Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 307 1.6 HDI 2006 - zgasł podczas jazdy

16 Lut 2017 11:14 5040 33
  • Poziom 5  
    Peugeot zgasł podczas drogi do domu.
    Wymienione zostały:
    -czujnik wału korbowego
    -czujnik wałka rozrządu.
    - BSM ,BSI +stacyjka

    Wtryski sprawne.


    Jedyny błąd który teraz się pojawia to P1351 -obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego.

    Wszystkie czujniki dobrze ustawione.
    Elektrozawory się odzywają.
    Auto cały czas w trybie oszczędzania.

    Jaka może być przyczyną,że auto dalej nie odpala?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 5  
    leonov napisał:
    A parametry bieżące przeglądane ? dane z czujników są (obroty wału, ciśnienie paliwa itp.)




    Synchronizacja wałek korbowy i wał rozrządu jest.
    Ciśnienie paliwa 8/10
    Wartosc zadana wydatku oleju napędowego dostarczonego przez pompę 6500
  • Moderator Samochody
    Ciśnienie 8/10 ?
    Powinno być 270bar.
  • Poziom 5  
    szymitsu21 napisał:
    Ciśnienie 8/10 ?
    Powinno być 270bar.



    Nastawa ciśnienia paliwa 337 bar
    Zmierzone ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem od 8 do 16 barów

    Zmierzony wydatek wtryskiwania 32,16 mg na wstrysk
    Wartość zadana wydatku oleju napędowego dostarczona przez pompę 7741,18 mm^3\sek
  • Moderator Samochody
    odepnij regulator Ciśnienie paliwa i zobacz czy ciśnienie urośnie. Wykluczysz parę elementów.
  • Poziom 5  
    leonov napisał:
    Do sprawdzenia by był rozrząd, immo, a na "plaku" pali ?


    Na plaku pali.
    Rozrząd sprawny

    Immo,to calkiem niezły trop.
  • Moderator Samochody
    Immo to słaby trop.
    Auto zgasło przecież podczas jazdy.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 5  
    szymitsu21 napisał:
    odepnij regulator Ciśnienie paliwa i zobacz czy ciśnienie urośnie. Wykluczysz parę elementów.

    Czy ten regulator znajduje sie na pompie wytryskowej?
  • Moderator Samochody
    tak.
    znasz się na tyle żeby się tym samemu Zająć?
  • Poziom 5  
    szymitsu21 napisał:
    tak.
    znasz się na tyle żeby się tym samemu Zająć?



    Tak.
    Pytałem się żeby sie upewnić.
    Bo to tej pompy jest ciężki dostęp.
    Dodano po 44 [minuty]:
    Dobra odłączyłem regulacje wydatku paliwa, ciśnienie takie samo 8 bar

    Dodano po 6 [minuty]:

    Jakie macie jeszcze pomysły?
    Wtyczka od regulacji wydatku paliwa była mokra od ropy.
  • Poziom 42  
    Brak paliwa, ukrecony wałek pompy, może któryś wtrysk wali w przelew. Dopóki nie zbudujesz powyżej 200 bar na rampie w czasie kręcenia to nie odpali
  • Moderator Samochody
    kortyleski napisał:
    Brak paliwa, ukrecony wałek pompy, może któryś wtrysk wali w przelew. Dopóki nie zbudujesz powyżej 200 bar na rampie w czasie kręcenia to nie odpali


    8 bar to na pewno nie wtrysk.
    Wałek też raczej nie bo wtedy z reguły po prostu niema żadnej zmiany.

    Ewentualnie czujnik ciśnienia uszkodzony. Sprawdził bym czy rzeczywiście jest tak niskie ciśnienie.
  • Poziom 5  
    Paliwo jest, odkrecalem przewód z wtrysku nr 1 i lał jak głupi.
  • Moderator Samochody
    Kocmouch napisał:
    Paliwo jest, odkrecalem przewód z wtrysku nr 1 i lał jak głupi.


    Ale niema ciśnienie. Sprawdź te przelewy jak kolega wyżej napisał i jak będzie ok to chyba faktycznie zostaje wałek w pompie. Ewentualnie uszkodzony czujnik ciśnienia. Mogłeś sprawdzić jeszcze czy jesteś w stanie utrzymać ciśnienie palcem.
  • Poziom 5  
    Zrobiłem próbę przelewową. Paliwo w przewodach pokazało się. Zamówię ten czujnik i wymienię. Jak nie zadziała to wyciągnę pompę wtryskową. Chyba ze coś jeszcze podpowiecie :-)
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    pokazało się wszędzie równo rozumiem ? i nie specjalnie dużo.
  • Poziom 5  
    Tak, w każdym przewodzie pokazało się trochę ropy, nie za dużo, przecież nie będę kręcił rozrusznika parę minut żeby nazbierało się więcej.
  • Poziom 27  
    szymitsu21 napisał:
    Immo to słaby trop.
    Auto zgasło przecież podczas jazdy.

    Kocmouch napisał:
    Wymienione zostały:
    - BSM ,BSI +stacyjka


    A taki parametr w ECU jak: Zezwolenie na rozruch ??
  • Poziom 5  
    Chodzi tylko jak ma podanego plaka do turbo, jak przestanę psikać to gaśnie.
  • Poziom 27  
    powtarzam swoje pytanie: A taki parametr w ECU jak: Zezwolenie na rozruch ??
  • Poziom 5  
    Sterowanie odcieciem pompy: Nie uaktywniony
    Stan komunikacji BSI: Aktywny
    Oraz wchodząc w BSI w zakładkę Blokada Rozruchu:
    Kalkulator silnika nie zablokowany
    Rozpoznana etykieta transpordera
    BSI dopasowany do kalkulatora sterującego silnikiem.
    BSI bez kodu blokady rozruchu: NIE

    Dodano po 14 [minuty]:

    Stan programowania kodowej blokady rozruchu: Kalkulator sprawny
    Problemy wykryte w trakcie przesyłania kodu blokownia:
    Nie wykryto żadnego problemu.
  • Admin grupy Samochody
    Kocmouch napisał:
    Peugeot zgasł podczas drogi do domu.
    Wymienione zostały:
    Kocmouch napisał:
    - BSM ,BSI +stacyjka

    A kluczyk i sterownik silnika?
  • Poziom 5  
    Wykluczyłem już że to jakiś moduł sterowania, wszystko wymieniłem( wyciągnąłem z innego auta)
    tak jak pisałem wyżej aby nie bawić się w kodowanie i przelutowywanie pamięci.
  • Poziom 14  
    Regulator paliwa sprawdzony ?
  • Poziom 16  
    Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa -wymiana
  • Poziom 18  
    Jaki kod silnika ? Bodajze 6-9 symbol vin Bledy jakies pokazuje ?
    odepnij wtyczkę od zaworu EGR i zobacz czy zagada :)