Ustawianie tak jak zwykle ale nie działa.
Czy jest w konice gdzieś zakładka na zasadzie rejestru z informacją dlaczego nie wysłało. Lepiej znam Ricoha, ale z Konicą nigdy też nie miałem problemu.
Sprawdzone konfiguracja sieci(Adres, brama, DNS) - DHCP jak i przepisane ręcznie ustawienia sieciowe z komputera
Maszyna u klienta, informatyk nie znał danych konta firmowego email dlatego próbowałem ustawić testowo na poczcie WP i o2. Serwer SMTP wpisywany po nazwie jak i po adresie.
Czy jest w konice gdzieś zakładka na zasadzie rejestru z informacją dlaczego nie wysłało. Lepiej znam Ricoha, ale z Konicą nigdy też nie miałem problemu.
Sprawdzone konfiguracja sieci(Adres, brama, DNS) - DHCP jak i przepisane ręcznie ustawienia sieciowe z komputera
Maszyna u klienta, informatyk nie znał danych konta firmowego email dlatego próbowałem ustawić testowo na poczcie WP i o2. Serwer SMTP wpisywany po nazwie jak i po adresie.