieś problemy.
  • Poziom 26  
    Play często robi takie numery, trzeba najlepiej zagrozić zerwaniem umowy, wtedy zadzwoni przed upływem terminu miła osoba z działu utrzymania klienta i okazuje się, że da się to zrobić bez problemów.... Temat przerabiałem, znajomy doradził mi to (a handluje play dla firm już chyba z 10 lat), klient napisał wypowiedzenie z winy play (wskazał konkretne usługi i brak informacji o nie wspieraniu, czy też blokowaniu usług) - dwa tygodnie przed upływem terminu wskazanym w piśmie zadzwoniła Pani z działu utrzymania klienta i nagle się dało wszystko załatwić, godzinie po jego oświadczeniu o wycofaniu wypowiedzenia, nagle wszystko zaczęło działać....
  • Poziom 11  
    W końcu udało się osiągnąć podgląd poprzez internet mobilny a nie tylko wifi. Pomocną okazała się aplikacja z Google Play ustawiająca VPN w smartfonie. Obrazy z kamer ładują się gdzie tylko jestem.Moja konfiguracja jest następująca-ruter FritzBox,USB modem 3g E3131- 4 kamery 1MpUstawienia standardowe dla P2P. Aplikacja w tel. Xmeye.Oczywiście Video czasem przycina na 1-3 sek. ale można to jakoś znieść.Ale to samo jest jak w domu włączę podgląd po WiFi gdzie Dowland jest na poziomie ok 5mbs.Wydaje mi się że za klatkowanie winę ponosi 3g po stronie rejestratora albo serwery pośredniczące P2P.