Witam wszystkich na forum,
W ramach sprostowania, pacjent to dźwig Terex PPM z popularnym silnikiem w tego typu sprzęcie czyli znanym z ciezkiego atego om906la.
Sprawa wygląda tak że po chwili kręcenia silnik odpala ale pracuje na obrotach 300/min plus czarny dym z rury i brak reakcji na pedał gazu. Potrafi pracować tak kilka minut po czym gaśnie i tak odpalam kilkukrotnie. Za 4-5 razem odpala i wchodzi na normalne obroty ok. 600 i prawidłowo reaguje na gaz.
Co zostało sprawdzone:
1. Sprawdzenie szczelności układu paliwowego + utrzymywania ciśnienia przez zaworek paliwowy w bloku.
2. Filtr paliwa + odstojnik+ zaworki zwrotne.
3. Podłączenie do SD brak błędów.
4. Podmiana pomp Pld.
5.Podmiana modułów adm, fmr, mr. Na łączeniu skrzyni z silnikiem nie przechodzi wiązka przewodów składająca w Atego.
Prośba do bardziej doświadczonych forumowiczów o jakieś pomysły bo moje powoli się kończą...
W ramach sprostowania, pacjent to dźwig Terex PPM z popularnym silnikiem w tego typu sprzęcie czyli znanym z ciezkiego atego om906la.
Sprawa wygląda tak że po chwili kręcenia silnik odpala ale pracuje na obrotach 300/min plus czarny dym z rury i brak reakcji na pedał gazu. Potrafi pracować tak kilka minut po czym gaśnie i tak odpalam kilkukrotnie. Za 4-5 razem odpala i wchodzi na normalne obroty ok. 600 i prawidłowo reaguje na gaz.
Co zostało sprawdzone:
1. Sprawdzenie szczelności układu paliwowego + utrzymywania ciśnienia przez zaworek paliwowy w bloku.
2. Filtr paliwa + odstojnik+ zaworki zwrotne.
3. Podłączenie do SD brak błędów.
4. Podmiana pomp Pld.
5.Podmiana modułów adm, fmr, mr. Na łączeniu skrzyni z silnikiem nie przechodzi wiązka przewodów składająca w Atego.
Prośba do bardziej doświadczonych forumowiczów o jakieś pomysły bo moje powoli się kończą...