Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV - opinia na temat silnika 2.3 VR5 150km i usterka

Technik.elektryk 16 Sty 2017 20:20 1161 10
  • #1 16 Sty 2017 20:20
    Technik.elektryk
    Poziom 8  

    Witam kupiłem golfika jak w temacie i chciałbym zaczerpnąć opinii na jego temat oprócz tego coś lekko jarmoli na wolnych obrotach z prawej strony silnika takie odgłosy jak mielenie pieprzu w młynku na Vag-u pokazuje błąd niskiego napięcia grzania lambady (sondy lambda) i awarie sporadyczną silnika krokowego dodam że faluje lekko na wolnych obrotach (czasami) jak się rozgrzeje i jak się zapali to zaraz po starcie potrafi zgasnąć i trzeba odpalić ponownie.

    0 10
  • #2 16 Sty 2017 20:31
    coperfild
    Poziom 33  

    Robiłem takie z urwanym łańcuchem rozrządu, 2 łańcuchy od strony skrzyni biegów.

    0
  • #3 16 Sty 2017 20:37
    Technik.elektryk
    Poziom 8  

    czy to kwestia napinacza ? czy samego łańcucha ?

    0
  • #4 16 Sty 2017 23:27
    dabu
    Poziom 31  

    Kwestia pompy dającej za wysokie ciśnienie, przez co napinacz naciągał łańcuch jak bycze jaja.

    0
  • #5 17 Sty 2017 17:32
    Technik.elektryk
    Poziom 8  

    W silniku 1.8 20V przy pompie oleju był zaworek czy o to chodzi ? dokładnie nie znam tego silnika ani jego konstrukcji

    Dodano po 10 [minuty]:

    ogólnie to auto ma moc wszystko ok oprócz krokowego o ile vag pokazuje prawdę, nie wiem czy jest sens wymieniać napinacze i ślizgi ostatecznie łańcuch auto ma 250 tyś. Producent zakłada że rozrząd jest dożywotni ale mechanicy zalecają wymianę co 200 tyś. więc mój jest już pełnoletni e tym temacie.

    Dodano po 42 [minuty]:

    a czy lepiej jest wywalić cały pas przedni i wyjechać całością czy może sam silnik wyciągnąć a resztę zostawić ?

    0
  • #6 17 Sty 2017 18:20
    coperfild
    Poziom 33  

    Ja demontuje pas, koło pasowe na wale osprzęt alternator klimę i wyciągam sam motor.

    1
  • #7 17 Sty 2017 18:25
    andrzej20001
    Poziom 43  

    I wyczyść ultradźwiękowo wtryskiwacze .mają specyficzną konstrukcję 😁

    0
  • #8 17 Sty 2017 19:51
    Technik.elektryk
    Poziom 8  

    coperfild dzięki za potwierdzenie mojej myśli :) . Teraz jeszcze zapytam się czy wymiana ślizgów i napinaczy pomaga ? ponieważ na niemieckich forach wyczytałem (przy pomocy google tłumacz) ,że po paru tysiącach hałas powraca być może to bujda ?

    0
  • #9 17 Sty 2017 21:44
    coperfild
    Poziom 33  

    Łańcuch zawsze trochę słychać to chyba taka konstrukcja, ale jak wymienisz wiesz że ci nie strzeli.

    0
  • #10 18 Sty 2017 16:00
    Technik.elektryk
    Poziom 8  

    No tak będę miał spokój, czy elementy z VR6 pasują? czy może się mylę ? Znalazłem kilka fotek które pokazują że VR6 i VR5 to niemalże identyczne silniki ?

    0
  • #11 19 Sty 2017 18:32
    Technik.elektryk
    Poziom 8  

    dabu napisał:
    Kwestia pompy dającej za wysokie ciśnienie, przez co napinacz naciągał łańcuch jak bycze jaja.

    Wracam do tematu koleś od którego kupiłem zalał 10w40 chyba zrobił manniane, moim zdaniem za grubo jak na ten motor choć książka serwisowa uwzględnia ten olej ?
    no i oczywiście popychacz się odzywa na zimnym długo klepie aż się dobrze zagrzeje.

    0