Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Almera 2001 N16 2.2 Di - Poszukuje pinologi sterownika BOSCH

autocomplex 07 Lut 2017 13:03 408 10
  • #1 07 Lut 2017 13:03
    autocomplex
    Poziom 10  

    Silnik nie odpala Sterownik 281 010 141 posiada 5 gniazd.

    0 10
  • #2 07 Lut 2017 19:08
    drdrug
    Poziom 18  

    A czy czasem nie przestal odpalac po rozladowaniu akumulatora ?

    0
  • #3 07 Lut 2017 20:55
    autocomplex
    Poziom 10  

    Akumulator padł całkowicie. Dokonano wymiany obecnie jest sprawny.

    0
  • #5 08 Lut 2017 11:01
    autocomplex
    Poziom 10  

    Kontrolka immo. ani MIL silnika nie świecą.

    0
  • #6 09 Lut 2017 21:56
    drdrug
    Poziom 18  

    Immo do ponownego zakodowania :-) Czesta bolączka NATS'a w 2.2DI ostatnio sam przerabiałem. Klient zostawil wlaczone radio ktore rozladowalo akumulator do zera, po naladowaniu nie zapalal. Po ponownym zaprogramowaniu immobilisera auto ożyło :-)
    Ew druga opcja drozsza sterownik, kluczyk, antena i modul nats spod kolumny drugi :-)
    Ale spróbuj zaprogramować jeszcze pilot na początek, rzadko kiedy ale slyszalem ze komus pomoglo.
    6 razy wlacz wylacz zaplon(wylacz na pozycji acc), mrugną kierunki , odrazu wcisnij i trzymaj przycisk unlock na kluczyku i 3 razy wcisnij lock(masz ok 2 sekund), pusc przyciski a kierunki powinny raz mrugnąc, jak mrugną to włacz z ostatniej pozycji acc zaplon, kierunki mrugna dwa razy. Jak mrugną to poprawnie dodany pilot.

    0
  • #7 09 Lut 2017 23:12
    Wlodek22
    Poziom 28  

    Wtedy paliła by się kontrolka immo i nie było by mowy o odpaleniu z plaka.
    Nic nie napisał, czy silnik reaguje na pedal gazu, czy ECU właściwie wskazuje temperaturę silnika i przepływ powietrza. Moim zdaniem problem jest w pompie wtryskowe,j w jej mechanice.

    0
  • #8 10 Lut 2017 22:06
    autocomplex
    Poziom 10  

    Po wielokrotnych próbach z plakiem zaskoczy i chodzi normalnie. wtedy wszystkie parametry są OK. Jedynie jest błąd immo. nie daje się skasować. silnik pracuje poprawnie do momentu wyłączenia. Po zgaszeniu ponownienie zaskoczy.

    0
  • #9 10 Lut 2017 23:10
    Wlodek22
    Poziom 28  

    Pisałeś, że immo nie świeci. Kontrolka ma zgarnąć po włączeniu zapłonu. Jak świeci ciągle, to wolaj kogoś z serwisu nissana z Consultem lub wymień komplet kluczyki, ECU, moduł komfortu i transponder.

    0
  • #10 11 Lut 2017 12:25
    drdrug
    Poziom 18  

    Jezeli to sie stało po rozladowaniu doszczetnie akumulatora a auto palilo wczesniej i jezdzilo, to dalej upieram się przy immo.. Choc są rózne zbiegi okolicznosci. Przy pierwszym przypadku z allmera 2.2 i braku mozliwosci odpalania po rozladowaniu aku, tez zacząłem od pompy i zmieniłem je na dwie rozne jednak bez skutku(na plaku tez mi na chwile zapalal). W koncu wsadzilem starą, kupilem na szrotcie za kilka zl sterownik, kluczyk,petle, modul i odpalil od strzala .

    0
  • #11 11 Lut 2017 14:20
    Wlodek22
    Poziom 28  

    U mnie gdy rozkodowane były kluczyki i paliła się kontrolka immo nie było w ogóle sygnału na zawór dawki paliwa. Nie było możliwości odpalić samochodu, ani z plaka, ani podczas holowania. Jak u niego po odpaleniu pracuje, to z immo raczej jest wszystko ok.
    Proponowałem mu odpalenie bez czujnika temperatury, z wcześniejszym wtryskiem i większą dawką, ale odzewu brak.

    0