Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia 1,2htp 6V 2004r Świecą się kierunki po zamknięciu centralnego zamka.

magnus27 30 Sty 2017 19:55 2403 29
  • #1 30 Sty 2017 19:55
    magnus27
    Poziom 13  

    Witam
    Ostatnio czasami po zamknięciu centralnego zamka świecą się prawe kierunki światłem ciągłym. Wyłączenie i włączenie centralnego zamka powoduje, że gasną. Co może być powodem?

    0 29
  • #2 30 Sty 2017 19:57
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik.

    0
  • #3 30 Sty 2017 20:01
    magnus27
    Poziom 13  

    A gdzie znajduje się ta centralka?

    0
  • #4 30 Sty 2017 20:03
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    A to już Ty musisz znaleźć. Najlepiej słuchając tykania, przy zamykaniu i otwieraniu auta. Każdy elektryk montuje sobie gdzie chce.

    0
  • #5 30 Sty 2017 22:39
    .:aspire:.
    Poziom 23  

    Miałem to samo w Seacie. Uszkodzony był moduł komfortu.

    0
  • #6 31 Sty 2017 16:27
    magnus27
    Poziom 13  

    a moduł komfortu gdzie się znajduje ?

    0
  • Pomocny post
    #7 31 Sty 2017 19:12
    .:aspire:.
    Poziom 23  

    U mnie jest pod plastikami, na pedałami hamulca i sprzęgła. Wymiana wiązała się z kodowaniem pilota. Jeżeli u ciebie przyczyną usterki jest także ten sam element to pamiętaj, że stosunkowo ciężko jest kupić ten moduł. Zgadzać się muszą częstotliwości kluczyka, ilość elektrycznych szyb, alarm itp... Nawet kupując dokładnie z takimi samymi symbolami, możesz kupić inny.

    0
  • Pomocny post
    #8 31 Sty 2017 20:37
    daro31ie
    Specjalista Automatyk

    Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój.
    Centralny bedzie działał bez informowania światłami.

    Pozdr. Daro

    0
  • Pomocny post
    #9 31 Sty 2017 20:40
    .:aspire:.
    Poziom 23  

    Potwierdzenie zamknięcia auta można też wyłączyć VAGiem lub VCDS.

    0
  • #10 01 Lut 2017 16:35
    magnus27
    Poziom 13  

    Posiadam program diagnostyczny polski Vag 4,9. Może ktoś poinstruować jak w tym programie to zrobić ?

    0
  • Pomocny post
    #11 01 Lut 2017 17:34
    daro31ie
    Specjalista Automatyk

    .:aspire:. napisał:
    Potwierdzenie zamknięcia auta można też wyłączyć VAGiem lub VCDS.


    W tym roczniku tego nie dezaktywujesz, dodatkowo centralka pewnie jest dokładana wiec .....

    0
  • Pomocny post
    #12 01 Lut 2017 19:42
    .:aspire:.
    Poziom 23  

    Za stary, czy za nowy?

    0
  • Pomocny post
    #13 01 Lut 2017 21:00
    Ireneo
    Poziom 40  

    Pokaż zdjęcie pilota.

    0
  • Pomocny post
    #15 02 Lut 2017 18:35
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Pawel wawa napisał:
    Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik.
    Teraz mamy pewność, centralka dokładana, winny jest przekaźnik. Szukaj puszki z której słychać tykanie. Możesz też popatrzeć po przewodzie od diody alarmu, do puszki.

    0
  • Pomocny post
    #17 02 Lut 2017 18:42
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Tam, tylko od spodu, wkładasz głowę, szukasz centralki!

    0
  • Pomocny post
    #19 18 Kwi 2017 19:08
    Ireneo
    Poziom 40  

    Czy ten czarny to antena?

    0
  • #21 25 Kwi 2017 19:53
    magnus27
    Poziom 13  

    No wreszcie znalazłem sterownik zamka taki jak na foto, był nad wspomnianym wcześniej modułem komfortu. czy ten niebieska kostka to uszkodzony przekaźnik. które kabelki muszę odłączyć aby sygnalizacja kierunkami przestała działać ?

    0
  • Pomocny post
    #22 25 Kwi 2017 20:54
    Ireneo
    Poziom 40  

    To nie kostka tylko przekaźnik,zepsuty raczej.

    0
  • #23 25 Kwi 2017 21:07
    magnus27
    Poziom 13  

    A ten przekaźnik jest szansa kupić ?

    0
  • Pomocny post
    #24 25 Kwi 2017 21:15
    facio7
    Poziom 10  

    Na pewno kupisz,nie musi być taki sam,ale musi być na takie samo napięcie,podobny prąd, no i odpowiednia ilość styków.

    0
  • #25 25 Kwi 2017 21:39
    magnus27
    Poziom 13  

    Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ?

    0
  • Pomocny post
    #26 25 Kwi 2017 21:43
    moto-kord
    Poziom 27  

    Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę
    wysiądzie następne.

    Dodano po 2 [minuty]:

    magnus27 napisał:
    Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ?

    Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga
    wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.

    0
  • Pomocny post
    #27 25 Kwi 2017 22:36
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą.
    Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta.
    Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus.
    Następnym razem dawaj lepsze zdjecia.
    To ze zdjęcia to nie moduł komfortu a moduł centralnej elektroniku, zwany tez Bordnetz'em.

    0
  • #28 26 Kwi 2017 20:32
    magnus27
    Poziom 13  

    A gdzie lepiej ciąć przy płytce czy dalej na wiązce która jest owinięta taśmą parcianą mieszkową ( wtyczki brak) czym najlepiej zabezpieczyć uciete przewody ?

    0
  • Pomocny post
    #29 26 Kwi 2017 20:34
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Tnij na wiązce (wygodniej), zaizoluj taśmą izolacyjną, jedną i drugą stronę. Nie zaniżaj poziomu forum takimi pytaniami.

    0
  • #30 29 Kwi 2017 20:04
    magnus27
    Poziom 13  

    Odciąłem dwa niebieskie przewody na wiązce, zaizolowałem termo skurczkami i wiązkę zabezpieczyłem taśmą parcianą mieszkową. Wszystko działa a w przyszłości gdy zajdzie taka potrzeba wymienię cały sterownik. Dzięki !!!

    0