Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podgląd z kamer zrywa połączenie z internetem

15 Sty 2017 22:08 1830 11
  • Poziom 9  
    nie jestem fachowcem raczej samoukiem domownikiem posiadam rejestrator BCS DVR 0801 QEA II do tego osiem kamer router Netgear DGN2200 konto na dyndns oraz neostradę wszystko było ok podgląd przez net itp. ostatnio coś się popsuło a mianowicie podgląd działa około 1 godzinę następnie przestaje działać internet i brak jest podglądu ,jak odłączę rejestrator od routera internet śmiga , muszę iść zresetować rejestrator i wszystko jest ok przez około godziny i tak cały czas jaka może być przyczyna , już odłączałem kamery na przemian ale niestety nic nie pomagało proszę o pomoc
  • Poziom 9  
    Nie mogę niestety naprawić rejestratora wyskakuje taki bład

• Poziom 43  
    Odłącz wcześniej rejestrator od internetu.
  • Poziom 18  
    W moim przypadku winny był router.Po wymianie na nowy problemy się skończyły

• Poziom 43  
    @ttoip
    pitpiterson napisał:
    Nie mogę niestety naprawić rejestratora wyskakuje taki bład
  • Poziom 16  
    rejestrator do producenta , producent/dystrybutor/ naprawi , oczywiście odpłatnie .
    nastąpiło "włamanie" na skutek niewłaściwej konfiguracji routera
    pzdr

• Poziom 43  
    ttoip napisał:
    nastąpiło "włamanie" na skutek niewłaściwej konfiguracji routera

Nie routera a rejestratora, wystarczy poczytać a później się wypowiadać
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3267575.html
  • Poziom 9  
    sosarek napisał:
    Odłącz wcześniej rejestrator od internetu.

czyli procedurę naprawczą przeprowadzić bez podłączenia rejestratora do internetu? to jak komputer skomunikuje się z rejestratorem
  • specjalista-kamery przemysłowe
    pitpiterson napisał:
    nie jestem fachowcem raczej samoukiem domownikiem
    (...)