Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne

20614hdi 30 Sty 2017 09:20 2835 35
  • #1 30 Sty 2017 09:20
    20614hdi
    Poziom 5  

    Witam

    Posiadam cytrynę z 2001r z instalacją lpg 3.0 v6. Auto ostatnio ma pewną dolegliwość otóż, odczuwam spadek mocy. Niezależnie czy to na PB czy LPG spadek mocy objawia się tak, że w danym momencie idzie jak należy zaś po chwili ma muła, że pedał w podłogę a to jedzie gorzej od sreiczento.

    Błędów żadnych nie ma poza jedną tylną sondą za katalizatorem. Instalację ustawiłem na tip top bo wcześniej było wypadanie zapłonów i błąd katalizatora z komunikatem na wyświetlaczu. Teraz nic nie wywala na deskę, tylko po podłączeniu lexii jest błąd z ogrzewania sondy i zestarzenia katalizatora w w/w miejscu. Wszystkie parametry sprawdzałem podczas jazdy przy różnych obciążeniach i jestem w kropce. Ktoś może ma jeszcze pomysł co może być nie tak.

    Filtry powymieniane tak samo i filtry lpg.


    Jak potrzeba wstawię oscyloskop z lexii na pb i lpg. Na moje oko jak obserwowałem to na gazie jest w pewnym zakresie ciut ubogo, ale jak pisałem to nie wina lpg bo na pb jest tak samo.


    Czy jest możliwość, że kat się oberwał i wkład co jakiś czas blokuje wylot spalin?

    0 29
  • Metal Work Pneumatic
  • #2 31 Sty 2017 11:55
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 31 Sty 2017 17:33
    20614hdi
    Poziom 5  

    Sonda dziś wymieniona, specjalnie zrobiłem po 50 km na pb i na lpg przed przełączeniem paliwa na lpg sprawdziłem czy są błędy, nie było. Po jeździe na lpg tak samo sprawdziłem i brak błędów. Auto ciągle odczuwalnie ma spadki mocy. Gdyby to był kat przy chłodnicy to pół biedy bo jego to nawet bez kanału wyciągnę, ale ten drugi to masakra.
    Sprawdziłem także map sensor i to nie jego wina. Z resztą bez podłączonego skrzynia nawet biegów nie chciała przerzucać (automat) po podpięciu kostki i ponownym odpaleniu biegi są ;).

    Lexią chciałem zrobić adaptację przepustnicy ale jakimś cudem nie mam parametru do tego i też nie wiem czemu.

    Świece nowe założone.

    Chodzi mi po głowie jeszcze czujnik położenia wału bo zazwyczaj odpala od tzw. "strzała" bywa też, że znacznie dłużej kręci. Tylko o ile sprawdzałem to synchronizacja z wałem odczytywana jest poprawnie.

    0
  • #4 01 Lut 2017 09:46
    20614hdi
    Poziom 5  

    Temat wahań mocy zakończony sukcesem. Słabo i to bardzo słabo naciągnięta linka od potencjometru gazu. Po naciągnięciu idzie w pełnym zakresie od samego dołu beż żadnego "ale".

    0
  • #5 23 Lut 2017 16:36
    20614hdi
    Poziom 5  

    Edit@

    Jednak nie zakończony, z autem coś nie tak się dzieje. Na zimnym silniku mocy mu nie brak, lecz jak się zagrzeje to inna sprawa. Niekiedy wrażenie jest takie jakbym miał tira za sobą podczepionego. I do tego pojawiła się dziwna dolegliwość, a raczej dwie
    - auto niekiedy długo kręci nim odpali
    - bywa, że bardzo mocno po odpaleniu zazwyczaj zimny klekocze niczym wszystkie moje diesle razem wzięte (ujęte na filmiku).

    Olej jaki zalewałem 3 tyś km temu to Valvoline 10W/40. Raz też po zakupie był błąd z jednego zaworu od zmiennych faz. Zawory wyciągałem i myłem w nafcie, bo klepanie było już wcześniej słyszalne. Wystarczy mocno dodać gazu i już nie klepie choć wiem, że to mocno szkodzi silnikowi.

    Co do błędów silnika i skrzyni to co jakiś czas mam błąd na automacie w pamięci P1728 Jako błąd "informacja momentu silnika CAN" (stały odległy) i zawsze przy trybie pracy "redukcja".

    Wrócił tez mi błąd od drugiej sondy za katem, ale czy ona podpięta czy nie podpięta to auto ma ten sam objaw. (P0158 oraz P0161 ) mam kolejną to na dniach wymienię....

    Już sam nie wiem co może być nie tak, do tego jak ostatnio patrzyłem na parametry ogólne przy biegu jałowym to nie podoba mi się odczyt z MAP sensora bo ciśnienie według mnie jest trochę duże jakby nieszczelność bo wynosiło około 430 mbar więc na pierwszy rzut według mnie nieszczelność i jedynie chyba, gdzie może być to pod kolektorem jak gaz zakładali i uszczelek nie wymienili.

    Układ zapłonowy jest dobry, świece sprawdzone oporności cewek niemalże równe. Filtry powymieniany wraz z olejem.

    Już sam nie wiem, klepanie to może efekt nienasmarowanych początkowo szklanek, a moc może ucieka przez skrzynie biegów. Jak jest zimna to biegi zmienia z lekkim szarpnięciem później już płynnie. Zaś kolejny objaw z niej to tak jak przy normalnym sprzęgle ciernym jakby się ślizgało. Wygląda to tak, że dodam gazu obroty wzrosną i po chwili opadną i auto ciągnie. Jeżdżę głównie na manualu, niekiedy na zwykłym trybie D.

    Raczej niemożliwym jest przestawiony aż tak rozrząd, czy jednak ?

    Ps. Na filmiku przy samym końcu dodałem mocno gazu i klepanie ustało tak jak w/wsp.



    Link

    0
  • Metal Work Pneumatic
  • #6 23 Lut 2017 18:27
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 24 Lut 2017 09:52
    20614hdi
    Poziom 5  

    Transit 2 napisał:
    Słuchając pracę silnika, mam wrażenie, że problem jest z rozrządem po stronie faz rozrządu, wraz z ustawieniem faz rozrządu.(Najwyraźniej po wymianie rozrządu nie zostało zbyt dobrze ustawiony faz rozrządu, co pewnie wcześniejszy właściciel musiał o tym wiedzieć i stąd sprzedał auto).
    Natomiast, wspomniane o zaworze faz rozrządu, to możliwe, że ma to związek ze stanem oleju, bo jeśli producent zaleca inny olej niż zalałeś. (Co miałeś podać numer vin pojazdu, bo obecny olej nie jest chyba właściwym do tego silnika.).
    Olej Valvo zalałem z racji tego, że wcześniej ktoś zalał castrola i nie wiadomo ile tak na prawdę na nim było przejechane. Kultura jednostki i tak znacznie się poprawiła na valvoline. Mam z nim miłe doświadczenia z tym olejem.

    Rozumiem, że jak dobiorę się do rozrządu i okaże się, że chociaż jedno koło nie pasuję na blokadę to sprawa jasna? Kiedyś borykałem się z focusem 1.6 i też dużo palił, moć mocno ograniczona i ciśnienie na jednym garnku 8 barów. Rozrząd walnięty o półtora zęba po ustawieniu ciśnienie katalogowe i spalanie z mocą tak samo.

    VF7DCXFXF76033449

    Transit 2 napisał:
    To jest oddzielna sprawa i choć tutaj nie wiadomo, kiedy olej był zmieniany i na jaki, a często spotykam z innym rodzajem wymianą oleju, co niech ich szlag w trafi
    No tutaj też na początek muszę sam olej wymienić, lecz obawiam się, że sam olej w skrzyni nie pomoże, a wymiana oleju w sprzęgle. Tylko tutaj trzeba skrzynie zrzucać to i równie dobrze mogę już założyć manual bo taki mój cel jest odkąd nabyłem auto.

    0
  • #8 24 Lut 2017 12:44
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 24 Lut 2017 20:35
    20614hdi
    Poziom 5  

    Transit 2 napisał:
    O jakim sprzęgle piszesz, w sprzęgle hydrokinetycznej olej jest razem ze skrzynią i nie potrzeba demontażu skrzyni biegów, aby wymienić olej.
    Natomiast, do demontażu skrzyni potrzebna jest wymiana filtra olejowego w skrzyni biegów automatycznej, ale i tutaj zależy, jaki przebieg auta masz, bo jak jest nalatane z 300 tys., to warto się zainteresować wymianą filtra w jak najszybszym możliwym rozwiązaniu i skoro sam dasz radę, to już możesz zaczynać samodzielnej naprawy wymiany filtra w skrzyni biegów, a jeśli będziesz miał problem, to zawsze możesz się zwrócić tutaj na tym forum. (Z tym że już tego tematu będziesz musiał założyć nowy temat).

    Tak o hydrokinetycznym sprzęgle mowa. Gdzieś się spotkałem z teorią, że ów sprzęgło napełnia się z osobna olejem. Ale jak tutaj współdzieli ze skrzynią tym lepiej łatwiej wymienić. Przebieg na tę chwilę to 228k km. To lipa z tym filtrem, drogi nie jest z tego co widziałem tylko gdzie dokładnie on siedzi? Bo osobiście nie patrzyłem na jakiekolwiek schematy i myślałem, że siedzi pod pokrywą na wprost chłodnicy, lecz teraz widzę iż tam są te elektrozawory. Mam rozumieć skrzynia do rozebrania.



    Transit 2 napisał:
    Już dawno powinieneś sprawdzić rozrząd i ustawienie faz rozrządu, bez tego trudno zweryfikować inne przyczyny.
    Remont mam na głowię i ni jak czas na to znaleźć, dziwi mnie tylko dlaczego na nagrzanym silniku wszystko kuleje. W Focusie jak był ten rozrząd dupnięty to praktycznie zimny czy ciepły moc była ograniczona lecz fakt na ciepłym bardziej z racji mniejszej dawki zadanej przez ecu po nagrzaniu.


    Transit 2 napisał:
    A więc od początku produkcji miałeś zalany olej Total 9000 5W-40.
    Których to dotyczy silnika od 2001 roku, Normy ACEA A3-98 lub A1-98 (*), Normy API SJ lub SJ / EC (*)

    Natomiast zalanie oleju Valvoline 10W-40 jest olejem półsyntetyk , czyli gęściejszy, co musi mieć specyfikacje wyżej wspomnianej wersji.
    Choć w tym przypadku nie bardzo rozumiem, dlaczego zmieniane są oleje na gęstsze, gdzie zamiast nadal stosować pełnego syntetyku.
    Nie byłoby nic dziwnego podczas zamiany oleju, gdyby nie czujnik jakości oleju, co bardzo wpływa również na pracę silnika i sterowania od samego komputera.
    Zalałem odpowiednik lepkości taki jak był, auto na lpg od 2011r nie wiadomo co kto lał wcześniej. Wraz dniem dostania się do rozrządu sprawdzę kompresję i najwyżej zrobię później płukankę silnika, zaleje 5W/40 i ponownie przemyję zawory od zmiennych faz chociaż i w nich nie ma co się zapchać bo żadnych sitek nie ma.

    1
  • #10 24 Lut 2017 22:16
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 24 Lut 2017 22:42
    20614hdi
    Poziom 5  

    Transit 2 napisał:
    Niestety, żeby wymienić filtr w skrzyni, to trzeba zdemontować z auta i odkręcić obudowę sprzęgła ze skrzyni, co wówczas wtedy można zmienić filtr, a za pokrywą to tylko płyta sterownicza i nic więcej, ale nadmieniam, że o ile masz duże pojęcie, to sobie poradzisz.
    No to lipton z tym rozbieraniem, ale nie jedną skrzynie już rozbierałem i z powodzeniem składałem także jak patrzę bo necie przy moich zdolnościach manualnych to się uda. Ale perspektywa pracy i zdejmowania sanek (o ile pamiętam u mnie trzeba) to mi ręce opadają. Jak trzeba to trzeba ;p.

    Transit 2 napisał:
    Nie porównuj do focusa, bo w focusie masz jedną głowicę , a w tym dwa i cztery wałki rozrządu.
    Transit 2 napisał:
    Nie porównuj do focusa, bo w focusie masz jedną głowicę , a w tym dwa i cztery wałki rozrządu.
    To mój punkt odniesienia do benzyniaka jakiego posiadałem, później usiadłem na diesle i tak nimi jeździłem. Po weekendzie zabiorę się za sprawdzenie rozrządu wraz z kompresją, zdejmę i obejrzę kolektor dolotowy i napiszę co i jak. Temat skrzyni musi poczekać jeszcze z dwa tygodnie, bo auto codziennie potrzebne.

    0
  • #13 24 Lut 2017 22:56
    20614hdi
    Poziom 5  

    Strumien swiadomosc... napisał:
    Zobacz czy ci się katalizator nie wykruszył od tego pałowania na LPG i ci nie dławi wydechu.
    Też to mam w głowie, tylko tutaj akurat wszelakie błędy były z kata przy grodzi i, by go spokojnie wytargać to muszę mieć zdjęte sanki to tak czy siak przy wymianie filtra skrzyni.

    @Transit 2 Czy takowy olej nada się bez problemu? Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne

    0
  • #14 24 Lut 2017 23:16
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #15 26 Lut 2017 21:30
    20614hdi
    Poziom 5  

    Transit 2 napisał:
    Do tej skrzyni tutaj jest idealny, sam mam w takowym aucie zalane i bardzo dobrze się spisuje, nie szarpie i nie przeciąga biegi. (Nie zapomnij komputerowo przyuczyć skrzynię do silnika, co jeszcze idealnie biegi chodzą).
    No to stanę przed dylematem czy zmienić na manuala, czy ratować automat. Ale wracając do tematu, na przyszły tydzień postaram się zdać relację co i jak z rozrządem oraz katalizatorem/ami.

    0
  • #16 28 Lut 2017 16:59
    20614hdi
    Poziom 5  

    I jeszcze na początku zapomniałem dodać o jednym szczególe. Jak jadę autem to od dolnego zakresu tak do około 2500 rpm jedzie bo jedzie, mija ten zakres obrotów i jest jak w dieslu z turbo. Potrafi wcisnąć w fotel, lecz tylko na 1,2,3 (i tutaj już nie tak mocno) zaś na 4-ce mogę mieć gaz w podłogę, a jadę obecnie jak 1.4 hdi...

    0
  • #17 28 Lut 2017 18:23
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #18 01 Mar 2017 10:40
    20614hdi
    Poziom 5  

    Transit 2 napisał:
    Będąc już na czwartym biegu, to ile miałeś w tym samym czasie obrotów silnika?.
    Domyślam się, że w tym czasie zmieniłeś na ręczne zmiany biegów, bo inaczej nie byłoby pewne na jakim biegu jedziesz.
    A więc pytanie:
    Czy obroty silnika były dużo wyższe niż powinno, dla przykładu: Jadę sobie 80 km h, a obroty silnika na zegara 4 tys. (Opisz dokładnie)
    Co zostało wymienione i naprawione na obecną chwilę z silnikiem, czy nadal borykasz się z silnikiem, bo na obecną chwilę trudno jest uznać nie mając przed sobą auto oraz paramenty, czy usterka powoduje od skrzyni, czy silnika.
    Obroty wówczas były około 2-tyś prędkości nie pamiętam ale pokrywały się realnie co do danej prędkości nie były jakoś zawyżone, gaz w podłogę i niemalże nie jedzie. I tak jechałem wtedy na ręcznej zmianie.

    Obecnie od kupna, olej, filtry, termostat, sonda za katem (choć błąd powrócił i od dwóch dni jest wypięta na lexii miała napięcie 1,1V, po odpięciu jest zastępcze 0,5V). Wymiana filtrów gazu i regulacja we własnym zakresie (lpg tech), adaptacja przepustnicy. Czyszczenie i zamiana miejscami zaworów VTC (jednak klepie dalej z tych samych okolic), wymiana uszczelek pod kolektorem ssącym i zrobienie przewodu odmy bo był pęknięty.

    Przy skrzyni to tylko adaptacja.

    Obecnie wygląda to tak, że im mocniej przepustnica otwarta tym bardziej auto sprawia wrażenie przywiązanego do słupa, zaś przy odpuszczaniu delikatnie gazu czuć, że lżej idzie. Miałem coś podobnego w 1.4 hdi jak zapchany był kat i tylko czekam na weekend, by móc to sprawdzić. Chciałem wczoraj sondę odkręcić przy grodzi, ale jest tak zapieczona iż odpuściłem. Myślałem, że jak ją odkręcę to coś tam przez dziurkę wylukam jaki na oko jest stan kata, ale jednak trzeba go wytargać na ziemie... No i ten rozrząd nawet mi się śniło dziś, że pompa wody strzeliła i miałem wgląd jaki jest luźny pasek (sen to sen ;/). Bo na moje oko jak otwieram przepustnicę na full, a auto się dusi to tak jakby nie miało jak odprowadzić tego co jest dostarczane. Tylko czy na dwóch głowicach też by to było tak odczuwalne jak w silniku w układzie R ?

    0
  • #20 01 Mar 2017 12:11
    20614hdi
    Poziom 5  

    Na benzynie ostatnio zrobione 200 km jednolitej trasy, poprawy nie było. Czy to lpg czy benzyna auto ma ten sam objaw. Dlatego już dawno wykluczyłem pomysł złej regulacji gazu.

    Jak na weekend zabiorę się za auto to sprawdzę wgl. jak duży jest luz na kołach faz. Bo raz klekot ustaje po gwałtownym dodaniu gazu, a raz ucicha lecz tak czy siak słychać. W razie czego koła mogę zamówić, najwyżej stracę na przesyłce i je później zwrócę.

    0
  • #21 01 Mar 2017 13:53
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #22 01 Mar 2017 16:24
    20614hdi
    Poziom 5  

    Tak na wolnych nie ma problemu najmniejszego z pracą, tam raz na jakiś czas lekko zafalują obroty o może 50 z 650 na 700, po odpaleniu z rana też chwilę po falują i się normują. Odnoszę nawet wrażenie, że na gazie lepiej się wkręca niż na benzynie, ale może to tylko odczucie. I to dławienie występuje tylko podczas jazdy, jałowym idzie do końca ale wiadomo obciążenie silnika wówczas minimalne.

    Niestety do soboty muszę ryzykować mam łącznie 16 km w dwie strony do pracy, a nic zastępczego nie mam.

    0
  • #24 01 Mar 2017 21:25
    20614hdi
    Poziom 5  

    Strumien swiadomosc... napisał:
    To czym będziesz dojeżdżał jak C5 będzie w naprawie?
    Dwa dni urlopu mam do wykorzystania w razie "W", teraz nie wezmę bo i tak u znajomego kanał zajęty do piątku....



    Dziś podłączyłem lexię w celu sprawdzenia czy nie ma chomików dtc, poza sondą nic. Pojechałem na krótką jazdę z parametrami bieżącymi i jest mała niespójność między skrzynią, a sterownikiem ecu. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale na automacie błąd

    P1728 "Defekt Odległy, Defekt Stały, Informacja momentu silnika CAN"

    I w parametrach pracy podczas jazdy na info o momencie obrotowym jest cosik takiego jak na screenie

    Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne Pewnie to nie ma znaczenia, ale chciałem dopisać bo błąd ten pojawia się odkąd kupiłem samochód.

    0
  • #25 02 Mar 2017 19:33
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #26 02 Mar 2017 21:52
    20614hdi
    Poziom 5  

    Lexią rzecz jasna, błąd usunąć mogę leczy powraca. Czas wystąpienia błędu zapisany jest głównie przy redukcji.
    Na jutro postaram się wrzucić nagranie z parametrami podczas jazdy jak i na wolnych obrotach, bo nagrałem wczoraj tylko na drugim dysku mam.

    0
  • #27 04 Mar 2017 09:25
    20614hdi
    Poziom 5  

    @Transit 2 parametry z jazdy, mam jeszcze bardziej ogólne lecz widać tutaj brak Nm

    Link


    A ja lecę do rozrządu się dobierać i katalizatora ;o

    0
  • #28 05 Mar 2017 10:38
    20614hdi
    Poziom 5  

    Także rozrząd na jednej głowicy ustawiony był na cycuś, zaś na drugiej ssący o pół zęba przestawiony, a wydechowy o jeden ząb. Ustawione teraz wszystko na tip top.

    Katalizator okazał się pochłaniaczem czasu i nerwów, ale da się go wyciągnąć bez zdejmowania sanek. Wyglądał on tak
    Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne

    Ostatni ten długi, delikatnie rozciąłem i jest jak nowy jeżeli chodzi o drożność lecz już przy ściankach też się upala.

    Został jeszcze przedni przy chłodnicy, ale to już za dnia po pracy bo tam nie potrzeba silnika do niego podwieszać, by wyjąć. Zaskakujące jest, że nie tak dawno wkręciłem drugą sprawną sondę kontrolną za katalizator który wyciągałem i wczoraj okazało się, że sonda jest w środku przepalona tak samo jak ta pierwsza. Tylko dlaczego? Za duże napięcie na podgrzewanie sondy idzie ?

    Auto znacznie lepiej się zbiera, ale jeszcze nie jest to co być powinno. Jak zdejmę jeszcze jeden katalizator i zobaczę jego stan wtedy zadecyduję co z nim dalej będzie.[/img]

    0
  • #29 05 Mar 2017 20:26
    2872687
    Użytkownik usunął konto  
  • #30 06 Mar 2017 19:11
    20614hdi
    Poziom 5  

    Transit 2 napisał:
    To teraz musisz sprawdzić kompresję na cylindrach, skoro po jednej stronie był rozrząd przestawiony i nie wiadomo jak zawory wyglądają, co należy zweryfikować, mierząc na cylindrach ciśnienie i będzie wiadomo, czy to ma związek z Twoim stwierdzeniem:(Patrz niżej w cytacie)
    Na dniach pojadę po manometr i zmierzę, czekam na uszczelki pokryw więc tak czy siak do zdjęcia mam kolektor.

    Transit 2 napisał:
    A więc warto sprawdzić, o czym wyżej napisałem.

    Natomiast, co do sondy lambdy za i przed katalizatorem, to zawsze lepiej nowy kupić, ponieważ zużycie części swoje robi i nie są wieczne.

    Z filmu i podane wyniki wskazywało na rozrząd, o czym już wcześniej pisałem.
    Zrządzenie losu, dla celów własnego niedowierzania jest wkręcona na tył sonda która była z przodu, i obecnie działa. Także zamówiona już dziś nowa.

    Teraz odnośnie drugiego katalizatora...

    Wyglądał on tak tam gdzie są jaśniejsze zadrapania to ja drapnąłem płaskim śrubakiem. Dodam, że po wybiciu było dużo stopionych miejsc.
    Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne



    Teraz mam dylemat, czy jak kupię kolejne katalizatory w lepszym stanie to na długo wystarczą. Niby ktoś montował emulatory sond, ale jeszcze nie wiem czy sprawdzą się one nawet jak nie zamontuję katalizatorów tylko wyprofiluję rurki wraz z otworami na sondy. Teraz na przygazówce to ma tak lekko, że autem buja i po nagrzaniu odczuwalnie idzie lepiej tylko wciąż na czwartym biegu jest lekki opór. Ale doszedłem, że ktoś źle wybrał wtryskiwacze lpg i na nowo sobie jeszcze gaz ustawie myślę, że będzie dobrze.

    Zostanie tylko dojść dlaczego skrzynia nie odczytuje momentu i widnieją znaki wraz z błędem.



    Ps. Dla porównania tak wyglądał katalizator z mojego byłego 607 3.0 który też był na lpg
    Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne
    Citroen C5 mk1 v6 - Wahania mocy mocno odczuwalne

    0
  Szukaj w 5mln produktów