Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprinter 312 2.2 CDI - Nie odpala

25 Sty 2017 09:38 4404 10
  • Poziom 9  
    Witam,

    Mam problem ze sprinterem 2.2 CDI z 2007r, po powrocie z trasy po zgaszeniu już nie odpala nawet z "samostartu".

    Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę.
    Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic.

    Po podpięciu do kompa wywala jedynie E8 P1955 .
    A na zawór na pompie wysokiego ciśnienia dochodzi jedynie 9V.

    Już sam nie wiem co robić...
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 9  
    leonov napisał:
    A szukał kolega na forum ? Link :idea:

    Tak, szukałem i żaden z tematów nie daje odpowiedzi na problem który opisałem. Natomiast błąd który wskazałeś w linkach nie powoduje tego że nie można odpalić silnika nawet z przysłowiowego "plaka" ponieważ sterownik świec żarowych nie ma wpływu na sterowanie zaworami na magistrali CR...
    Problem jest w sterowaniu zaworami że nie podaje paliwa na magistralę. a upalona świeczka żarowa jest już wymieniona i też to nie pomogło.
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 1  
  • Poziom 27  
    Chyba sobie jaja robisz kolego, jak aku ma 12,7V to już jest dobrze. Napięcia jakie podałeś to dla pracującego silnika raczej.
    Na plaku musi chodzić, jeśli nie chce, to coś z rozrządem, wydechem, albo klapa gasząca zamknięta.
  • Poziom 9  
    Jackall napisał:
    Chyba sobie jaja robisz kolego, jak aku ma 12,7V to już jest dobrze. Napięcia jakie podałeś to dla pracującego silnika raczej.
    Na plaku musi chodzić, jeśli nie chce, to coś z rozrządem, wydechem, albo klapa gasząca zamknięta.

    Aku jest dobre, do każdej próby odpalenia zawsze jest w pełni naładowane. Sprawdzaliśmy na innym sprinterze napięcie sterujące na zaworze na pompie wysokiego ciśnienia i jest takie samo jak u mnie. Najgorsze jest to że z każdą próbą wtryski już lecą na sucho i w końcu je szlak trafi...

  • Poziom 34  
    pewnie oś pompy HP się ukręciła.
  • Poziom 9  
    damdam napisał:
    pewnie oś pompy HP się ukręciła.

    Pompa HP też była kupowana i wymieniana. Dziś ją jeszcze raz wyciągnę i dam na sprawdzenie na przyrząd.
  • Pomocny post
    Poziom 1  
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Wtryski nie dostaną zasilania, jeżeli warunki nie są spełnione. Jak nie ma ciśnienia paliwa, zbyt niskie obroty itp.
  • Poziom 9  
    Po sprawdzeniu na przyrządzie wyszło że i stara i "nowa" używana były zepsute, nie dawały ciśnienia. Zakup fabrycznie nowej pompy pomógł.
    Sprinter odpala więc temat można już zamknąć.
    Dzięki wszystkim co pomagali