Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technics - Podłączenie dwóch wzmacniaczy Technics pod jeden korektor

11 Lut 2017 00:11 1623 5
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich na wstępie że jestem trochę zielony w tych sprawach i szukając w internecie odpowiedzi nie znalazłem jej do końca a bardziej jeszcze mi to pomieszało w głowie. Sprawa wygląda tak; dostałem w rozliczeniu dwa wzmacniacze Technicsa i jeden korektor, teraz chciałbym podłączyć te dwa wzmacniacze z korektorem lub jeśli się nie da obu pod jeden korektor to chciałbym żeby chociaż jeden był podłączony pod korektor a drugi miał ten sam kabel sygnałowy z komputera. Moglibyście mi to jakoś rozpisać czy rozrysować na zdjęciu które dodaje bo nie wiem jak się do tego zabrać za bardzo i w jakie kabel się zaopatrzyć. Sprzęt jakim dysponuje to:
    1x Technics SU-VX600
    1x Technics SH-AV500
    1x Technics SH-GE70 (korektor)
    Technics - Podłączenie dwóch wzmacniaczy Technics pod jeden korektor20170211_0..701.jpg Download (2.47 MB) Technics - Podłączenie dwóch wzmacniaczy Technics pod jeden korektor20170211_0..626.jpg Download (2.36 MB)
  • Poziom 42  
    Nie ma tu specjalnej filozofii - tematów jest bardzo dużo na temat podłączania korektorów.

Generalnie, kolega musi zaopatrzyć się w 3 pary przewodów 2xCINCH - najlepiej z końcówkami białymi i czerwonymi :)

Podłączenie korektora:

Do połączenia kolega wykorzysta wzmacniacz (procesor dźwięku w zasadzie) SH-AV500 - będą tu potrzebne dwie pary przewodów CINCH.
    Kolega podłączy gniazda Line In (Korektor) z gniazdami Adaptor OUT (wzmacniacz) - kolorami odpowiednio.
    I następnie Line Out z Adaptor In na tej samej zasadzie - kolory gniazd.
    Aby to grało w korektorze musi być wciśnięty przycisk "Equalize", a w wzmacniaczu "Adaptor".

Jeśli to będzie grało to można podłączać drugi wzmacniacz.