Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pasek ledowy RGB, nie wiem co się stało.

17 Sty 2017 11:29 453 8
  • Poziom 5  
    Witam, przyszły dzisiaj do mnie ledy, które zamówiłem sobie na internecie. Wszystko dobrze podłączyłem i działa. Chciałem zobaczyć czy pilot też działa zmieniłem na inny kolor, chciałem zobaczyć co jest na jednym z przycisków na pilocie, kliknąłem i coś jakby tak cicho strzeliło? i ledy przestały działać. Proszę o pomoc, jestem zielony w tych sprawach.
  • Poziom 33  
    Włączyłeś przycisk autodestrukcjji :D :D :D

A tak poważnie, to pewnie strzelił jeden z triaków. Marne szanse na naprawę. Taki przebity triak potrafi rozwalić strukturę układu. Jeśli to jest w ogóle rozbieralne to wrzuć jakieś fotki albo oddaj skąd kupiłeś,
  • Poziom 43  
    Może łaskawie powiesz nam co kupiłeś, co nacisnąłeś dokładniej, bo wróżki są na feriach.
  • Poziom 5  
    Poniżej zdjęcie i zaznaczony przycisk który kliknąłem. A kupiłem to z allegro:
    Link usunięto - Regulamin, pkt 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens/trymer01

Może mógłbym kupić tą "białą kostkę" [chyba kontroler] i spróbować, zobaczyć?
  • Poziom 16  
    Ten zasilacz do smartfona z zestawu jest w stanie uciągnąć 300 szt ledów RGB? :D
  • Poziom 5  
    Matitronik napisał:
    Ten zasilacz do smartfona z zestawu jest w stanie uciągnąć 300 szt ledów RGB? :D

Teraz nie wiem. Przełączyłem tylko 3 razy na pilocie i hmm.. Nie działa nic :D
  • Poziom 33  
    R - jak remove :D :D :D

Po wciśnięciu powinny zaświecić czerwone Red. Więc może trzeba iść tym tropem ale skoro nie świeci nic to coś zasilaczem może? Sprawdź najpierw zasilacz.
  • Poziom 5  
    jaszczur1111 napisał:
    R - jak remove :D :D :D