Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ccleaner nie uruchamia się - Jak w temacie

olo281 17 Sty 2017 20:44 747 16
  • #1 17 Sty 2017 20:44
    olo281
    Poziom 9  

    Witam.
    Po instalacji ccleaner nie uruchamia się i wywala błąd :
    Podpis problemu:
    Nazwa zdarzenia problemu: BEX
    Nazwa aplikacji: CCleaner.exe
    Wersja aplikacji: 5.25.0.5902
    Sygnatura czasowa aplikacji: 5845c59e
    Nazwa modułu z błędem: CCleaner.exe
    Wersja modułu z błędem: 5.25.0.5902
    Sygnatura czasowa modułu z błędem: 5845c59e
    Przesunięcie wyjątku: 00186438
    Kod wyjątku: c0000409
    Dane wyjątku: 00000000
    Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
    Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
    Dodatkowe informacje 1: 100a
    Dodatkowe informacje 2: 100a8c341cd74b7535b69f27cf87bf61
    Dodatkowe informacje 3: c17c
    Dodatkowe informacje 4: c17c1e55b2c22f5ce51aadc2839e6396
    O co chodzi?
    Pomoże ktoś?Proszę....

    0 16
  • #3 17 Sty 2017 21:30
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Probowales starszych wersji?

    Zmien Adobe Reader na Foxit -> http://ninite.com/foxit/

    W ustawieniach Chrome wylacz przywracanie zestawu stron po starcie.

    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000\...\MountPoints2: {49a4a333-52a3-11e6-81f8-344b50b7ef5a} - J:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000\...\MountPoints2: {75c64ad9-c784-11e5-839c-002186bd2913} - G:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\MountPoints2: {49a4a333-52a3-11e6-81f8-344b50b7ef5a} - J:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\MountPoints2: {75c64ad9-c784-11e5-839c-002186bd2913} - G:\AutoRun.exe
    CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www-searching.com/?pid=s&s=G2Rzamobl15047,00abca1f-44f4-4464-8e37-a6e8c4f4890e,&vp=ch&prd=set_ch"
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    S3 cpuz139; \??\C:\Users\HP\AppData\Local\Temp\cpuz139\cpuz139_x32.sys [X]
    S3 cpuz140; \??\C:\Users\HP\AppData\Local\Temp\cpuz140\cpuz140_x32.sys [X]
    S3 RtlWlanu; system32\DRIVERS\rtwlanu.sys [X]
    S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
    Task: {26EC3C51-B0B7-4629-A2C4-3FF116C36DD5} - System32\Tasks\{8C20617A-1C67-42CC-9802-330BC109FF36} => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2016-12-06] (Piriform Ltd)
    Task: {2E22EB94-370B-4345-ACF0-11D6375F2F73} - System32\Tasks\{589D6791-7B54-4C82-B37A-849AAC27A063} => C:\Users\HP\Desktop\pity2015ngsetup.exe
    Task: {44B25837-48B2-411D-959D-AB4C9138A294} - System32\Tasks\{4692DE26-9A5D-4F37-84A8-748EE50EB8E5} => C:\Users\HP\Desktop\pity2015ngsetup.exe
    Task: {4C489B66-6BC8-48DC-9E7C-0C36EEC1260A} - System32\Tasks\{C37FA21D-0EAB-4D1B-8453-E993BF37A501} => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2016-12-06] (Piriform Ltd)
    Task: {7D06D716-CC5C-4ED1-933F-596BE11E0179} - System32\Tasks\{346C2F3D-F451-4B01-9E74-362400C25DAD} => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2016-12-06] (Piriform Ltd)
    Task: {83C67432-0BF9-4ACE-8B93-2EBDF88E7A0A} - System32\Tasks\{57E12E3E-F7E2-41FB-9C79-96193C60B824} => C:\Program Files\Recuva\recuva.exe
    Task: {B974FDFC-DFBD-41FD-BD43-92C1BA7827BC} - System32\Tasks\{6A95F1DA-4DCA-420A-AC24-A02F0F093859} => C:\Program Files\CPUID\CPU-Z\cpuz.exe
    Task: {D520BFA1-FECD-4436-89E6-B46B7B05ECF4} - System32\Tasks\{5D155264-7BE9-4B88-BA8A-F7E93DD28E4A} => C:\Users\HP\Desktop\pity2015ngsetup.exe
    Task: {E6799128-9A2F-493D-B8C8-F9132DDF41A1} - System32\Tasks\{07A8DAC2-1A1F-4CA3-AAF5-939395F753AB} => C:\Program Files\CPUID\CPU-Z\cpuz.exe
    Task: {F6DEAF26-7981-4046-9F75-CD4BE4D140FE} - System32\Tasks\{F1C68E4B-817D-463E-97CB-CC1FE36FC1C0} => pcalua.exe -a "D:\sterowniki hp pavilion dv5 1100ew\sp50500.exe" -d "D:\sterowniki hp pavilion dv5 1100ew"
    EmptyTemp:



    Zamiesc screen z CrystalDiskInfo:
    http://portableapps.com/apps/utilities/crystaldiskinfo_portable
    (cale okno!)

    0
  • #4 18 Sty 2017 18:38
    olo281
    Poziom 9  

    Kraniec_Internetów napisał:
    olo281 napisał:
    Kod wyjątku: c0000409

    Wklejasz kod w Google i szukasz jak to naprawić. Takie trudne?


    Może i jestem laikiem kolego,ale wyobraź sobie,że między innymi od tego zacząłem i niestety nie znalazłem rozwiązania....i po co ten sarkazm???

    0
  • #6 18 Sty 2017 19:02
    olo281
    Poziom 9  

    Dzięki bardzo... :)

    Dodano po 7 [minuty]:

    Kolobos napisał:
    Probowales starszych wersji?

    Zmien Adobe Reader na Foxit -> http://ninite.com/foxit/

    W ustawieniach Chrome wylacz przywracanie zestawu stron po starcie.

    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000\...\MountPoints2: {49a4a333-52a3-11e6-81f8-344b50b7ef5a} - J:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000\...\MountPoints2: {75c64ad9-c784-11e5-839c-002186bd2913} - G:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\MountPoints2: {49a4a333-52a3-11e6-81f8-344b50b7ef5a} - J:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-113389865-2761093657-2093016561-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\MountPoints2: {75c64ad9-c784-11e5-839c-002186bd2913} - G:\AutoRun.exe
    CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www-searching.com/?pid=s&s=G2Rzamobl15047,00abca1f-44f4-4464-8e37-a6e8c4f4890e,&vp=ch&prd=set_ch"
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    S3 cpuz139; \??\C:\Users\HP\AppData\Local\Temp\cpuz139\cpuz139_x32.sys [X]
    S3 cpuz140; \??\C:\Users\HP\AppData\Local\Temp\cpuz140\cpuz140_x32.sys [X]
    S3 RtlWlanu; system32\DRIVERS\rtwlanu.sys [X]
    S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
    Task: {26EC3C51-B0B7-4629-A2C4-3FF116C36DD5} - System32\Tasks\{8C20617A-1C67-42CC-9802-330BC109FF36} => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2016-12-06] (Piriform Ltd)
    Task: {2E22EB94-370B-4345-ACF0-11D6375F2F73} - System32\Tasks\{589D6791-7B54-4C82-B37A-849AAC27A063} => C:\Users\HP\Desktop\pity2015ngsetup.exe
    Task: {44B25837-48B2-411D-959D-AB4C9138A294} - System32\Tasks\{4692DE26-9A5D-4F37-84A8-748EE50EB8E5} => C:\Users\HP\Desktop\pity2015ngsetup.exe
    Task: {4C489B66-6BC8-48DC-9E7C-0C36EEC1260A} - System32\Tasks\{C37FA21D-0EAB-4D1B-8453-E993BF37A501} => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2016-12-06] (Piriform Ltd)
    Task: {7D06D716-CC5C-4ED1-933F-596BE11E0179} - System32\Tasks\{346C2F3D-F451-4B01-9E74-362400C25DAD} => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2016-12-06] (Piriform Ltd)
    Task: {83C67432-0BF9-4ACE-8B93-2EBDF88E7A0A} - System32\Tasks\{57E12E3E-F7E2-41FB-9C79-96193C60B824} => C:\Program Files\Recuva\recuva.exe
    Task: {B974FDFC-DFBD-41FD-BD43-92C1BA7827BC} - System32\Tasks\{6A95F1DA-4DCA-420A-AC24-A02F0F093859} => C:\Program Files\CPUID\CPU-Z\cpuz.exe
    Task: {D520BFA1-FECD-4436-89E6-B46B7B05ECF4} - System32\Tasks\{5D155264-7BE9-4B88-BA8A-F7E93DD28E4A} => C:\Users\HP\Desktop\pity2015ngsetup.exe
    Task: {E6799128-9A2F-493D-B8C8-F9132DDF41A1} - System32\Tasks\{07A8DAC2-1A1F-4CA3-AAF5-939395F753AB} => C:\Program Files\CPUID\CPU-Z\cpuz.exe
    Task: {F6DEAF26-7981-4046-9F75-CD4BE4D140FE} - System32\Tasks\{F1C68E4B-817D-463E-97CB-CC1FE36FC1C0} => pcalua.exe -a "D:\sterowniki hp pavilion dv5 1100ew\sp50500.exe" -d "D:\sterowniki hp pavilion dv5 1100ew"
    EmptyTemp:



    Zamiesc screen z CrystalDiskInfo:
    http://portableapps.com/apps/utilities/crystaldiskinfo_portable
    (cale okno!)


    Niestety CrystalDiskInfo również nie działa :
    Podpis problemu:
    Nazwa zdarzenia problemu: BEX
    Nazwa aplikacji: DiskInfo.exe
    Wersja aplikacji: 7.0.5.2016
    Sygnatura czasowa aplikacji: 586858fa
    Nazwa modułu z błędem: DiskInfo.exe
    Wersja modułu z błędem: 7.0.5.2016
    Sygnatura czasowa modułu z błędem: 586858fa
    Przesunięcie wyjątku: 000467c6
    Kod wyjątku: c0000409
    Dane wyjątku: 00000000
    Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
    Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
    Dodatkowe informacje 1: 9f6c
    Dodatkowe informacje 2: 9f6c9f865415ee4f722f89ec8c80b2c1
    Dodatkowe informacje 3: 9074
    Dodatkowe informacje 4: 90740fa49a1eaaabc41f9f359345dc0a

    0
  • #11 19 Sty 2017 21:54
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Na dysku sa niestabilne sektory.

    Zgraj dane na inny nosnik i wykonaj zerowanie przy pomocy mhdd.
    Po wykonaniu zamiesc zdjecie ekranu z mhdd z widocznymi czasami dostepu do sektorow.
    Zerowanie usunie WSZYSTKO z CALEGO dysku bez mozliwosci odzyskania!

    0
  • #12 20 Sty 2017 04:47
    olo281
    Poziom 9  

    Trochę to potrwa...zainwestuję w nowy dysk.Jak sklonuję na niego system to się odezwę.Dziękuję za cierpliwość i chęć pomocy.Serdecznie pozdrawiam...

    0
  • #13 25 Sty 2017 19:52
    olo281
    Poziom 9  

    Po zmianie dysku nic się nie zmieniło :(

    0
  • #15 26 Sty 2017 04:42
    olo281
    Poziom 9  

    Nie,kolego.To klon.Niektóre oprogramowanie jest służbowe bez możliwości reinstalacji.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Za to o dziwo CrystalDiskInfo działa poprawnie...

    0
  • #16 26 Sty 2017 11:44
    Kolobos
    Spec od komputerów

    W takim razie oddaj komputer do firmy i niech tam Ci go naprawia skoro nie mozesz niczego reinstalowac samodzielnie.

    0
  • #17 26 Sty 2017 12:30
    olo281
    Poziom 9  

    Nie o to chodzi,ale spoko.Dzięki za poświęcony czas.Zrezygnuję w takim razie z Ccleanera.Mozesz polecić coś podobnego?

    0