Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Opel Astra 2.0 DTI - P1125-3 - Brak mocy - błąd P1125-3 przy 2700-3000 na 4 i 5

sayco 06 Lut 2017 22:57 8031 27
  • #1 06 Lut 2017 22:57
    sayco
    Poziom 9  

    Witam,

    Chciałbym się podpiąć pod temat. Astra 2.0 DTI y20dth. Od sierpnia "bujam się" z problemami. Wczęśniej zapowietrzał się na pompie jak był postawiony "dupą" w dół. Po 4 wizytach w Diesel Bosh Serwis (regeneracja pompy / wymiana filtra paliwa na hermetyczny od golfa / wymiana przewodów paliwowych od pompy do filtra z metalowych na gumowe / następnie - możliwe, że w skutek wyciągania i wkładania pompy - poleciał górny rozrząd a konkretnie rozleciał się metalowy ślizg po którym porusza się łańcuch - wymioniony cały zestaw u innego mechanika - i tu zaczyna się właściwa historia pod ten wątek - po zrobieniu rozrządu auto było nieco słabsze a przy 3tys obrotów wywalał check i nie szedł dalej, ale jak puściło się pedał gazu to błąd znikał i znów można było się rozpędzić do max 130 km/h ale dość szybko sytuacja się pogarszała - pod górkę nawet szarpał jak miał podjechać - na kompie błąd zaworka ustawienia kąta wyprzedzenia wtrysku - wróciłem po raz czwarty do serwisu Bosh - oczywiście początkowo sugerowano, że ten co rozrząd wymieniał coś skopał, ale okazało się, że rzeczywiście coś było z tym zaworkiem - po ostatniej naprawie w listopadzie - było już ok ... aż do stycznia. Od jakiegoś czasu znów przy 3 tyś na 4 i 5 biegu traci moc wywala się bład i gaśnie - albo inaczej gasł - w tej chwili jak się pojawi błąd to trzeba zgasić silnik i odpalić ponownie by błąd zniknął.
    Po podłączeniu do kompa błedy:
    P0400-5 - Wadliwe działanie układu krytycznego 2
    P1125-3 - Wadliwe działanie układu krytycznego 1
    P1220-A - Wadliwe działanie układu krytycznego 1
    Błędy skasowane:
    Sprawdziłem EGR - jest ok, sprawdziłem wężyki podciśnieniowe - wyglądają dobrze i trzymają, wymieniłem profilaktycznie kilka gumowych, które wyglądały już na nieco zużyte, wyczyszczony dokładnie EGR, sprawdziłem zgodnie ze znalezionym opisem po kolei każdy elektrozawór (przy podłączonym 12v nie da się wdmuchnąć od dołu powietrza), na włączonym silniku wypinałem po kolei z nich wtyczki - i kasowałem błędy, które się pojawiały więc zakładam, że okablowanie - ok - zawór przy turbinie dziła dość sprawnie (sam wirnik Turbiny bez luzów i nie jest zbyt usyfiony) ten przy klapkach również - jedynie nie zmierzyłem podciśnienia - nie mam dostępu do VAkuometru. Wyjąłem czujnik doładowania z kolektora - był mega zawalony, tak, że aż otwór w kolektorze na czujnik nei miał prześwitu - czujnik wyczyściłem środkiem do czyszczenia gaźników (ale kolektor zakładam, ze w środku mega zabrudzony - swoją drogą w rurce od EGR do coolera jest olej), przepływka czyszczona z pół roku temu ale raz jeszcze sprawdzona. Wyciągałem z baku smok i cały koszyczek w pływakiem i wszystko poczyszczone i zmontowane, filtr paliwa raz jeszcze wymieniony (na ten golfowy, bo mi końcówki wywalili od oryginału w serwisie Bosh :/). Generalnei w baku nie było zbyt dużo syfu. Tankuje co jakiś czas V-power albo Dynamic.
    Na tę chwilę za wiele się nie zmieniło. biegi 1 -3 względnie 4 - 5 znacznie gorzej no imiedzy 2700 a 3000 obrotów wywala błąd P1125-3 - Wadliwe działanie układu krytycznego 1( i nawet po skasowaniu z kompa w czasie jazdy auto nie odzyskuje w pełni sił, jeśli nei mam wpiętego kompa to trzeba zgasić silnik i uruchomić ponownie. Zdarza się też że wyskoczy P0400 ale rzadziej.
    Moje pytanie - czy P1125-3 może być spowodowane w dalszym ciągu niesprawną pompą paliwa ? Tym bardziej , że nieraz jak depnę gazu (reakcja na wciśnięcie pedału zawsze z opóźnieniem) to auto potrafi dość mocno szarpnąć raz, dwa a czasem trzy razy bez pojawienia się błędu zanim zacznie przyspieszać - nieraż bardzo mocne są te szarpnięcia - jakby przez moment paliwa nie było czy coś...
    Ręce mi juz opadają bo kupę kasy nerwów i własnego casu już straciłem a auto nadal nie jest sprawne... Będę wdzięczny za każdą sugestię.

    0 27
  • #2 11 Lut 2017 20:28
    tomek4
    Poziom 19  

    Witam przecież wyraźnie masz wadliwe działanie układu krytycznego 1 te zaworki to masakra w oplach a co do czujnika doładowania to pewnie padnięty podłącz np.opcom a i zobacz czy działa jakie parametry

    1
  • #3 11 Lut 2017 20:36
    sayco
    Poziom 9  

    Ok. A układ krytyczny 1 to ?

    1
  • #4 11 Lut 2017 21:02
    tomek4
    Poziom 19  

    To masz te dwa zaworki pod maską do których są podłączone wężyki podciśnienia a i jeszcze od turbiny ale nie pamiętam który to 1 a który 2 ale to na 100% któryś zaworek one niby działają ale przy w depnięciu gazu się przecinają i stąd kontrolka i brak mocy

    2
  • #5 26 Lut 2017 21:15
    sayco
    Poziom 9  

    Witam,
    Minęły już przeszło 2 tyg. jak auto wróciło do mechanika... Stwierdzono, że przy skręcie kierownicą - bodajże w prawo ginie gdzieś zasilania i autem miał zająć się elektryk. Niestety elektryk po ponad tygodniu "walki" sie poddał. Mechanik postanowił w przyszłym tygodniu przeprowadzić jeszcze jeden test - wyjać pompę i wstawić do testów inną, żeby potwierdzić "Mi", że problem dalej występuje i żebym szukał "lepszego" elektryka. Oczywiście zasugerowałem, by przed tym zabiegiem sprawdzono jeszcze ciśnienia i samą pompę vacum oraz jeżeli mają dostęp to podmiana zaworków. Jeżeli coś się wyjaśni - dam znać. Pozdrawiam.

    3
  • #6 11 Mar 2017 20:06
    sayco
    Poziom 9  

    Witam ponownie,
    Wczoraj po miesiącu! odebrałem auto od mechanika - elektryk się poddał, a diesel service - cóż, wymienili zaworek od EGR i w miejsce 09158200 został zamontowany - pierburg 7.22796.01.0 ( sprawdziłem, że to do BMW - czy może zostać ?), ponoć zmierzyli podciśnienie i jest dobrze (-0,9) dla pewności wymienili jeszcze pompę paliwa wraz ze sterownikiem na inną używkę (ponoć również regenerowaną) i tą zostawili w samochodzie ("Jak Pan bardzo chce to możemy zamontować ponownie Pańską") no i już 0 jakiejkolwiek gwarancji... Status - sytuacja jest jeszcze gorsza, teraz nawet jak się nie wciska pedału gazu to i tak astra potrafi szarpać (dławić się jakby chwilami paliwa nie dostawała) a jak choć trochę gazu się doda to już masakra... - jeśli się to jakoś wytrzyma i wkręci na obroty między 2400 - 2900 jest względnie, powyżej 3 tys jak wiadomo już nie da rady... (OpComem po odebraniu jeszcze się nie podpinałem), Mechanik nic mi nie powiedział, ale w aucie na wycieraczce pasażera znalazłem czujnik bosch 0281002 (czujnik położenia wału ?? ) więc zakładam, że go wymienili do testu ale pewnie też na jakąś używkę...
    Czy znacie moze jakiegoś mechanika w okolicy częstochowy / katowic kto radzi sobie z tymi silnikami ???
    Może ktoś posiada 2.0dti (y20dth) w okolicy i mógłby użyczyć zaworków do testu na podmiankę (w Intercars komplet okolo 600,- ale sprawdzic nie pozwolą, natomiast wszystkie szroty z okolicy Cz-wy + Siewierz i niestety nie ma nigdzie...)
    Ręce mi już opadają...

    Dodano po 3 [godziny] 6 [minuty]:

    I jeszcze jeden mały update:
    Podpiąłem się z kompem - brak błędów, co do livedate mam w csv ale jestem za "krótki" by to przeanalizować - gdyby ktoś chciał pomóc - prześlę na mail.
    Dopiero na 4 biegu kiedy udało mi się wkręcić auto na ok 3200 obrotów wyskoczył na chwilę check i po zdjęciu nogi z gazu zgasł, po sczytaniu błędu był to:
    P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
    (0A) - Not present
    Ani EGR ani Turbo nie wyskoczyło - tylko ten powyższy. Sam już nie wiem co o tym sądzić, może jednak powinienem wrócić do mechanika by włożyli mi jednak moją pompę - jak uważacie ?

    0
  • #8 11 Mar 2017 20:50
    sayco
    Poziom 9  

    Przesłane na prv

    2
  • #9 11 Mar 2017 21:27
    wicher84
    Poziom 12  

    witam
    Ja też poproszę o live date i jeśli można wiedzieć to ile ta regeneracja kosztowała?? coś mi się wydaje, że cały czas są problemy z pompą.

    1
  • Pomocny post
    #11 12 Mar 2017 17:12
    wicher84
    Poziom 12  

    wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/
    Pozdrawiam

    1
  • #12 12 Mar 2017 20:15
    sayco
    Poziom 9  

    Rozumiem, że nie pozostaje nic innego, jak tylko wrócić do mechanika i poprosić by ponownie założył mi moją pompę paliwa!
    Ponieważ był robiony rozrząd, tak mi przyszło na myśl - czy źle ustawiony mógłby powodować też te problemy ? Jak sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu?
    Odnośnie samej pompy paliwa rozumiem, że po wymianie również jakoś trzeba ją zaadoptować do auta ? - ktoś mi rozjaśni jak to wygląda ?
    Pozdrawiam

    0
  • #13 12 Mar 2017 21:00
    wicher84
    Poziom 12  

    A jaką masz pompę ? z jedną wtyczką czy z 2?
    Możliwe, że pompa jest ustawiona nie tak jak trzeba i sterownik nie może wyprzedzić maksymalnie kąta wtrysku pod obciążeniem.
    Tylko że w tych silnikach rozrząd składa się na blokady i nie ma opcji że będzie coś nie tak. Chyba że pompa sama w sobie na kółku bez klina :) jest przestawiona i wtedy na blokady nie pasuje.

    0
  • #14 12 Mar 2017 22:19
    tomek4
    Poziom 19  

    P1220 - Czujnik położenia przepustnicy (TP) Obwód czujnika 2
    P1220 - Kontrola rozrządu wtrysku Nadmierne / niedostateczne natężenie przepływu Wykryty C-14

    P1220 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-19

    Sprawdziłbym ten ostatni szczegółowo bo live data pokazuje największe niedomagania Opel Astra 2.0 DTI - P1125-3 - Brak mocy - błąd P1125-3 przy 2700-3000 na 4 i 5
    Co prawda to z Vectry

    Dodano po 3 [minuty]:

    Zanim kosztowne rozwiązanie pompa

    0
  • #15 13 Mar 2017 10:18
    sayco
    Poziom 9  

    czujnik ciśnienia doładowania - czyszczony (bez dotykania - środkiem do czyszczenia egr - byl bardzo zasyfiony w sumie sam nagar - po i przed czyszczeniem w zasadzie bez zmian i tu moje pytanie jak go sprawdzić ??

    Moge podzielić się porannymi livedata z trasy cz-wa k-ce (w załączniku) - od uruchomienia rano do postoju na stacji i drugi na rozgrzanym silniku od stacji do końca trasy...

    Pojawia przy przekroczeniu 3tys obrotów p1220, poza tym zauwazyłem w trakcie jazdy, że kiedy szarpie silnikiem są różnice między żądanym a faktycznym ustawieniem kata poczatkowego - i tu raz jest za malo / raz za dużo - nie ma zasady, że zawsze w jedną, czy drugą ...
    Bez znaczenia czy na wolnych czy nie żadane ciśnienie doładowania jest cały czas 1,8 - to chyba nie jest normalne ? faktyczne jest 1 na jałowym oraz rośnie w miarę zwiększania obrotów - więc chyba turbo działą prawidłowo, ale skąd to zadanae 1,8 ???
    Na jednym z forów wyczytałem: "odepnij wydech za turbo i podejzewam ze bedzie zapitalac bo zawalony kat na amen " - tego nie testowałem, ale czy warto ? gdyby tu był problem zakładam, że jakieś błędy by były... A znów jedyne co mam to:
    P1220 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    (0A) - Nie występuje

    0
  • #16 13 Mar 2017 18:55
    wicher84
    Poziom 12  

    Ja tam widzę cały czas problem z kątem wtrysku. Tylko że nieraz wskoczy na te 11 przed GMP a nieraz nie. Ja mam podobny silnik X20DTH i zadane ładowania też mam cały czas 1.8.
    I jeśli można wiedzieć ile ta regeneracja pompy kosztowała ??
    Ps mam nadzieję że kolega te testy to robi na autostradzie ;).

    1
  • #17 18 Mar 2017 13:37
    sayco
    Poziom 9  

    Kolejny update:
    Wczroaj po raz kolejny odebrałem auto od mechanika - po raz kolejny przełożyli pompę paliwa, tym razem znów montując moją i po przełożeniu ponoć auto skakało jak kangur i jechać się nie dało, więc raz jeszcze zaczęli rozpinać węże paliwowe itp. PONOĆ okazało się, że kawałek przewodu metalowego z oczkiem tuż przy pompie na który nałożony jest u mnie czarny gumowy przewód paliwa idący od filtra (bo oryginalne przwody metalowe wywalili już jakiś czas temu) - SIĘ UKRUSZYŁ i kawałek metlu blokował przepływ paliwa i jak się ułożył tak auto raz lepiej raz gorzej... Po usunięci "ciała obcego" z przewodu zasilającego pompę paliwa silnik zaczął pracować w miarę normalnie, już nie szarpie, względnie przyspiesza... Da się już jeździć... Szkoda tylko, że zauważyli to po 6 tygodniach i 3 demontażach pompy... Po skończonej jeździe jak auto stało (zawsze czekam z minutkę zanim zgaszę, co by turbo oszczędzić) wywalił check po przegazowaniu zniknął, jeszcze nie miałem okazji zejść z komputerem do autka ale zakładam, że będzie to EGR i tu po raz kolejny powrócę do pytania, czy założony od BMW zaworek pierburg 7.22796.01.0 zamiast 09158200 może zostać ? Czy ktoś się orientuje, czy mają takie samy parametry ??? Jak odczytam błędy - dam znać, może jeszcze raz zrobię logi...
    Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za rady i wskazówki.

    0
  • #18 20 Mar 2017 21:48
    sayco
    Poziom 9  

    Witam Ponownie,

    Podzielić się mogę świeżymi Life w załączniku.
    W czasie jazdy ok, ale jak się stanie gdzieś na światłach to wywala błąd:
    P0400 - Wadliwe działanie okładu krytycznego 2 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterki)
    (05) - Obecny
    Po ruszeniu chwilę mułowaty strasznie, a jak błąd znika wraca do swojej normy ;)
    Przypominam, że zaworek od EGR był wymieniony (wprawdzie na pierburg 7.22796.01.0 zamiast 09158200), sam EGR regularnie czyszczony i stary też nie jest bo max 3 lata (po zaciągnięciu trzyma)
    Sam hamulec też jakoś nie jest za specjalny, ale ponoć mierzyli podciśnienie i miało być ok...

    0
  • #20 20 Mar 2017 22:11
    sayco
    Poziom 9  

    To jeszcze zapytam o Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania:
    normalne, że cały czas jest 0 ?

    0
  • Pomocny post
    #21 20 Mar 2017 23:01
    tomek4
    Poziom 19  

    Wyczyść kolektor dolotowy zero reakcji

    Dodano po 2 [minuty]:

    sayco napisał:
    To jeszcze zapytam o Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania:
    normalne, że cały czas jest 0 ?

    Wyczyść

    Dodano po 23 [minuty]:

    Z tego co wiem klapy zamkniente na chwile mają za zadanie zwiększyć chwilowe ciśnienie poto rzeby czujnik doładowania widział większe chwilowe ciśnienie u ciebie brak reakcji

    Dodano po 20 [minuty]:

    Zwróć jeszcze uwagę na czujnik doładowania jak słabo reaguje i to 1.8 zadane wyczyść koniecznie kolektor

    0
  • #22 22 Mar 2017 11:54
    sayco
    Poziom 9  

    Cześć
    (Nie)Przyjemność czyszczenia kolektora zostawiam na sobotę.
    Wczoraj kupiłem 3 elektrozaworki, zamieniłem ten od klapek i EGR - nic się nie zmieniło, w sumie przetestowałem 4 różne zaworki do EGR - bez zmian. Co więcej raz zostawiłem w układzie podcisnienia niepodłączony a do wtyczki podłączyłem inny, żeby nie było błędu w obwodzie i efekt dokładnie taki sam - jechało się normalnie a po chwili na jałowym - check
    I tego nie rozumiem.
    Raz jeszcze wyczyściłem i sprawdziłem sam zaworek EGR - jak nowy trzyma dobrze, nie ma luzów...
    Co do tego od klapek zawirowań - jak zaciągnę powietrze to gruszka pracuje i trzyma, natomiast podmiana zaworków również nie przynosi żadnej zmiany w zachowaniu...

    Dopytam jeszcze co myślicie o zaślepieniu EGR ???
    Np taką metodą;

    - wypiąć wtyczki od EZ EGR i Klapek
    - do wtyczki od EZ EGR wpiąć opornik 390ohm / 1W
    - do wtyczki od EZ Klapek wpiąć opornik 1kohm / 2W
    - wypiąć trójnik na wyjściu z VACum i podłączyć tylko wężyk od EZ sterowania turbiną ???

    Bądź tego typu rozwiązania http://allegro.pl/emulator-egr-zaslepka-opel-...1e7-9bd8-6c3be5bbf0c8&ars_rule_id=201#thumb/1 ( o ile jest sens tyle płacić)

    Macie jakieś doświadczenia w temacie EGR OFF ???

    0
  • Pomocny post
    #23 25 Mar 2017 21:18
    wicher84
    Poziom 12  

    witam
    sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach???
    Może któryś siłownik nie trzyma?
    Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś.
    Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem wtrysku nie występuje. Widocznie to odetkanie przewodów paliwowych pomogło ale dlaczego znowu jest problem z powietrzem :/
    Jeszcze jedno mi przyszło na myśl jak sprawdzisz kolektor dolotowy to jeszcze do sprawdzenia są przewody od przepływomierza powietrza bo też często siadają. Pozdrawiam i pisz o rezultatach

    2
  • #24 25 Mar 2017 23:58
    sayco
    Poziom 9  

    Pomocy!
    W piątek wieczorem rozebrałem kolektor, zasyfiony MEGA, poczyściłem otwory w głowicy, dzisiaj od rana całą listwę z klapkami, pokrywę... Poskładałem "do kupy" i wziąłem się za odpowietrzanie - mała pompeczka na 12v, wykręciłem z pompy z powrotu śrubę z dławikiem, dałem zwykłą i przewód z oczkiem, podpiąłem do pompeczki, wyjście do kanistra i ... z 7 litrów przepompowane a powietrze wciąż gdzieś jest - bo bomble idą... Próbowałem luzować wszystkie cztery przewody przy wtryskach, najpierw nie pluł paliwem, później rzucil z 3 i 4 (licząc od strony filtra powietrza), przy kolejnej próbie i z pierwszego poleciało, podokręcałem, znów pomka - dalej powietrze, próbowałem odpalać - tylko aku padł - teraz się ładuje oczywiście z autostartem w sprayu cały czas - w sensie większość prób i dalej kicha silnik nawet nie stara się zaskoczyć... tylko rozrusznik się męczy... Przed filtrem paliwa mam zaworek zwrotny więc do baku się z pewnością nie cofa. Natomiast przewód którym odpowietrzam po drodze też założony mam zaworek i jak go wypinam to paliwo się cofa z niego do pompy... przewody przy pompie suche, przy wtryskach suche, zasilający suchy... Gdzie się cofa ?? Co się dzieje ? Czy czyszcząc mogłem pozapychać kanały w głowicy, że powietrze nie dociera i dlatego nie chce zapalić ??
    Macie jakieś pomysły ?? Już nawet przewód z powrotów paliwa zdjąłem i na to miejsce dałem drugi zaślepiony by mieć pewność, że na zasilaniu jest ok,... a do powrotów podpiąłem dużą strzykawkę i tam zero paliwa, nawet jak zaciągnę strzykawę - nic ...
    Cały dzień spędzony w garażu + pół wczorajszej nocy - efekt; ubiłem swoją Aśkę ...

    1
  • Pomocny post
    #25 26 Mar 2017 19:25
    wicher84
    Poziom 12  

    Spokojnie bez nerwów
    jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz.
    Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to vectra odpaliła.
    Tylko wiedziałem że mam na 100% dawkę na wtryski bo wykręciłem sobie świece żarowe i widziałem jak idzie paliwo przez otwory po świecach. Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie sprężania bo jak nieuważnie czyściłeś kolektor to mogłeś syfu nasypać pod zawory i się nie domykają :/ i wtedy to będzie głowica do zwalenia niestety :/. Na razie o tym nie myśl wieź odpowietrz i spróbuj odpalić to nawet jak troszkę syfu wleciało to myślę że nic nie powinno się stać.
    Pozdrawiam

    0
  • #26 27 Mar 2017 08:28
    sayco
    Poziom 9  

    Witam,

    Atra po ciężkich bojach odpaliła, odpowietrzyłem na przewodach (luzując nakrętki przy trawersach: po pierwszym odpalaniu, jak paliwo się pojawiło na wszystkich to zakręciłem 3 pierwsze i przy kolejnej próbie 4-ty) - przynajmniej już próbowała zaskoczyć ale się dusiła, więc raz jeszcze potraktowałem ją pompką zewnętrzną po tym odpowietrzaniu przez przewody przy wtryskach - i w końcu zaskoczyła... pierwsze kilometry - SIWY DYM, ale się wszystko ładnie uspokoiło... Autko zbiera się lepiej - szczególnie na wyższych obrotach, niestety check od EGR dalej wywala na każdym postoju dłuższym niż kilkanaście sekund...
    Ponieważ sprawdzałem już ten EGR na 4 różnych EZ, a sam pneumatyk jak nowy, to pozostaje mi jeszcze wykonać i zamontować emulator EGR, a sam EGR wypiąć z układu podciśnienia i zobaczymy jak będzie...
    Dzięki za rady!

    Po nocy Aśka odpaliła bez problemu, zrobiłem i zamontowałem emulator EGR - autko ładniej zbiera się od dołu i błędu nie wywala... Muszę z tym trochę pojeździć, to dam znać, czy warto ;)

    0
  • #27 10 Lis 2017 00:40
    kulos50
    Poziom 4  

    sayco napisał:
    Rozumiem, że nie pozostaje nic innego, jak tylko wrócić do mechanika i poprosić by ponownie założył mi moją pompę paliwa!
    Ponieważ był robiony rozrząd, tak mi przyszło na myśl - czy źle ustawiony mógłby powodować też te problemy ? Jak sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu?
    Odnośnie samej pompy paliwa rozumiem, że po wymianie również jakoś trzeba ją zaadoptować do auta ? - ktoś mi rozjaśni jak to wygląda ?
    Pozdrawiam
    witam jestem również posiadaczem astry g 2.0 DI panowie z dieslem tylko do sprawdzonego i dobrego mechanika. Do kogo byś nie pojechał zaraz paprochy chcą wymieniać pompe i tak sie składa że akurat taką mają. W tych polach jest tak że po np: 180tyś pada sterownik tak są skonstruowane żeby robić pompę jednak po wymianie sterownika u dobrego mechanika od diesli musi ten sterownik odpowiednio zaprogramować by pompa działała poprawnie i zgrać to z softem regulacja zapłonu w dieslu a na ucho to chłop w szpitalu umarł.Ja miałem wymieniany sterownik zrobiłem 100.000km i gra gitara.Oczywiście i ja borykam się z tematem braku mocy ale prawdopodobnie oddam tam gdzie robiłem pompę naprawiają diesle z dziada pradziada bo tak jak piszecie wymieni ci pół silnika i nic tam gdzie robiłem pompę to Sieweirz woj śląskie Całka diesel service opinie są różne ale diesle naprawiają z 30 lat

    0
  • #28 26 Maj 2018 08:42
    sayco
    Poziom 9  

    Wyczyszczony kolektor, Zainstalowany emulator i odłączenie EGR to raz, a dwa wymiana uszczelniaczy wtrysków (co było faktycznie źródłem problemów, a nie pompa) i ponownie przewodów przelewowych. Astra śmiga, aż miło. Wszystkim dziękuję za pomoc i wskazówki.

    1