Ok ,czyli według Was steroniwkiem jest taśma i mów VCDS dobrze pokazuje, oraz ten mój sterownik
3C9953501BP
Na pewno obsłuży Mulifunkcje. Ale jednak nie przyjmuje kodowania i je odrzuca ;/;/
Czy powodem odrzucenia kodowania maogą być błedy z
steering Assist [44]?
Mam dwa takie błedy i nie działające wspomaganie:
Quote:
44 Stering Assist
2 Faults Found
00003 Control Module
012-electrical Fault in Circuit - MIL ON
02546 - Steering Limit Stop
005- No or Incorrect Basic Setting/Adaptation
Jeden to według mnie gdzie przerwa w wiązce idacej do wspomagania Przy maglownicy jest wszystko ok, są trzy wtyczki wszystkie wpięte i dwa duże przewody mają 12+ i Mase. reszta przewodów na tyle co widać, nie jest pourywana (ale nie wiem gdzie idzie by sprawdzic multimetrem ciągłość).
Druga to adaptacja, wczesniej robiłe madaptacja czujnika skretu G85 przeszła ok. Lecz ta adaptacja;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02546
Quote: Perform Steering Limit Stop Adaptation
Make sure the Ignition is ON and the Engine is Running.
Center Steering Wheel (±10°) and hold it centered for about 5 Seconds.
Turn Steering Wheel completely to the Left and hold there for about 10 Seconds.
Turn Steering Wheel completely to the Right and hold there for about 10 Seconds.
Center Steering Wheel (±10°).
Switch Engine and Ignition OFF.
Switch Ignition ON.
Wait about 5 Seconds.
Steering Assist Warning Lamp should turn OFF (If it doesn't, perform a short Test Drive).
Już nie gasi błedu.
błedy po usunieciu zawsze wracają po chwili od odpalenia auta. Czerwona kierownica na TAcho.
To może przeszkadzac w kodowaniu kiero?
Jak naprawić te błedy?