Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Almera 2001 N16 2.2 Di - Poszukuje pinologi sterownika BOSCH

07 Lut 2017 13:03 507 10
  • Poziom 11  
    Silnik nie odpala Sterownik 281 010 141 posiada 5 gniazd.
  • Poziom 18  
    A czy czasem nie przestal odpalac po rozladowaniu akumulatora ?
  • Poziom 11  
    Akumulator padł całkowicie. Dokonano wymiany obecnie jest sprawny.
  • Poziom 11  
    Kontrolka immo. ani MIL silnika nie świecą.
  • Poziom 18  
    Immo do ponownego zakodowania :-) Czesta bolączka NATS'a w 2.2DI ostatnio sam przerabiałem. Klient zostawil wlaczone radio ktore rozladowalo akumulator do zera, po naladowaniu nie zapalal. Po ponownym zaprogramowaniu immobilisera auto ożyło :-)
    Ew druga opcja drozsza sterownik, kluczyk, antena i modul nats spod kolumny drugi :-)
    Ale spróbuj zaprogramować jeszcze pilot na początek, rzadko kiedy ale slyszalem ze komus pomoglo.
    6 razy wlacz wylacz zaplon(wylacz na pozycji acc), mrugną kierunki , odrazu wcisnij i trzymaj przycisk unlock na kluczyku i 3 razy wcisnij lock(masz ok 2 sekund), pusc przyciski a kierunki powinny raz mrugnąc, jak mrugną to włacz z ostatniej pozycji acc zaplon, kierunki mrugna dwa razy. Jak mrugną to poprawnie dodany pilot.
  • Poziom 29  
    Wtedy paliła by się kontrolka immo i nie było by mowy o odpaleniu z plaka.
    Nic nie napisał, czy silnik reaguje na pedal gazu, czy ECU właściwie wskazuje temperaturę silnika i przepływ powietrza. Moim zdaniem problem jest w pompie wtryskowe,j w jej mechanice.
  • Poziom 11  
    Po wielokrotnych próbach z plakiem zaskoczy i chodzi normalnie. wtedy wszystkie parametry są OK. Jedynie jest błąd immo. nie daje się skasować. silnik pracuje poprawnie do momentu wyłączenia. Po zgaszeniu ponownienie zaskoczy.
  • Poziom 29  
    Pisałeś, że immo nie świeci. Kontrolka ma zgarnąć po włączeniu zapłonu. Jak świeci ciągle, to wolaj kogoś z serwisu nissana z Consultem lub wymień komplet kluczyki, ECU, moduł komfortu i transponder.
  • Poziom 18  
    Jezeli to sie stało po rozladowaniu doszczetnie akumulatora a auto palilo wczesniej i jezdzilo, to dalej upieram się przy immo.. Choc są rózne zbiegi okolicznosci. Przy pierwszym przypadku z allmera 2.2 i braku mozliwosci odpalania po rozladowaniu aku, tez zacząłem od pompy i zmieniłem je na dwie rozne jednak bez skutku(na plaku tez mi na chwile zapalal). W koncu wsadzilem starą, kupilem na szrotcie za kilka zl sterownik, kluczyk,petle, modul i odpalil od strzala .
  • Poziom 29  
    U mnie gdy rozkodowane były kluczyki i paliła się kontrolka immo nie było w ogóle sygnału na zawór dawki paliwa. Nie było możliwości odpalić samochodu, ani z plaka, ani podczas holowania. Jak u niego po odpaleniu pracuje, to z immo raczej jest wszystko ok.
    Proponowałem mu odpalenie bez czujnika temperatury, z wcześniejszym wtryskiem i większą dawką, ale odzewu brak.