Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm qx 007 opel zafira a 2000r

11 Lut 2017 00:54 978 4
  • Poziom 5  
    Witam. Problem polega na tym ze znalazlem przycisk ukryty pod zapalniczka(obudowa). Pokazalem go dziewczynie i ponaciskala sobie. Gdy odpalam auto. Zaczyna pikac po 5 sec w samochodzie. Potem zaczyna mrogac awaryjnymi. Po chwili gasnie silnik i zaczyna wyc syrena i mroga dalej . Potem chwila ciszy i znow wyje calyczas mrogajac. Jak odepne akumulator to przestaje innej opcji nie ma bo piloty przestaja dzialac. Po odlaczeniu akumulatora piloty dzialaja ale gdy odpale znow to samo. Moje pytanie jest takie:czy to funkcja napadowa i czy te czynnosci ponizej pomoga ?? Jak kolega napisal w innym poscie innego alarmu z tej serji. Jesli nie to prosze o wskazowke co robic? Nie zalezy mi ani troche na tym alarmie bo jak dotad nie dzialal a teraz dziala bez kontroli nad nim. Tak ze,jesli jest opcja mechaniczna odpiecia go calkiem to bardzo prosze pisac.
    W celu zmiany funkcji należy:

    1. Włączyć zapłon. (ON)
    2. Wprowadzić pierwszą cyfrę kodu PIN ( w tym celu należy nacisnąć przycisk serwisowy tyle razy, ile wynosi pierwsza cyfra kodu) fabryczny PIN KOD 1-1
    3. Wyłączyć a następnie włączyć zapłon. (OFF-ON)
    4. Wprowadzić drugą cyfrę kodu PIN ( w tym celu należy nacisnąć przycisk serwisowy tyle razy, ile wynosi druga cyfra kodu).
    5. Wyłączyć zapłon. System wyda podwójny sygnał dźwiękowy .
    6. Włączyć zapłon. (ON)
    7. Nacisnąć przycisk 1 nadajnika. System wyda pojedynczy sygnał dźwiękowy.
    8. Wyłączyć a następnie włączyć zapłon. (OFF-ON)
    9. Nacisnąć tyle razy przycisk serwisowy ile wynosi pierwsza cyfra funkcji, którą chcemy zmienić. Każde naciśnięcie będzie potwierdzone długim sygnałem syreny.
    10. Wyłączyć a następnie włączyć zapłon. (OFF-ON)
    11. Nacisnąć tyle razy przycisk ile wynosi druga cyfra funkcji, którą chcemy zmienić. Każde przyciśnięcie będzie potwierdzone krótkim sygnałem syreny.
    12. Przyciskiem 1 pilota włączyć funkcję lub 2 przyciskiem wyłączyć funkcję. Świecenie diody potwierdza włączenie funkcji. (Nie dotyczy funkcji 3-1 ; 3-2; 3-3; ) patrz uwaga. .
    13. Wyłączyć zapłon i nacisnąć przycisk serwisowy, po czym nastąpi podwójny sygnał na znak wyjścia z opcji programowania.

    ,,2-6 Funkcja ta pozwala na włączenie /wyłączenie funkcji antynapadowej,,
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Postępuj wg. instrukcji fabrycznej: [2.6 - Funkcja antyporwaniowa ON/OFF]
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=1715058#1715058
    Nikt nie sprawdzi tego za Ciebie.
    Możesz też spróbować w kolejności :
    - Programowanie funkcji - 3.3 ,
    - Kasowanie pilotów - 3.2 ,
    - Programowanie kodów pilotów
    Może naprawisz ...
    Lukaszooo89 napisał:
    Nie zalezy mi ani troche na tym alarmie

    Odszukać centralkę w samochodzie (powinna być dobrze ukryta) ale nie zawsze tak jest.
    Kolejny krok to "obejście" obwodu "pętle immobilizera".
  • Poziom 5  
    Dziekuje za odpowiedz. Bede kolo poludnia jechal i kombinowal. Jeszze mam jedno pytanie. Przy zwyklych kluczykach i pilotach do samochodu dostalem taki malutki kluczyk. Czy on nie bedzie od alarmu i czy cos da? Chcialbym dojechac poprostu autem do domu a pozniej mogl bym sie 'bawic' w ustwianie i naprawe tego niecnego urzadzenia:D
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Lukaszooo89 napisał:
    malutki kluczyk

    Służy do blokowania syrenki alarmowej na czas odłączenia klemy i np. wymiany akumulatora.
  • Poziom 5  
    Dziekuje za pomoc. Jednak Przycisk serwisowy wogole nie chytal ze sie tak wyraze. Postepowalem zgodnie z instrukcja i ani sygnalu dzwiekowego ani alarm sie nie wylaczal. Bylem zmuszony zadzwonic po fachowca i alarm jest calkowicie odciety. Doslownie bo gosc poprostu znalazl kable i poodcinal je. Tak ze zostalem bez alarmu.. Co prawda nie dzialal ale mrogal i odstraszal teraz juz niestety nie zaswieci:P