Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie starych głośników do nowego odtwarzacza

piotrskoczylas 02 Lut 2017 17:41 474 6
  • #1 02 Lut 2017 17:41
    piotrskoczylas
    Poziom 3  

Nie znam się zupełnie na głośnikach, a kupiłem dzisiaj w lumpeksie za parę groszy subwoofer z odtwarzaczem. Chciałbym go podłączyć do głośników, które mam w domu. Jednak nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić, czy jest ktoś w stanie w oparciu o zdjęcia doradzić mi, jakie kable powiniem kupić?

Bardzo proszę.
    dzięki

0 6
  • #2 02 Lut 2017 19:00
    jacek220v
    Poziom 8  

Po numerze modelu danego urządzenia znajdź w sieci manual/instrukcję. Tam znajdziesz wyjaśnienie jak łączyć to urządzenie z resztą komponentów.
    PS Do kolumn głośnikowych będziesz potrzebował kawałka przewodu aby połączyć głośniki wysoko i niskotonowe. No chyba, że zastosujesz bi-wiring...

0
  • #3 02 Lut 2017 19:07
    piotrskoczylas
    Poziom 3  

Urządzenie jest częścią głośników, które miały dodatkowe kolumny.
    Nie mam pozostałych części.

napewno potrzebuje jakieś kable, a konretnie zależy mi na informacji jakie?
    Twoja odpowiedz niestety mi nie pomogła :(

0
  • #4 02 Lut 2017 19:58
    jacek220v
    Poziom 8  

Proponuję więc salomonowe rozwiązanie. Zrób zdjęcia wszystkich tabliczek znamionowych i zamieść w odpowiedzi. Może znajdzie się chętny i poszuka tego za ciebie. Ja, gdybym nawet chciał to zrobić, to nie mogę odczytać niczego z zamieszczonych zdjęć.
    Uwierz mi, że chcę ci pomóc, też kiedyś zadawałem tego typu pytania na tym forum... właściwie nadal to robię :) Nie jestem ekspertem, który jednym rzutem oka poda ci gotową odpowiedź, potrzebuję trochę więcej informacji. Nawet nie wiem o czym rozmawiamy,

piotrskoczylas napisał:
    subwoofer z odtwarzaczem.
    odtwarzaczem czego?

0