Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Switche POE
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Od kogo internet LTE i jaki sprzęt do tego

09 Lut 2017 16:12 786 4
  • Poziom 2  
    Witam,

Przymierzam się do założenia internetu w domu. Do dzisiaj korzystałem z sieci rozprowadzonej z telefonu, ale jakość słaba, a i zapotrzebowanie dużo większe. Początkowo rozważałem Cyfrowy Polsat, ale po lekturze kilku tematów w ostatnich dniach -- zrezygnowałem.
    Dużo uwag i celnych wskazówek widziałem zamieszczonych przez użytkownika "matek451", ale nie wszystko jest dla mnie jasne. Dlatego będę wdzięczny za pomoc we wskazaniu - operatora i potrzebnego sprzętu, żeby to wszystko działało na jak najwyższym poziomie. W budynku LTE łapie w niektórych pomieszczeniach, ale zasięg słaby, na zewnątrz jest znacznie lepiej, ale wciąż wydaje mi się , że można więcej. W kwestii sieci jak i sprzętu nie jestem nawet amatorem, więc proszę o zrozumienie.

Miejsce zamieszkania:
    Brwinów
    Ul Wygonowa

W kwestii kosztów nie ma specjalnych ograniczeń - raczej w ramach rozsądku. Nie przepadam za płacenie za samo logo na produktach, ale jeżeli produkty/rozwiązania dają wymierne korzyści to nie widzę problemu w zapłaceniu więcej.

Z góry dziękuję.
    JackH
  • Switche POE
  • Poziom 11  
    W kwestii operatora Internetu bez testów w twojej lokalizacji nic nie zrobisz. Wszystko było opisane juz na forum jak wykonać test przy użyciu smartfona i aplikacji . Ja osobiście mam Internet z Plusa , o ktorym wyżej wspomniany użytkownik nie wypowiada sie dobrze i jestes zadowolony z zasięgu i szybkości.
    Zerknij chociażby tutaj
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3304300.html
  • Switche POE
  • Specjalista Sieci, Internet