Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kadet 1,3 - problem z zapłonem

andrzej4380 21 Jul 2005 01:10 1346 4
  • #1
    andrzej4380
    Level 11  
    witam
    mam putane jak ustawić zapłon w kadecie 1,3 '13 nb"
    objawy są takie że na wolnych obrotach (do 2.5 tyś. obr. )silnik jest słaby
    a powyrzej jak by miał ze 100 koni .
    jak to ujednolicić i czy fachowiec który to stwierdził miał racje że jest to żlle wyregulowany zapłon.
    dodam że aparat zapłonowy posiada przyspieszacz podciśnieniowy ,a na ścianie grodziowej jest zamontowany drógi lecz podłączony trzema przewodami do modułu lecz nie ma węrzyka podciśnienia.
    czy ktoś wie jak wybrnąć z tej sytuacji?
  • #2
    marian999
    Level 11  
    jak dlugo ma pan ten samochod??? czy ma orginalny uklad zapolonowy???
    czy bylo cos <<żeźbione >
    to jest gaźnik elektroniczny???
    jezeli tak to na scianie grodziowej ma zamoeszczony kompuer prosze podac kod silnika pomoge panu !
  • #3
    andrzej4380
    Level 11  
    witam
    auto mam od niedawna
    zapłon jest oploski lecz napewno nie od tego motoru poniewa posiadam silnik typu 13nb a w tych motorach nie było montowanych aparatów zapłonowych z podciśnieniowym mieszkiem tylko był przyspieszacz zamontowany na ścianie grodziowej a muj ma taki aparat (ktoś dłubał)
    gażnik mechaniczny z ręcznym ssaniem
  • #4
    KingKong
    Level 25  
    Lampa stroboskopowa w rękę i trzeba sprawdzić, czy zapłon zgadza się z "siatką" zpłonów. Ale ja bym jeszcze zainteresował się gaźnikiem. Czy któraś z dysz nie jest przypchana. :-)))
  • #5
    andrzej4380
    Level 11  
    no i tu tworzy się problem bo nie mam dostępu do lampy no i nie mam pojęcia o tej (siadce) zapłonu
    morze lampę uda mi się jakoś wyczarować ale z tą siadką będzie cięzko
    czy morzesz mi naświetlić temat jak to zrobić i z czym to się (je)oile to jest realne przez internet
    co do gażnika to rozebrałem go w mak i wyczyściłem co się tylko da włącznie z wymianą wszystkich uszczelek na nowe
    ustabilizowało mu to obroty lecz nie rozwiązało to problemu dziwnego przyrostu mocy na wysokich obrotach
    zastanawia mnie jeszcze kolejny fakt :dlaczego ktoś zrezygnował z orginalnego przyspieszacza zapłonu ("nazę go po swojemu"przełącznika na podciśnienie )nazecz przyspieszacza na aparacie ktory tez jest na podciśnienie?co więcej dzisiaj dopatrzyłem się że w tym aparacie zapłonowym nie ma odśrodkowego mechanizmu wypredzenia zapłonu(takiego jak naprzykład w starym polonezie )przeciez rozwiązana techniczne z tamtych lat były podobne czy się myle????:|