Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia 1,2htp 6V 2004r Świecą się kierunki po zamknięciu centralnego zamka.

30 Sty 2017 19:55 3291 29
  • Poziom 13  
    Witam
    Ostatnio czasami po zamknięciu centralnego zamka świecą się prawe kierunki światłem ciągłym. Wyłączenie i włączenie centralnego zamka powoduje, że gasną. Co może być powodem?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 13  
    A gdzie znajduje się ta centralka?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A to już Ty musisz znaleźć. Najlepiej słuchając tykania, przy zamykaniu i otwieraniu auta. Każdy elektryk montuje sobie gdzie chce.
  • Poziom 23  
    Miałem to samo w Seacie. Uszkodzony był moduł komfortu.
  • Poziom 13  
    a moduł komfortu gdzie się znajduje ?
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    U mnie jest pod plastikami, na pedałami hamulca i sprzęgła. Wymiana wiązała się z kodowaniem pilota. Jeżeli u ciebie przyczyną usterki jest także ten sam element to pamiętaj, że stosunkowo ciężko jest kupić ten moduł. Zgadzać się muszą częstotliwości kluczyka, ilość elektrycznych szyb, alarm itp... Nawet kupując dokładnie z takimi samymi symbolami, możesz kupić inny.
  • Pomocny post
    Specjalista Automatyk
    Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój.
    Centralny bedzie działał bez informowania światłami.

    Pozdr. Daro
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Potwierdzenie zamknięcia auta można też wyłączyć VAGiem lub VCDS.
  • Poziom 13  
    Posiadam program diagnostyczny polski Vag 4,9. Może ktoś poinstruować jak w tym programie to zrobić ?
  • Pomocny post
    Specjalista Automatyk
    .:aspire:. napisał:
    Potwierdzenie zamknięcia auta można też wyłączyć VAGiem lub VCDS.


    W tym roczniku tego nie dezaktywujesz, dodatkowo centralka pewnie jest dokładana wiec .....
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Za stary, czy za nowy?
  • Pomocny post
    Poziom 41  
    Pokaż zdjęcie pilota.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Pawel wawa napisał:
    Centralka pewnie dokładana, w niej jest do wymiany przekaźnik.
    Teraz mamy pewność, centralka dokładana, winny jest przekaźnik. Szukaj puszki z której słychać tykanie. Możesz też popatrzeć po przewodzie od diody alarmu, do puszki.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Tam, tylko od spodu, wkładasz głowę, szukasz centralki!
  • Pomocny post
    Poziom 41  
    Czy ten czarny to antena?
  • Poziom 13  
    No wreszcie znalazłem sterownik zamka taki jak na foto, był nad wspomnianym wcześniej modułem komfortu. czy ten niebieska kostka to uszkodzony przekaźnik. które kabelki muszę odłączyć aby sygnalizacja kierunkami przestała działać ?
  • Pomocny post
    Poziom 41  
    To nie kostka tylko przekaźnik,zepsuty raczej.
  • Poziom 13  
    A ten przekaźnik jest szansa kupić ?
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Na pewno kupisz,nie musi być taki sam,ale musi być na takie samo napięcie,podobny prąd, no i odpowiednia ilość styków.
  • Poziom 13  
    Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ?
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę
    wysiądzie następne.

    Dodano po 2 [minuty]:

    magnus27 napisał:
    Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ?

    Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga
    wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
  • Pomocny post
    Specjalista grupy V.A.G.
    Tnij oba niebieskie. Tam jeden przewód odpowiada za lewą stronę a drugi za prawą.
    Jeden niebieski będzie podłączony do czarno-zielonego a drugi do czarno-białego w instalacji auta.
    Niebieskie to kierunki, brązowy/biały to sterowanie centralnym zamkiem, czarny to masa a czerwony plus.
    Następnym razem dawaj lepsze zdjecia.
    To ze zdjęcia to nie moduł komfortu a moduł centralnej elektroniku, zwany tez Bordnetz'em.
  • Poziom 13  
    A gdzie lepiej ciąć przy płytce czy dalej na wiązce która jest owinięta taśmą parcianą mieszkową ( wtyczki brak) czym najlepiej zabezpieczyć uciete przewody ?
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Tnij na wiązce (wygodniej), zaizoluj taśmą izolacyjną, jedną i drugą stronę. Nie zaniżaj poziomu forum takimi pytaniami.
  • Poziom 13  
    Odciąłem dwa niebieskie przewody na wiązce, zaizolowałem termo skurczkami i wiązkę zabezpieczyłem taśmą parcianą mieszkową. Wszystko działa a w przyszłości gdy zajdzie taka potrzeba wymienię cały sterownik. Dzięki !!!