Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drukarka laser mono - tania eksploatacja

20 Lut 2017 17:13 1881 18
  • Poziom 25  
    Witam.
    W temacie drukarek jestem zielony. Interesuje mnie drukarka laserowa mono która będzie tania w eksploatacji. Znajomy ma samsunga 2165w + chip i bardzo sobie ją chwali. Toner kosztuje 30zł. Niestety to stary model i już w zasadzie nie do kupienia.
    Czy ktoś poleci coś podobnego w cenie 250-300zł z możliwością chipowania i tanimi tonerami ?

  • Poziom 26  
    Samsung ML 2110
  • Poziom 25  
    Tego modelu też już nie widzę na rynku.
    Co myślicie o Samsung SL-M2026W ?

  • Poziom 26  
    basik napisał:
    Tego modelu też już nie widzę na rynku.

    W sklepach jeszcze bywa/na aukcjach też/.
  • Poziom 27  
    HP 1320 najlepiej z kartą lan /hp 1320n / i wydrukiem dwustronnym.

  • Poziom 26  
    basik napisał:
    Co myślicie o Samsung SL-M2026W ?

    Podobny model z Wi-Fi.
  • Poziom 25  
    Hp przekracza mój budżet. Bajery typu obustronny druk mi niepotrzebne. Priorytet - tania eksploatacja.
  • Poziom 15  
    Tanią eksploatację uzyskasz tylko na starszych i mocniejszych modelach HP lub Canon, które mają duże "tonery". Jest spory wybór na rynku wtórnym.
    Przykładowo :
    HP1320 - toner zamiennik na 3.5 tys kopi poniżej 20 zł.
    HP4200 , za 70 zł można kupić zamiennik na 12.ooo stron.
    Canon LBP6670 toner zamiennik za 30 zł na 2300 stron, lub za 60 zł na 6.5 tys stron
    Dla powyższych drukarek przebiegi ponad 100 tys wydruków to żaden problem.
    Miałem kiedyś HP1320, która miała wydrukowane ~240 tys stron. Fakt, że kilka mechanicznych rzeczy w niej wymieniłem, ale działała. A HP 4200 jest od niej jeszcze mocniejsza.
    Nowe drukarki "marketowe" nie mają szans na takie przebiegi.
  • Specjalista - kserokopiarki
    HP LJ P1102 . Można jeszcze nowe egzemplarze dostać. Koszt zamiennej kasety (kartridża) ok. 30 zł , koszt regeneracji ok 10 - 15 zł z nowym bębnem. Bez bębna 4-6 zł

    C.
  • Poziom 25  
    LJ P1102 wygląda ciekawie pod względem eksploatacyjnym. Ale samo urządzenie to koszt 480zł.
  • Poziom 9  
    Ja bym też polecił LJ P1102. Mam ich w firmie 5 szt. i są nie do zdarcia - a używam toner zamiennik.
  • Poziom 2  
    Witam,
    Poszukuje drukarki taniej w użyciu ale żeby miała kartę WiFi.
    Wstępnie po przejrzeniu forum dobre opinie miała HP 1320n, z dupleksem i siecią ale bez wifi. Uzywki w cenie 300 zł plus tanie uzupełnianie proszku.
    Z wifi znalazłem natomiast dwie propozycje Samsung SL-M2026W z NFC i WIFI w cenie ok. 300 zł nowa oraz HP M12w z ok 350 zł też nowa.
    Widziałem też wersje z wiecznym chipem Xerox 3020 WIFI.

    Myślę że wifi to fajna sprawa zwłaszcza że w tej samej cenie jest duplex na kablu i to używka bez info o ilości wydrukowanych stron ale z gwarnacją 6 miesięcy.
    Proszę o opinię.

    Moderowany przez rys57:

    Poczytaj Kolego to, co wyżej napisano. Post połączyłem z istniejącym tematem.

  • Poziom 15  
    daw_sob napisał:
    Widziałem też wersje z wiecznym chipem Xerox 3020 WIFI.

    to są rozwiązania pirackie, chyba należało by to negować jako łamanie kodów i praw autorskich.
  • Poziom 25  
    Tak ? A działania producentów jak nazwiesz ?

  • Poziom 26  
    Wybrał coś Kolega ,bo moja wydała ostatnie tchnienie....może też się skuszę
  • Poziom 25  
    Cały czas się zastanawiam, czy wchodzić w nową z gwarancją czy wziąć coś z tych polecanych używek.

  • Poziom 26  
    Tylko nowa ,innej się nie opłaca....pozdro
  • Poziom 24  
    qadam12 napisał:
    Tylko nowa ,innej się nie opłaca....pozdro

    Jako już leciwy serwisant mam osobiście inne zdanie! Chcesz kupuj nowe, królików doświadczalnych nigdy mało :lol: :wink: 8-)
    Te HP LJ P1102 i Samsungi ML to niezłe drukareczki do domu, do bardzo małych obciążeń
    Każda nowsza już jest przekombinowana, słabsza
    Dodano po 1 [minuty]:
    basik napisał:
    Tak ? A działania producentów jak nazwiesz ?

    Hehe, dokładnie kolego, dokładnie! :wink: :lol: :spoko: :sm9: Całkowicie się zgadzam!

    kacper69 napisał:
    daw_sob napisał:
    Widziałem też wersje z wiecznym chipem Xerox 3020 WIFI.

    to są rozwiązania pirackie, chyba należało by to negować jako łamanie kodów i praw autorskich.


    A, planowe = całkowicie świadome (z premedytacją) ograniczanie żywotności części, zespołów i materiałów jak byś nazwał? Ja wiem jak, a ty coś się tak oburzył? :roll:

    To samo jest w innych dziedzinach przykładowo w motoryzacji Co, nie można zrobić auta co pali 3 litry benzyny na 100 km i ma wystarczające osiągi do miasta? Co nie można obniżyć cen materiałów eksploatacyjnych do elektrycznych pojazdów (akumulatory, baterie solarne itd)? Przecież o ekologię ponoć walczą? Czemu tego nie robią? Takie cyniczne działania i brak hamulców w ważnych dziedzinach życia doprowadzał zawsze do = rewolucji, niepokoi społecznych O to im chodzi? Gdzie ich troska? Po jakiejś rewolcie już jest za późno i lament wielki Dlaczego tonery ogranicza się chipami nie pozwalając lecieć do samego dna? Kiedyś ich nie było. Nie można by normalnie i uczciwie, pytam? :oops:
    Moim zdaniem to jest nieuczciwe, to jest piiiiiiiiiii nieuczciwe!
    narka

  • Poziom 26  
    Każdy ma prawo do swojego zdania . Na ,, babci ,, Samsung ML 2010 pośmigałem ładnych kilka lat ,przy pracy więcej niż 500 kartek m-c.