Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ducato 3,0 - Zgasło i nie odpala

14 Lut 2017 22:50 2568 7
  • Poziom 8  
    Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys
    a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok
    za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy mu odpocząć zapalił i już miał moc i wszystko niby ok na kolejne 500 km przez pierwsze 350 km nie zgasł ani razu potem gasł kilko krotnie i już do takiego stanu że w ogóle nie odpala. po sprowadzeniu auta do polski komputer pokazał P0748 regulator wyjściowy pompy wysokiego ciśnienia lub wspomaganie wtrysku i P0778 wydatek pompy wysokiego ciśnienia.
    wymieniłem już regulator na pompie , nowy filtr paliwa i nic nie odpala a błędy pokazuje cały czas te same nawet jak mu odepnę inne kostki to nie pokazuje innych błędów czy padł Sterownik silnika ? , dziś zauważyłem że przekaźnik od pompki paliwa załącza sie tylko przy zapłonie na chwile i później już nie , to zwarłem go na stałe żeby podawał paliwo i nic i tak nie odpala , dodam jeszcze że na plaku odpala i chodzi na tyle na ile mu podaje, instalacja nad wtryskami sprawdzona wszystko ok . nie mam już pomysłu może ktoś jest w stanie mi pomóc ?
  • Poziom 16  
    Sprawdź ciśnienie na listwie jakie widzi.
  • Admin grupy Samochody
    autokamix napisał:
    instalacja nad wtryskami sprawdzona wszystko ok

    Tam wiązka na silniku do sterownika to słaby punkt tych wozów.
    Rozwiń z peszla i bardzo dokładnie ją obejrzyj, poszarp.
    Drugie miejsce, za lewą lampą.
  • Poziom 8  
    dzięki jeszcze dziś sprawdzę dalej tą instalacje
  • Poziom 8  
    Witam a wiec poszedłem po kablach odpiąłem od sterownika a tak rdza śniedź i 2 piny przerdzewiałe tak że zostały w wtyczce , teraz zawiozłem Sterownik do naprawy nie obiecują że da się zrobić ale jest szans.

  • Poziom 34  
    jeżeli woda nie wlazła we wnętrze ECU to musi się dać zrobić.
  • Poziom 8  
    Witam ponownie tak woda nie wlazła do środka , Majsterek wymienił piny i auto odpaliło i chodziło ok jeden dzień , poskładałem wszystko typu cały przód ,zabezpieczyłem komputer aby już więcej woda się nie dostała i odpalam auto ciężko odpalił i chodził tylko sam na 1500 obr. i nie reagował na pedał gazu, zresetowałem mu system i ok zaczął reagować na pedał lecz nie chodzi na wszystkie cylindry teraz pokazuje wtrysk 2 i 3 oraz czujnik zmiennych faz rozrządu. nie rozumiem bo było ok , lecz przed złożeniem wyjąłem jeszcze komputer aby wylać cos z gniazda nie wiem czy to woda czy issol bo też psikałem tym . Jeszcze dziś odłączę zobaczę czy piny są ok

    Dodano po 12 [godziny] 27 [minuty]:

    odłączyłem Ecu podłączyłem z powrotem i auto pali na wszystkie cylindry tylko się dusi jak chce przy gazować oraz takie dziwne stuki i na vagu pokazyje czujnik zmiennych faz rozrządu P0340
  • Poziom 8  
    Panowie Auto chodzi jak laleczka przyczyna jeszcze leżała w rozruszniku tyle pobierał prądu na rozruch że inne sterowniki wariowały.