Witam forumowiczów.
Od kilku miesięcy miałem podłączony zgodnie z instrukcją zestaw DRL Philips Daylight 8, który prócz tego, że zakłócał CB radio nie sprawiał żadnych problemów.
Dzisiaj przywieziono mi Chińskie światełka HID, konwersja na H4 poprzez zwykłą wymianę żarówek, zamontowanie przetwornic i podłączenie kabelków.
Instrukcji żadnej.
<<Link>>
Podłączyłem tak jak trzeba tylko lewe światło zamiast czarny do masy dałem do minusa akumulatora, bo kabelek był krótki a nie chciało mi się go przedłużać.
Chiński lewy HID podziałał może 2 minuty jak nie krócej, i zdechł.
Prawy podłączony do masy świecił i świeci nadal.
Nie wiem kiedy ale ledy Philipsa też padły.
Oba "urządzenia" mają wbudowane na plusach bezpieczniki, żaden nie uległ przepaleniu.
Później testowałem czy aby palnik HID nie jest walnięty, podłączając go do drugiej przetwornicy.
I palnik i przetwornica są martwe, jeżeli chodzi o LED Philipsa nie mam pojęcia co padło.
Od kilku miesięcy miałem podłączony zgodnie z instrukcją zestaw DRL Philips Daylight 8, który prócz tego, że zakłócał CB radio nie sprawiał żadnych problemów.
Dzisiaj przywieziono mi Chińskie światełka HID, konwersja na H4 poprzez zwykłą wymianę żarówek, zamontowanie przetwornic i podłączenie kabelków.
Instrukcji żadnej.
<<Link>>
Podłączyłem tak jak trzeba tylko lewe światło zamiast czarny do masy dałem do minusa akumulatora, bo kabelek był krótki a nie chciało mi się go przedłużać.
Chiński lewy HID podziałał może 2 minuty jak nie krócej, i zdechł.
Prawy podłączony do masy świecił i świeci nadal.
Nie wiem kiedy ale ledy Philipsa też padły.
Oba "urządzenia" mają wbudowane na plusach bezpieczniki, żaden nie uległ przepaleniu.
Później testowałem czy aby palnik HID nie jest walnięty, podłączając go do drugiej przetwornicy.
I palnik i przetwornica są martwe, jeżeli chodzi o LED Philipsa nie mam pojęcia co padło.