Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8

16 Jan 2017 21:43 9084 21
  • Level 10  
    Witam potrzebuję waszej porady (zmieniam silnik z racji z tego że 2,3 padło) kupuję silnik 2,8 znalazłem ofertę gość sprzedaje od fiata ducato 2,8 koni 68 podobno bez turbiny , pomoglibyście mi ze zdjęcia stwierdzić czy to jest 2,8 jtd czy 2,5 td

    silnik będe wstawiał do Iveco a wiem że Fiat miał takie same motory różniły się łapami kolektorami

    Pozdrawiam

    Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8 Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8 Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8 Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 31  
    Tak,ten silnik z fotek to 2.8d.
  • Level 10  
    czy 2,8 D i 2,8 JTD miały jakąś różnice ?? czy ten motor da rade wstawić do Iveco po 2000 roku
    oglądam i szukam silnika brałbym całego od Iveco ale za dużo wołają

    niby w tolerance pokazuje taki sam

    Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8 Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8
  • Level 24  
    Przekładałem kiedyś z Ducato do Mastera i różnice były w smarowaniu turba i czymś jeszcze, ale generalnie do przeskoczenia.
  • Level 10  
    czyli mówisz można śmiało brać silnik z przebiegiem 240 tys podobno , rozchodzi się żeby potem pasowały mocowania kolektorów i łap silnika bo ten silnik bez turba a ja chcę dołożyć turbinę :)
  • Moderator of Cars
    Adrik66 wrote:
    ten silnik bez turba a ja chcę dołożyć turbinę

    A nitro też? Wychodzi na to, że jesteś całkowitym laikiem - JTD to zupełnie inny silnik, nie dość że sterowany elektronicznie, to z zupełnie innym układem wtryskowym. Pewnie dało by się z niego wykorzystać co najwyżej wał korbowy i blok, jeśli są na identycznym słupku robione. Do "D" żeby dołożyć turbinę, trzeba zobaczyć czy pompa wtryskowa i same wtryski są takie same - inaczej do przełożenia. Tak samo ze spływem oleju z turbiny.
  • Level 10  
    słuchaj jakby silniki iveco były tańsze w zakupie nie szukałbym rozwiązania w postaci 2,8 D od Fiata

    pompę wtryskową ma sterowaną za pomocą linki
    dlatego czy napotkam jakieś niespotykane problemy

    zdjęcie przedstawia sterownik komputer, instalacji silnika do niego też poszukuję

    Iveco Daily - Czy to jest silnik 2.8
  • Level 43  
    Adrik66 wrote:
    bo ten silnik bez turba a ja chcę dołożyć turbinę

    A po co , przecież samo dołożenie turbiny zniszczy silnik. Jesteś w pełni sprawny na rozumie?



    Moderated By T5:

    3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
    Ostrzeżenie.

  • Level 43  
    Adrik66 wrote:
    słuchaj jakby silniki iveco były tańsze w zakupie nie szukałbym rozwiązania w postaci 2,8 D od Fiata


    Jakby były tańsze to by były w gó... Cena nie bierze się z powietrza..
  • Level 10  
    kolego auto ma służyć do jazdy a nie do toczenia..
    proszę was o porady czy napotkam jakieś problemy przy zmianie a nie jestem sprawy , Odpowiadam Ci jestem zdrowy!!
    A ty jeździsz busem bez turbiny ??
  • Level 43  
    Adrik66 wrote:
    A ty jeździsz busem bez turbiny ??


    A wozisz ludzii czy towar?

    Zresztą to bez znaczenia, swapy zawsze albo są drogie albo o kant 3 .
  • Level 10  
    Code:
    http://allegro.pl/iveco-daily-2-8d-99-06r-komputer-silnika-500324649-i5094306445.html


    taki komputer silnika mam pompa jest na linkę
    mi się wydaje że jednak ten silnik stary konstrukcyjnie posiada troche elektroniki , chociaż by prędkościomierz i obrotomierz jest sterowany elektronicznie

    Dodano po 1 [minuty]:

    kolego ftp.kowal skrzynia i most z wałem jest także tu problem odpada :)
  • Level 10  
    to do czego ten sterownik jest ???obok komputera mam map sesor ??

    i czy duże zmiany są pomiędzy motorem z oznaczeniem
    8140.63 (ten który chce kupić ) a 8140.43 C lub S czyli JTD tak myślę
  • Level 10  
    A ma ktos takową instalacje silnika pod ten komputer , mowa końcowa Panowie cY ten silnik że zdjęć nada się do mojego Iveco ?? Żeby działał i nie było problemów
  • Level 43  
    Adrik66 wrote:
    Witam potrzebuję waszej porady (zmieniam silnik z racji z tego że 2,3 padło)


    Czy to jest Iveco po 2006 roku czyli 4 gen?
  • Level 10  
    kolego miałem z 2004 roku ale padł motor a dokładnie spalił się wraz z kabiną zakupiłem kabinę pod 2,8 silnik :)
  • Level 10  
    Panowie po długim szukaniu zakupiłem kompletną instalacje do mojego Iveco a co z silnikiem ten ze zdjęć gość sprzedał chociaż się umówił drugi pojechałem oglądać od Iveco tego starszego Daily 2 ale padaka straszna , więc umówiłem się z gościem i mam wziąć ze sprawnego tylko mam pytanie jak wygląda sprawa z mocowaniem skrzyni 5 biegowej do silnik z starszej wersji Iveco z tego co pisze to ten sam motor 8140.43 pytam żeby się nie wkopać bo po ten silnik musze gnać 350 km w jedna

    Z góry dzięki