Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Obnizenie amper bez obnizenia volt

24 Jan 2017 19:43 588 3
  • Level 3  
    Witam, jestem nowy w elektronice, moja wiedza to 0 wiec prosze sie niesmiac.
    Buduje projekt kolejki lego, wyjalem wszystkie elementy PF oprucz silnika, wstawilem sterowanie przez arduino nano + czujnik odleglosci+ czujnik kolorow,
    bzyczek i dwie ledy. Wszystko dziala ale nie wiem jak podlaczyc to pod baterie.
    Baterie aaa w pozostalych kolejkach wymienilem na akumulatorki 9v zeby nie zbankrutowac ale starczaja na 30 minut zabawy bez swiatelek.
    Do tej kolejki z chcial bym uzyc bateri o wiekszej wydajnosci aby mogla zasilic wszystkie bajery.

Chcail bym uzyc bateri Li-Pol Dualsky 2200mAh 25C 3S 11.1V ECO-S:
    Taki luzny pomysl.
    Problem w tym ze czytalem ze maxymalne napiecie dla lego PF to 10v i 800mah a ten akumulator daje wiekszy - "Prąd rozładowania: ciągły 25 C (55 A)"
    wiec myslalem zeby uzyc stepdown konwerter ale on obniza jedynie napiecie, podejzewam ze natezenie przepali silnik.
    Z reszta mysle ze spadek mocy bedzie moze wyniesc 1v wiec nie weim czy nawet mialo by to sens.
    Nie wiem czy mysle dobrze ale taki mam pomysl, czy mogl by ktos powiedziec jak jest z tymi amperami przy takiej bateri.
    Do you have a problem with Arduino? Ask question. Visit our forum Arduino.
  • Helpful post
    Level 38  
    Większy prąd akumulatora jest wręcz pożądany, problem w tym, że krótko po ładowaniu napięcie na pakiecie 3s może wynosić 12.6V.

Mam nadzieję, że masz odpowiednią ładowarkę i układ zabezpieczeń do tego pakietu...
  • Level 39  
    piotrlan wrote:
    czy mogl by ktos powiedziec jak jest z tymi amperami przy takiej bateri.