Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Serwis Samsunga Galaxy S6 Edge

Sylwia09876 17 Sty 2017 12:09 966 6
  • #1 17 Sty 2017 12:09
    Sylwia09876
    Poziom 2  

    Dzień dobry. 

    04.01.2017 oddałam samsunga galaxy s6 edge na naprawę warunkową (różowy pasek wyświetlający się na całym ekranie), Pan z salonu w Krakowie przyjął go bez problemu, powiedział że wszystkie naprawy dokonywane są na miejscu i stwierdził, że naprawią go i będzie do odebrania dziś lub jutro (04-05.01).
    9ego stycznia nadal nikt się ze mną nie kontaktował, więc zadzwoniłam zapytać co z tym telefonem w odpowiedzi usłyszałam "telefon jest właśnie naprawiany u technika, powinien być dziś gotowy", zadzwoniłam więc następnego dnia, odebrała inna Pani i po chwili dyskusji z kimś stwierdziła, że "w telefonie trzeba wymienić wyświetlacz, a jeszcze nie mają części i na nie czekają i gdy telefon będzie gotowy wyślą mi SMS".
    minął ponad tydzień, znów zero kontaktu z ich strony i dzwonię dziś (17.01) i Pan informuje mnie, że telefon jest w serwisie w Piasecznie WTF? I dostali z tamtego serwisu wiadomość, że była z mojej strony ingerencja w oprogramowanie i trzeba wymienić płytę główną odpłatnie za 1050zł i jaka jest moja decyzja.
    Rzecz jasna nie zgodziłam się.
    Jestem bez telefonu już drugi tydzień, naprawa miała być zrobiona na miejscu,  bez mojej wiedzy wysłano telefon do innego serwisu (który ma praktycznie same negatywne opinie ze względu na próby naciągania ludzi na płatne naprawy które przysługują im za darmo) i nagle pojawia się opinia, że ingerowałam w oprogramowanie, co nie było stwierdzone podczas przyjmowania telefonu w Krakowie.
    Czy ktoś wie, co powinnam zrobić w tej sytuacji?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
    Sylwia.

    0 6
  • #2 17 Sty 2017 12:27
    KamGr
    Poziom 24  

    Jeżeli masz papierek na to że oddałaś telefon tylko z usterką wyświetlacza i działał poza tym normalnie to w życiu bym nie przyjął takiego tłumaczenia. Tym bardziej że miało być to zrobione na miejscu tak jak mówisz a nie w jakimś pobocznym serwisie.

    0
  • #3 17 Sty 2017 12:28
    grubas
    Poziom 40  

    Kolega miał podobnie. Zrobił sobie roota i nabił flagę. Telefon się popsuł i oddał na gwarancję. Gwarancja została anulowana z racji nabicia flagi.
    Telefon z reguły zawsze jest odsyłany do serwisu centralnego. W punkcie gdzie oddawałaś telefon takich rzeczy nie sprawdzają jak ingerencja w SW lub w sam telefon.

    0
  • #4 17 Sty 2017 12:34
    KamGr
    Poziom 24  

    Też racja jeżeli ktoś wcześniej wgrywał Ci na telefon jakieś inne oprogramowanie to mieli się prawo tego czepić. Kiedyś sam tak zrobiłem telefon wrócił z gwarancji z informacją że była ingerencja z mojej strony w oprogramowanie i nie naprawią. Więc wgrałem brandowany soft i poszedłem do innego punktu tam przyjęli i naprawili bez problemu.

    0
  • #5 17 Sty 2017 14:30
    Sylwia09876
    Poziom 2  

    Gdzieś "zniknęła" moja odpowiedź, że w tym przypadku sytuacja jest inna, ponieważ 09.01 poinformowano mnie, że ich technik naprawią mój telefon, a później nagle znalazł się w Piasecznie.
    Tak jakby zepsuli go podczas naprawy w Krk i wysłali do serwisu, którego nikt nie poleca po to żeby mieć czyste rączki.
    Czy w ogóle serwis gwarancyjny, który zgadza się na naprawę u siebie i podkreśla, że telefony naprawiane są na miejscu ma prawo wysłać mój telefon gdzieś w świat bez poinformowania mnie i mojej zgody?

    0
  • #6 17 Sty 2017 15:29
    grubas
    Poziom 40  

    Tak. Ma takie prawo wysłać do serwisu centralnego.
    Zresztą sama także mogłaś sobie zamówić kuriera do domu i zabrał by telefon do CCS.

    0
  • #7 17 Sty 2017 15:41
    Sylwia09876
    Poziom 2  

    No cóż, czyli jak umówisz się do fryzjera to liczysz się z tym, że po przyjściu do niego może wysłać Cie na drugi koniec Polski bo przecież tam też ma salon? Zacna logika.
    Za wszelką pomoc dziękuję, dodaje też, że telefon nie był rootowany.
    Pozdrawiam cieplutko.

    0