Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

a6 c5 zmiana licznika jak kodo -

mimax1 09 Lut 2017 09:37 1377 13
  • #1 09 Lut 2017 09:37
    mimax1
    Poziom 7  

    witam jak zakodowac nowe zegary z pelnym fisem mam z analogowym zegarkiem oznaczenie 4b0 919 880G czyli nie musze wymieniac pastylek czy musze ewentualnie na jakie?
    pomorze ktos przy adaptacji immo i odczycie pinu , nie do konca jestem obczajony w vagcom i sciagnolem eeprom.
    ,mam nadzieję że wystarczy do tych operaji? , zazwyczaj robiłem tylko kasowanie błędów ,ustawienie dawki i kątwtrysku po wymianie rozrządu.

    samochódaudi a6 c5 1998r 1.9 tdi
    vin auta
    4BZWN163069
    nr licznika ori
    8L0 919 2/2A
    nie jestem pewien co do pierwszych cyfr w ori liczniku
    _________________

    0 13
  • #2 10 Lut 2017 10:08
    invector
    Poziom 18  

    Pin nowych zegarów jest potrzebny. Wrzuć wsad na forum skoro go "ściągnołeś" zobaczymy.

    0
  • #3 10 Lut 2017 11:37
    kris-644
    Poziom 21  

    Dawaj pin lub wsad ewentualnie rób immo off .

    0
  • #4 10 Lut 2017 12:15
    mimax1
    Poziom 7  

    mam posddpiac nowy licznik,?mozecie napisac jak zciagnac wsad ,

    0
  • Pomocny post
    #5 10 Lut 2017 19:55
    UCY 7400
    Poziom 15  

    Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin.
    Mając pin robisz adaptację pastylek do immo.
    Vagiem lub vcds.
    Select
    Instruments
    Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz.
    Kontolka immo przestaje migać i pali się na stałe.
    Następnie Adapation
    Wchodzisz w kanał 21
    Wklepujesz cyfrę odpowiadającą ilości kluczyków, które zamierzasz adoptować.
    Zatwierdzasz
    Po chwili immo gaśnie (oznacza to, że kluczyk został zaadaptowany)
    Wkładasz następny kluczyk i czekasz aż kontrolka przestanie migać.
    Wyciągasz wkładasz następny itd. aż do ostatniego kluczyka

    0
  • #6 19 Lut 2017 22:03
    mimax1
    Poziom 7  

    UCY 7400 napisał:
    Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin.
    Mając pin robisz adaptację pastylek do immo.
    Vagiem lub vcds.
    Select
    Instruments
    Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz.
    Kontolka immo przestaje migać i pali się na stałe.
    Następnie Adapation
    Wchodzisz w kanał 21
    Wklepujesz cyfrę odpowiadającą ilości kluczyków, które zamierzasz adoptować.
    Zatwierdzasz
    Po chwili immo gaśnie (oznacza to, że kluczyk został zaadaptowany)
    Wkładasz następny kluczyk i czekasz aż kontrolka przestanie migać.
    Wyciągasz wkładasz następny itd. aż do ostatniego kluczyka


    dzięki kolego , postaram sie zrobic tak jak napisałeś, z tego co udało mi siesie ustalić mam ten nowy zegar z immo 1 ,
    czyli musze kupic nowe transportery ID13 jednorazowego kodowania , i wtedy postępować według twojej instrukcji,

    0
  • Pomocny post
    #7 20 Lut 2017 00:33
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Stare transpondery będą pasować.
    Nie są jednokrotnego kodowania.
    Zakładasz tylko inny licznik.
    Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU.
    Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.

    0
  • #8 20 Lut 2017 00:39
    UCY 7400
    Poziom 15  

    Dokładnie. Nowe pestki są zbędne.
    Najpierw synchronizacja zegarów z ECU a potem według mojego opisu.

    0
  • #9 20 Lut 2017 07:27
    mimax1
    Poziom 7  

    czyli to ze gościu mi powiedzial ze mam zegary z immo 1 a samochód z immo 2, nie robi problemu?
    1.adopytuje licznik
    2.zczytuje pin eepromem
    3.robie adoptuje immo
    i powinno śmigać

    0
  • #10 20 Lut 2017 07:33
    UCY 7400
    Poziom 15  

    Zczytujesz pin
    Adaptacja na kanale 00
    Lgoujesz się pinem
    Adaptacja na kanale 21

    0
  • #11 20 Lut 2017 09:03
    mimax1
    Poziom 7  

    ok dzieki jak cos nie bede wiedzial podczas roboty bede pisal .

    mam jeszcze pytanie apropo passata b5 1998r 1.9tdi
    kupiłem go z jednym pilotem,
    czu mogę kupić drugi używany pilot i samemu zakodowac w tym samochodzie . w audi a6 c5 bez problemu moglem tak zrobic. dorzucam a6 c5 zmiana licznika jak kodo - zdjecie pilota

    0
  • Pomocny post
    #12 20 Lut 2017 10:21
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.
  • #13 20 Lut 2017 14:02
    mimax1
    Poziom 7  

    pamietasz moze jaka to byla pocedura kodowania?
    jak nie to pogrzebie w necie
    Dodano po 2 [godziny] 3 [minuty]:
    "grala1
    Tak, możesz.
    Tylko pilot z tą samą częstotliwością - 433MHz.
    Najlepiej te same nr."

    ok pilot juz mamwszystko , grot tez, tylko muszego jeszcze obsadzic i zakodowac a immo dam rade w tym passacie czy musze nowe transpordery kupić ?

    Dodano po 1 [godziny] 23 [minuty]:

    UCY 7400 napisał:
    Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin.
    Mając pin robisz adaptację pastylek do immo.
    Vagiem lub vcds.
    Select
    Instruments
    Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz.
    Kontolka immo przestaje migać i pali się na stałe.
    Następnie Adapation
    Wchodzisz w kanał 21
    Wklepujesz cyfrę odpowiadającą ilości kluczyków, które zamierzasz adoptować.
    Zatwierdzasz
    Po chwili immo gaśnie (oznacza to, że kluczyk został zaadaptowany)
    Wkładasz następny kluczyk i czekasz aż kontrolka przestanie migać.
    Wyciągasz wkładasz następny itd. aż do ostatniego kluczyka


    pytanie apropo passata b5 98r
    procedura adaptacji immo jest taka sama?
    rozebralem kluczyk i jest szklany transponder,czy w takim razie jest jednorazowego kodowania i musze kupic nowy czysty?

    0
  • Pomocny post
    #14 20 Lut 2017 22:31
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.