Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

A6 C5 2.5 tdi + 1.9 Instalacja - Opis wtyczek podszybia

dziki87 25 Jan 2017 01:01 1653 8
  • #1
    dziki87
    Level 8  
    Witam serdecznie.
    Potrzebuje opis pinow ze wtyczkach na podszybiu obok ecu w Audi a6 C5 z 2.5 tdi AKN i 1.9 AFN
    Po przelozeniu silnika z 2.5 na 1.9 w ecu nie mam polaczenia z immo i nie mozna samochodu odpalic.
    Moze jest jakis program w ktorym sa opisane wszystkie polaczenia instalacji?
    W autodacie i info-tech nie ma takich informacji
  • #2
    biba24
    Level 18  
    Jaki ECU jest w afn? Komunikacja z nim jest?
  • #3
    dziki87
    Level 8  
    Komunikacja z ecu jest tylk tak jakby immo nie rozpoznaje.


    Ecu na naklejce ma num. 038 906 018 FS a VAG zczytuje 038 906 018 FD z tym ze pompa wtryski i turbo sa zmienione i ktos chip robil i kosci sa zmienione.
    bledy ale glownie dlatego ze osprzet nie jest jeszcze podlaczony.
    Silnik

    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 038 906 018 FD
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G220SG 2137
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 26352
    5 Faults Found:
    17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
    P1441 - 35-10 - - - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-00 - -
    17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
    P1549 - 35-10 - - - Intermittent
    17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
    P1161 - 35-00 - -
    17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
    P1156 - 35-00 - -

    Licznik


    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 4B0 920 932 K
    Component and/or Version: C5-KOMBIINSTR. VDO D12
    Software Coding: 00060
    Work Shop Code: WSC 00650
    Additional Info: WAUZZZ4BZ1N069838 AUZ7Z0Y1621691
    3 Faults Found:
    01177 - Engine Control Unit
    65-10 - Unauthorized - Intermittent
    01314 - Engine Control Module
    49-00 - No Communications
    00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
    30-00 - Open or Short to B+

    Ecu z poprzedniego motoru 2.5 AKN 4B1 907 401 B

    Co do immo to pin wyciagnelem z liczznika. W A4 robilem adaptacje ecu i przeszlo a tu cos nie idzie
    W kanale immo w okienku vag number jest napisane "bitte adress " i zastanawiam sie czy bie brakuje jakiegos polaczenia w instalacji.
  • #4
    michal200848
    Level 23  
    Tu nie trzeba żadnych pinów robisz anpassung w adaptacjach i odpalasz . a jak nie to daj wsad immo to ci obrobie plik .
  • #5
    dziki87
    Level 8  
    Trzymając się tematu ma ktoś te schematy?
  • #6
    dziki87
    Level 8  
    [Select]
    [17 - Instruments]
    [Adaption - 10]
    kanal 00
    [Read]
    [Save]
    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]
    [Exit]

    Wyzej opisana procedura nie adoptuje ecu
  • #7
    michal200848
    Level 23  
    Kolego przeoczyłem masz licznik z can to nie będzie takie proste masz licznik z immo3 a ster z immo 2.

    Jak chcesz więcej podpowiedzi to pw.
  • #8
    dziki87
    Level 8  
    to moze ta procedura zadziala?

    Wymiana ECU

    [17 - Instrumenty]

    [Zaloguj - 11]

    4-cyfrowy PIN

    Wpisz zero, a następnie 4-cyfrowy kod PIN. Na przykład, jeśli kod PIN to 1234, wprowadź 01234.

    -------------------------------------------------------------------------------

    [Do it!]

    [Adaptacja - 10]

    Kanał 000

    [Czytaj]

    [Zapisz]

    [Gotowe, powrót]

    [Zamknij Controller, Go Back - 06]

    Wyłączyć zapłon i po 5 sekundach ponownie go włączyć.

    !!!!!! Pamiętaj, aby nie uruchomiać auta w ciągu najbliższych 2 minut.

    Po tym czasie spróbuj uruchomić silnik !!!!!!
  • #9
    dziki87
    Level 8  
    Ecu przypisane immo gaśnie a nie pali.
    Pompa podaje ropę a reakcji zero tak jakby nie zczytywało położenia wału lub w złym momencie.


    Kupiona nowa wiazka z ECU od AVG i po adaptacji immo pali bez problemu.