Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Easy Touch 2.1 ET-675 Subwoofer buczy zamiast dawać basy

11 Lut 2017 18:58 741 10
  • Poziom 5  
    Witam, zakupiłem właśnie okazjonalnie zestaw głośnikowy 2.1 firmy Easy touch (za 10 zł jak ktoś jest zainteresowany ^^) Po podłączeniu go do komputera, lub telefonu satelity działają całkiem sprawnie, lecz subwoofer zamiast oddawać bas to buczy a zaczyna buczeć od razu po podłączeniu sprzętu jackiem nawet bez włączonej muzyki. Podejrzewam że to wina wejścia na chinch ale nie znam się na tym , jeżeli nie udało by się tego naprawić mam pytanie czy dało by się zrobić tak aby głośniki były podłączone tylko pod jack ? W sensie bez podłączania do tych wejść na chinche na obudowie subwoofera, zestaw jest aktywny posiada wzmacniacz a kable przyczepione do płytki wejść chinch są odpinane, na wtyczki .
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 19  
    Witaj. Co prawda nie jestem jasnowidzem :-) ale możliwe że uszkodzona jest elektronika odpowiedzialna za subwoofer. Możliwe że wzmacniacz suba poległ lub coś w jego pobliżu. Taki wniosek można wysunąć z tego co piszesz. Podłączenie satelit pod jack odpada bo w obudowie subwoofera jest wszystko czyli zasilacz, układy filtrów dźwięku, wzmacniacze mocy i regulatory. Satelity to praktycznie "gołe" głośniki z obudowami a sercem jest to co jest w obudowie subwoofera. Naprawa raczej jest możliwa ale co do kosztów to ciężko powiedzieć. Nie wiem ile ten zestaw jest warty i ile chciałbyś wydać na naprawę. Jeśli nie masz pojęcia o elektronice to raczej nie poradzisz sobie z tą naprawą. Ale zawsze są znajomi, którzy pomogą i uruchomią Ci to "buczydło" :-)
  • Poziom 5