Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mińsk 125 elektryka/przewijanie cewki zasilającej CDI

LEHO6694 19 Lip 2017 20:47 3618 35
  • #31 19 Lip 2017 20:47
    BANANvanDYK
    Poziom 38  

    Najszybciej i najtaniej z chińskiego quada. Jakościowo szału nie robi, ale zadziała.
    Stacyjki z trzecią pozycją (światła) trzeba by dłużej poszukać.

  • #33 20 Lip 2017 08:51
    swietyv40
    Poziom 2  

    Witam Podaj proszę link do jakiejś stacji jeśli mogę prosić, która obsłuży teki zapłon. Z góry dziękuję.

    Dodano po 17 [minuty]:

    BANANvanDYK dziękuję za ukierunkowanie. Innym też dziękuję za aktywny udział w temacie.
    Dopytuje tak bo chodzi mi o coś takiego lub podobne
    http://allegro.pl/licznik-tz-125ccm-obrotomie...e7-85db-246e96321b20&ars_rule_id=201#imglayer
    I tu jest miejsce na stacyjkę. Teraz jeśli ktoś ma wiedzę czy taka stacyjka mi podejdzie w to miejsce lub oryginał do tego czy jest na 2 niezależnych obwodach żeby rozdzielić ACV odf DCV. Następnie 1 pozycja czyli ON/OFF wystarcza ponieważ włączenie świateł odbędzie się przez manetkę po prawej stronie .A jeśli chodzi o pozycje żeby włączyć na postoju i pozostawić pojazd widocznym to nie przewiduję takiej opcji dlatego ON/OFF wystarczy Proszę o pomoc w dobraniu odpowiednich podzespołów. Ewentualnie jak ktoś ma sklep i oferuje takie rzeczy to dam mu zarobić i wezmę od niego:
    1 - akumulator żelowy 12v max 9Ah
    2 - regulator napięcia 4 pinowy
    3 - stacyjkę 2 obwodową
    4 - zegary z obrotomierzem ale dobrze byłoby żeby miał zamiast poziomu paliwa dzienny przebieg kilometrów. może być wyskalowany nawet do 80 km/h
    Czekam na wasze sugestie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    Dodano po 4 [minuty]:

    jack63 napisał:
    Simson ma trzy sekcje stacyjki, jeśli dobrze pamiętam.

    też o tym myślałem ale trzeba w boczku robić dziury i narazie szukam innego rozwiązania ale nie ukrywam że i to wezmą pod uwagę.

  • #35 02 Sie 2017 15:30
    swietyv40
    Poziom 2  

    Heja trochę się nie odzywałem. Jestem już po rozmasowaniu stojana i cewek świetlnych, po adaptacji akumulatora żelowego oraz dołożenia regulatora i stacyjki.
    Sprawa ze stacyjką wyglądała tak że zaadoptowałem od WSK 175. Dwa niezależne obwody dla ACV i DCV na poz. NR 2 co dało możliwość w poz. NR 4 pozostawienie motocykla na pozycjach oraz wyciągnięcie kluczyka ze stacyjki ( ale to taki drobny szczegół który nie dla wszystkich pewnie jest dobrym rozwiązaniem). Poza tym żarówka z przodu musi być tak jak była max 40/45 bo jak wstawiłem 60/65 to nie można było0 naładować akumulatora. Z moich obserwacji jednak wynika że kupiłem walnięty regulator. muszę jeszcze popracować nad tym projektem i światło z przodu puścić z cewki a nie przez akumulator. może polepszy się wtedy ładowanie.