Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zbudować, bądź jaki panel zakupić pod głośnik aby wszystko ładnie grało.

matioks1111 06 Lut 2017 18:00 768 9
  • #1 06 Lut 2017 18:00
    matioks1111
    Poziom 3  

Dzień dobry
    Z góry przepraszam za wszelkie niedociągnięcia i niedopowiedzenia w tymże temacie ale jestem całkowicie zielony.

A więc zakupiłem sobie oto taki głośnik ( Głośnik Niskotonowy FONICS HW1200 -160 wat,300 mm 8ohm ), ponieważ zamarzyła mi się budowa skrzyni basowej. Po kupnie głośnika i wstępnym przetestowaniu go pod amplitunerem nie byłem zawiedziony, lecz pojawił się problem. Jak podłączyć ten zakupiony głośnik pod to wszystko? ( Amplituner Sony STR-DG510 ) Pod amplituner podłączone już jest kino domowe i wszystkie możliwe wejścia są zajęte. Robiłem testy czy zadziałało by to gdyby np podłączyć to równolegle np. pod prawą kolumnę ale niestety zawsze nieważne jak bym tego nie podłączył po podgłośnieniu muzyki amplituner "się odcinał" aby się nie spalić. Przy samym amplitunerze zauważyłem jedno wyjście na subwoofer ( bodajże wyjście RCA ). I tu pojawia się konkretny problem co zrobić aby to grało i działało.
    Nie wiem np. dokupić panel subwoofera i przerobić głośnik pasywny na aktywny ( jak tak to jaki? ). Naprawdę jestem dość zielony w tych sprawach i nie wiem co zrobić. Czytałem już wiele postów na tej stronie ale niestety z żadnego nic konkretnego nie wywnioskowałem. Z góry dziękuję za pomoc i każdą odpowiedź w tym temacie. Liczę na was.

• #2 06 Lut 2017 20:26
    goraj krzysztof
    Poziom 27  

Dobre panele troszku kosztują. Jakie masz fundusze? Jak umiesz lutować to wzmacniacz i filtr poskładasz sobie sam. Wyjdzie taniej i satysfakcja jaka ;D

• #3 06 Lut 2017 20:30
    mv8
    Poziom 10