Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Polo 6n2 1.0 mpi za niskie obroty na postoju

Matyjass16 19 Lut 2017 19:59 1035 6
  • #1 19 Lut 2017 19:59
    Matyjass16
    Poziom 4  

    Witam

    Posiadam vw polo 6n2 1.0 mpi 2000r 50 KM. Samochód na postoju ma za niskie obroty aż rzuca silnikiem tak jak by go dusiło. Byłem na komputerze pokazał że uszkodzona jest sonda lambda wymienione zostały obydwie. A problem nadal jest. Proszę o podpowiedź co to może być

    Dodano po 4 [minuty]:

    VW Polo 6n2 1.0 mpi za niskie obroty na postoju

    Dodano po 1 [minuty]:

    Tak jest dobrze ale potrafią spaść jeszcze połowę tego co widać na zdjęciu. I raz jest dobrze a raz są za niskie

    0 6
  • #2 19 Lut 2017 20:11
    ociz
    Moderator Samochody

    Matyjass16 napisał:
    Byłem na komputerze pokazał że uszkodzona jest sonda lambda

    "Komputer" nie pokazuje takich rzeczy. Czytanie błędów to nie diagnoza, od tego jest człowiek.

    0
  • #3 19 Lut 2017 20:24
    Bunny82
    Poziom 16  

    Spójrz w parametry w jakim zakresie napięciowym pracuje sonda przed katem przy temperaturze 80st. C .Co pokazuje MAPsensor jakie jest podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach i czy zgadza się z ciśnieniem jakie wnioskuje ster.Jaki masz czas wtrysku . Przepustnica czysta?? Wykręć świece i obejrzyj je i porównaj każdą jedną z inną .Takie niskie obroty też mogą pochodzić od wypadających zapłonów.Jak się silnik wkręca

    0
  • #5 20 Lut 2017 07:35
    Micek64
    Poziom 18  

    Cześć, miałem podobnie w silniku 1.4MPI - po czyszczeniu przepustnicy TYLKO adaptacja. To pomogło.
    Żadne tam teksty że zaadoptuje się sama......

    1
  • #6 14 Mar 2017 19:56
    Matyjass16
    Poziom 4  

    Na komputerze wyszło że gubi iskre na drugim cylindrze świece wymienione na NGK 3 elektrodowe V-line przewody również firmy janmor i dalej to samo niskie obroty. Co może być?

    0
  • #7 21 Mar 2017 20:23
    Bunny82
    Poziom 16  

    Jeżeli jest tam układ zapłonu z rozdzielaczem to wymień kopółkę i palec ,a jeżeli cewka DIS to sprawdź rezystancję cewki . Na tym drugim cylindrze sprawdź kompresję , zmierz oporność wtrysków i spróbuj je wysterować kompem aby usłyszeć czy pracują szczególnie ten na 2 cylindrze

    0