Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Seicento kuleje, nie równa praca

23 Sty 2017 21:07 660 9
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich, mam bardzo poważny problem z moim sc 900 r 2000, odwiedziłem parę warsztatów i sam trochę przy nim grzebałem na daremno. Odpala, da się jako tako jeździć, na wolnych gaśnie, co jakiś czas strzela, gaz zwykły jest ale odpiety przez mechanika, kuleje i bardzo nie równa praca.
    Co zrobiłem, więc katalizator był zanieczyszczony dość mocno ale został zdemontowany i problem nadal jest, wszystkie czujniki jakie są wymienione, prócz lambdy ale mechanik powiedział że on jeździł kiedyś bez a jak odpiołem to nie ma różnicy czy z czy bez, głowica zdjeta, uszczelka oryginalna jak Nowa, pali się lampka wtrysku tkz, ,marchewka" co jakiś czas na chwilę znika, paliwo chleje jakby palił 20na 100km, mono wtrysk także był wymieniany, nowe świece, nowe przewody wn, cewki wymieniane i nadal to samo, map sensor także wymienione, wszystkie podciśnienia podpiete tak jak mają być. Jakieś pomysły panowie ?
  • Poziom 18  
    Zapala się "marchewka" to znaczy, że sterownik zapisał błąd. Odczytałeś jaki to błąd? To może ułatwić diagnozę i od tego bym zaczął.
  • Poziom 28  
    Marchewka nie świeci bez powodu... Po co wymieniłeś to wszystko? I po jaką cholerę zdejmowałeś głowicę? Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega...
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    web69 napisał:
    Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega...

    Od tego zacznij
    Grendelkarol98 napisał:
    głowica zdjeta

    Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ?
    Grendelkarol98 napisał:
    uszczelka oryginalna jak Nowa

    Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ?
    Zawory ustawione prawidłowo ?
    Rozrząd zweryfikowany ?
    Grendelkarol98 napisał:
    chleje jakby palił 20na 100km

    Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda lambda.
  • Poziom 2  
    Ogólnie to on nie ma złącza obd 2 tylko zwykłą kostkę trzy pinową której nikt nie posiadał ale jak widać będę musiał taką zakupić... Tak głowica była fachowo sprawdzana, uszczelka była cała, nie uszkodzona, zamontowana została Nowa, cała klawiatura, szklanki, popychacze, samoregulotory wszystko sprawdzane, rozrząd też sprawdził na wypadek czy nie przesunął się o jeden ząbek i czy koła się nie pozrywaly
  • Poziom 22  
    Mechanik roku. No chyba, że tym mechanikiem jesteś Ty. Mniemam, że zdecydowanie taniej byłoby już go podłączyć pod komputer w serwisie fiata ... zdecydowanie mniej kosztów a i samochód byłby sprawny.
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    CameR napisał:
    Zawory ustawione prawidłowo ?

    W 900-setce nie ma regulacji zaworów, spełniają tą rolę hydrauliczne kasatory, owszem jak był używany olej kiepskiej jakości, i kasatory już wypracowały swoje, to mogą być do wymiany bo nie spełniają swej roli.
    Jak "chleje" paliwo to stawiam na czujnik temperatury, ten w termostacie, który daje sygnał do sterownika silnika, lub na sondę Lambda.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Pod komputerem pokazuje błąd lambdy i wtrysku, lambda pokazuje błąd z nierównej pracy i spalania a o błędzie wtrysku to już domyslilem się z deski rozdzielczej.... sprawdzę bak i wszystkie przewody zasilające...
  • Poziom 2  
    Okazało się że uszkodzony komputer, dzięki za pomoc