Jak w temacie.
Czekam na za i przeciw Audi RS6 C5 czy S6 C6 ?
Czekam na za i przeciw Audi RS6 C5 czy S6 C6 ?
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over theresiewcu wrote:S6 ma awaryjny silnik
siewcu wrote:W obu autach pakiet startowy też nie będzie tani
siewcu wrote:jeśli ma być faktycznie zdrowa sztuka
siewcu wrote:B6 też, ale tu znowu problemy z silnikiem
siewcu wrote:może S6 C5
siewcu wrote:S4 B5(B6 też, ale tu znowu problemy z silnikiem),
siewcu wrote:Ewentualnie jakieś Porsche, choć na turbo to budżet minimum razy 2, najlepiej razy 3.
siewcu wrote:RS6 C5
siewcu wrote:S4 B6
Kantylena wrote:Audi Rs6 C5 - ten znajdziesz spokojnie okolice 2002-2003, tylko uwaga bo tam jest silnik 4,2 V8 wtrysk zwykły ale podwójnie doładowany (bi-turbo) to cokolwiek się posypie to masz od razu kaplicę.
A nie myślałeś na początek o 2,7T? w zwykłym A6 C5? znajdziesz dobrego tunera i wyciągnie fajne moce a jednak jednostka troszkę tansza w utrzymaniu niż takie motory gdzie byle czujnik to są tysiące złotych.
ewentualnie 1,8T ale tutaj to już trzeba nieźle modzić, ale do 280 dojdziesz spokojnie.
Można też poszukać Audi A4 B7 1,8T będzie dość młode auto i za reszte kasy te 20 tys spokojnie pomodzić na chociażby 300 koni.
Te wszystkie stare RS6 S6 itp A8 mocno pociągną po kieszeni tymi silnikami z wielkimi przebiegami.
siewcu wrote:No, znajdzie. Zakatowany egzemplarz. Ale widać dość dobrze, że brakuje Ci wiedzy i z mechaniki, i z tuningu... Bo:
1) Biturbo w V8 nie ma nic do jego sypania się
2) Z 2.7 biturbo z A6 C5 za dużo nie da rady zrobić, bez nastu tysięcy nie da się przeskoczyć 300 KM
3) 1.8T na 280 KM też nie będzie tanio zrobić, turbo+dolot+wydech+wtryski to tak na początek - i się robi dycha, a auto nie będzie chciało jechać, bo za ciężkie.
4) Kupowanie A4 1.8T i wkładanie w nie 20 tysięcy mija się z celem, można te pieniądze lepiej wydać i mieć auto raz, że szybsze, a dwa - nie tracące na wartości w takim tempie.
Kantylena wrote:Nie wiem komu tutaj brakuje wiedzy jakiekolwiek bo raczej nie mnie.
Kantylena wrote:silnik, koła, sprzęgło, skrzynia itd..może 30k mu starczy + zakup auta i za chwilę auto będzie mieć naście lat i zaczną kwiatki różne wychodzić + kiepskie prowadzenie.
siewcu wrote:
S3 z VR6...
Kantylena wrote:VR6 to silnik z Golfa III, S3 ma 2.0 TFSI, poza tym S3 to kompakt sportowy z napędem dołączanym quattro.
Jeśli masz na myśli 3,2 V6 to trochę inny silnik