Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

JVC LT-32V450 - Udało się tylko raz połączyć z routerem WiFi

RolnikZDR 07 Lut 2017 16:11 2514 6
  • #1 07 Lut 2017 16:11
    RolnikZDR
    Poziom 7  

    Witam.

    Problem polega tak jak w temacie. Z ww. wymienionym modelem telewizora udało się tylko raz połączyć TV z WiFi. Wykryło automatycznie WiFi po wejściu w ustawienia sieciowe w telewizorze. Wszystko działało tak jak należy. Po wyłączeniu TV i ponownym włączeniu nie można się połączyć z internetem, nie wykrywa sieci WiFi. Jak dla mnie to bardzo dziwny przypadek. Jakieś pomysły ?

    0 6
  • #2 07 Lut 2017 16:44
    sosarek
    Poziom 43  

    RolnikZDR napisał:
    Jak dla mnie to bardzo dziwny przypadek. Jakieś pomysły ?

    Co zrobiłeś - przywróciłeś domyślne ustawienia sieci w tv? Z jakim urządzeniem próbujesz się łączyć?

    0
  • #3 07 Lut 2017 18:00
    RolnikZDR
    Poziom 7  

    W opcji "ustawienia sieciowe/internetowe" nie ma możliwości ustawień domyślnych. Jest tylko:

    1. Typ sieci
    2. Naciśnij przycisk WPS na Routerze
    3. Test prędkości internetu
    4. Zaawansowane ustawienia (a w nich konfiguracja automatycznego i ręcznego IP i DNS)

    Model Routera to Router Wi-Fi IDU - 200

    Przypominam, że jest to bardzo dziwne, ponieważ za pierwszym razem zadziałało normalnie a po ponownym włączeniu TV już nie.

    Dodam jeszcze, że nie w każdym trybie można wejść w ustawienia sieciowe bo np. w trybie (W liście źródeł np. HDMI 1, HDMI 2, TV, HDSTB itd.) TV ustawienia sieciowe działają ale w "Wireless Display" po włączeniu ustawień sieciowych ukazuje się komunikat "Menu Jest niedostępne"

    0
  • #4 07 Lut 2017 20:15
    Vytautas_YT
    Poziom 26  

    A w Wireless Display TV się przypadkiem nie przełącza w tryb nadawania? Spróbuj przywrócić TV do ustawień fabrycznych i wtedy się połączyć.

    1
  • #5 07 Lut 2017 20:33
    RolnikZDR
    Poziom 7  

    Niestety tego już próbowałem i nie pomaga. Telewizor jest nowy na gwarancji więc zawiozę go do sklepu i niech się męczą. Nie chciałbym tylko wyjść na głupka, że nie potrafię się połączyć z WiFi tym bardziej, że już raz połączyłem się normalnie...

    1
  • #6 07 Lut 2017 20:44
    sosarek
    Poziom 43  

    Utwórz w telefonie hotspot i spróbuj się z nim połączyć.

    0
  • #7 07 Lut 2017 21:05
    RolnikZDR
    Poziom 7  

    Tego też próbowałem, laptop widzi normalnie udostępnioną sieć przez WiFi z tel. natomiast telewizor nie.

    0