Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Behringer U-Phoria UMC204HD -VS- PreSonus AUDIOBOX - który lepszy?

Seba7225 18 Feb 2017 21:56 3756 2
    Seba7225
    Level 7  
    Witam,
    czytałem sporo na ten temat, ale uważam, że wciąż jestem początkujący w tej dziedzinie, więc chcę zapytać bardziej doświadczonych użytkowników o to, który z tych dwóch interfejsów audio jest lepszy? Behringer U-Phoria UMC204HD czy PreSonus AudioBox? Główne i jedyne zastosowanie to wokal w domowych warunkach, a używany byłby mikrofon Samson C01. Jeżeli byłyby potrzebne jakieś dodatkowe informacje, to proszę pytać, bo jak wspomniałem na początku, jestem w tym dość świeży. :)

Behringer U-Phoria UMC204HD -VS- PreSonus AUDIOBOX - który lepszy?Behring...png Download (244.51 kB)

Behringer U-Phoria UMC204HD -VS- PreSonus AUDIOBOX - który lepszy?PreSon..jpg Download (76.71 kB)
    DjMapet
    Level 43  
    Presonus to klasa sama w sobie, więc postaw na niego. Z drugiej strony, trochę kuszą preampy Midasa w Behringerze, więc zakup tego interfejsu nie powinien być gorszym wyborem. :-)

Pozdrawiam.
    Seba7225
    Level 7  
    DjMapet wrote:
    Presonus to klasa sama w sobie, więc postaw na niego. Z drugiej strony, trochę kuszą preampy Midasa w Behringerze, więc zakup tego interfejsu nie powinien być gorszym wyborem. :-)

Pozdrawiam.