Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Rover 1.4 - dławienie się

wpkowal 28 Sie 2007 12:50 15040 32
  • #31 28 Sie 2007 12:50
    kombajn_bizon
    Poziom 11  

    To była ta, utajniona usterka. Po wymianie czujnika jeździ jak trzeba. Poprzedni czujnik miał jakby wadę fabryczną (zbyt cienkie ścianki czujnika, ujawniło się to przy nie udaniej próbie demontażu czujnika - urwało się w miejscu gdzie się czujnik rozszczelnił).

  • #32 06 Mar 2011 19:57
    czesio108
    Poziom 1  

    witam mam mały problem z swoim polonezem gdy jak jade na benzynie i chce mu depnąc do 3 tys obr ładnie sie zbiera a puzniej jakby go cos dławiło i nie chce wchodzic w obroty, jak stoi to z tylu jak by pod siedzeniem cos buczy czy to moze bys cos z pompką paliwa ? ze nie podaje dobrego cisnienia ? i auto nie wchodzi na obroty ?

  • #33 10 Mar 2012 17:57
    Paweł_z_małopolski
    Poziom 1  

    Mam zbliżony problem u mnie w Polonezie z silnikiem Rovera. Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Zapala bez najmniejszego problemu, nawet po dłuższym postoju. Nigdy nie miał i nie ma instalacji gazowej. Po rozgrzaniu silnika nagle zaczyna tracić całą moc (obroty powoli spadają, konieczna staje się redukcja biegu). Spadkowi mocy towarzyszy jednoczesny wzrost poboru prądu z akumulatora (tak sądzę, bo nagle zaczyna piszczeć pasek wieloklinowy od alternatora, a posiada właściwy naciąg). Pobór prądu jest tak duży, że potrafią nawet troszeczkę przygasać światła (nagle świecą jakby słabiej). Silnik traci całą moc i po pewnym czasie (kilkadziesiąt sekund) da się jechać juz tylko na jedynce. Co ciekawe w tym momencie na biegu jałowym pracuje prawidłowo i nie ma problemu z dodawaniem gazu (na biegu jałowym). Jednak po wrzuceniu biegu czuć, że kompletnie brak mu mocy. Gdy poczekam troche czasu (zgaszę silnik i poczekam kilka godzin) auto znów jeździ prawidłowo (aż silnik się nie nagrzeje). W zimie usterka wystepuje rzadziej. Wymieniłem alternator (na nowy) - bez rezultatu. Napięcie ładowania jest prawidłowe (ok. 13,9 VDC). Czy ktoś może miał coś podobnego w Roverze 1.4 lub Polonezie?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME