Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gaźnik 28imb 10/250 w cinquecento 700 "dziura" po naciśnięciu gazu

16 Sty 2017 19:12 864 13
  • Poziom 12  
    Witam mam problem z wyregulowaniem gaźnika w cc700. Przerobiony został z fosa na 28imb 10/250 (fos ma duże luzy na osi przepustnicy przez co ssie lewe powietrze, ma "dziurę" po dodaniu gazu (czasami) i dużo pali w granicach 9-12 litrów w mieście).

    Przechodząc do sedna sprawy zakupiłem gaźnik maluchowski wyczyściłem i posprawdzałem dysze (rozmiary według książki "POLSKI FIAT 126P" ).
    po założeniu i uruchomieniu był problem z brakiem regulacji obrotów na maksa wkręcona śruba regulacji obrotów i cinquecento ledwo chodzi, lecz nie gaśnie. Założyłem dłuższa śrubkę i ustawiłem obroty i skład mieszanki na słuch (niskie obroty i wykręcanie śrubki do najwyższych obrotów ). Mocy nie ubyło według mnie, może i przybyło, lecz jest problem.
    Na zimnym silniku (bez ssania nie działa ;)) na zaciągniętym ssaniu nie mogę dodać gazu ponieważ od razu gaśnie. Jak silnik jest już ciepły chodzi bez ssania lecz jest tzw. "dziura" po naciśnięciu gazu jest najpierw zastanowienie, a później wkręcanie się w obroty(czasami przez to ciężko ruszyć :P).

    dysze gaźnika
    115/190
    rurka f101
    wolnych obrotów 50
  • Poziom 30  
    Działa dokładnie tak jak miał działać , jeżeli wymagasz czegoś więcej to nie na tym gaźniku.
  • Poziom 12  
    Nawet gaśnięcie na ssaniu po dodaniu gazu ? nie da się tego zlikwidować
  • Poziom 12  
    Ok dzięki za informacje temat zamykam
  • Admin grupy Samochody
    Na prośbę autora otwieram ponownie.
  • Poziom 12  
    A mam pytanie bo raczej jest to nie możliwe by silnik na ssaniu nie mógł się wkręcać w obroty
    Czym to można wyregulować ?
    Danie większej dyszy głównej lub powietrza da coś czy może jest zatkany któryś kanał w gaźniku ?
    Patrze na różnych stronach i maluch na ssaniu nie gaśnie po dodaniu gazu, a ja nie ważne ile go dam i tak mi cc 700 gaśnie
    Brak pompki przyśpieszacza powoduje raczej tzw "dziure" a mi na ssaniu na gaz reaguje gasnieciem :(
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
  • Poziom 12  
    Witam dzisiaj po testach stwierdzam, że najlepiej chodzi na dyszach 120/190 i rurce f74 (z f101 i f8, jeszcze nie testowałem f64)
    Teraz silnik odpala na ssaniu teraz w te mrozy (w Krakowie) po chodzi chwile i można delikatne wcisnąć ssanie i po delikatnym naciśnięciu gazu po chwili się wkręca na obroty. Jak silnik się zagrzeje to chodzi bez ssania i nie ma dziury (czasem sobie przypomni, ale rzadko). Mocy ma teraz więcej niż na moim fosie

    Czy wymiana rurki f74 na f64 da coś?( jak można to proszę napisać czym się będzie cechować jedna i druga i czym to idzie )
  • Poziom 12  
    Mam jedno pytanie odnośnie kąta wyprzedzenia zapłonu(nie interesuje mnie to, że to jest elektroniczne i się nie ustawia, po coś te śruby tam są :P)
    Podpiąłem lampę stroboskopową pod pierwszy cylinder od rozrządu i kąt wyszedł mi coś koło 45 stopni. Według książki powinien wyjść 10 stopni. Obroty miałem takie, żeby tylko nie zgasł (jak najmniejsze).
    Nacięcie na kole ma się pokryć z znakiem na pokrywie rozrządu ?
    Czy jest różnica to związane z lewymi obrotami wału ?
  • Poziom 12  
    Czyli z tego wynika, że jak ustawie ten wspornik według książki i podepnę lampę to powinna mi wskazać na wolnych obrotach 10 stopni, a nie 45
    Gaźnik 28imb 10/250 w cinquecento 700 "dziura" po naciśnięciu gazu Gaźnik 28imb 10/250 w cinquecento 700 "dziura" po naciśnięciu gazu Gaźnik 28imb 10/250 w cinquecento 700 "dziura" po naciśnięciu gazu

    Dodano po 4 [minuty]:

    a różniły się te wsporniki dla silnika z katalizatorem i bez (różne długości )?
  • Poziom 30  
    "a różniły się te wsporniki dla silnika z katalizatorem i bez (różne długości )?" powiem ci że ja nie widziałem takiego z katalizatorem może i były . Ustawiasz według opisu i ma grać , jak jest źle to moduł do wymiany . Może coś z lampą błyskową nie tak , nie możliwe aby silnik pracował na biegu jałowym przy takim kącie jak piszesz .