Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cordoba 1998 1.6 75km - Nie odpala po mrozie, wężyki od pompy paliwa oznaczenia

27 Sty 2017 13:17 1965 8
  • Poziom 23  
    Witam, nadmienię iż wcześniej nie miał problemów z rozruchem, ale jak po dłuższym postoju to powariował chwilę na wolnych obrotach i po czasie się unormował, jakby jechać od razu to tracił moc i zgasł, ale po odpaleniu ponownym chodził bez problemu. Dzisiaj rano został odpalony w celu przeparkowania bez problemów przejechał 3 metry :) Później już nie chciał odpalić, kręcił coś tam pyrknął już prawie i cisza, tylko sam rozrusznik. Po przekręceniu kluczyka kilka razy żeby pompka ruszyła znowu coś tam podłapał już prawię i zgasł. Pomyślałem że może felerne paliwo wczoraj zatankowane -6 na dworze dzisiaj było i odpalił na tym co było w wężykach. To rozkręciłem i patrzę dziwną rzecz (jestem laikiem)
    Niebieska zwrotka ma ciśnienie.
    Czarny wężyk do wtrysków ma ciśnienie, idzie paliwo.
    Biały wężyk który idzie do chyba filtra paliwa, potem do przepustnicy nie ma paliwa, przy pompie jest oznaczony RAW (nie wiem co to znaczy) i przy pompie z niego nic się nie leje, swoją drogą nie wiem dokąd idzie czarny z wyjściem i ten biały, potem wracają koło pompy razem z białym.

(podłączyłem na chwilę czarny z białym żeby poszło trochę paliwo do testów, tylko jeszcze nie odpalałem)
    P.s to wielopunkt tak?

Cordoba 1998 1.6 75km - Nie odpala po mrozie, wężyki od pompy paliwa oznaczenia Cordoba 1998 1.6 75km - Nie odpala po mrozie, wężyki od pompy paliwa oznaczenia Cordoba 1998 1.6 75km - Nie odpala po mrozie, wężyki od pompy paliwa oznaczenia Cordoba 1998 1.6 75km - Nie odpala po mrozie, wężyki od pompy paliwa oznaczenia
  • Poziom 43  
    Grigori310891 napisał:
    Biały wężyk który idzie do chyba filtra paliwa, potem do przepustnicy nie ma paliwa