Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drukarka laser mono - tania eksploatacja

20 Lut 2017 17:13 1881 18
  • Poziom 25  
    Witam.
    W temacie drukarek jestem zielony. Interesuje mnie drukarka laserowa mono która będzie tania w eksploatacji. Znajomy ma samsunga 2165w + chip i bardzo sobie ją chwali. Toner kosztuje 30zł. Niestety to stary model i już w zasadzie nie do kupienia.
    Czy ktoś poleci coś podobnego w cenie 250-300zł z możliwością chipowania i tanimi tonerami ?

• Poziom 26  
    Samsung ML 2110
  • Poziom 25  
    Tego modelu też już nie widzę na rynku.
    Co myślicie o Samsung SL-M2026W ?

• Poziom 26  
    basik napisał:
    Tego modelu też już nie widzę na rynku.

W sklepach jeszcze bywa/na aukcjach też/.
  • Poziom 27  
    HP 1320 najlepiej z kartą lan /hp 1320n / i wydrukiem dwustronnym.

• Poziom 26  
    basik napisał:
    Co myślicie o Samsung SL-M2026W ?

Podobny model z Wi-Fi.
  • Poziom 25  
    Hp przekracza mój budżet. Bajery typu obustronny druk mi niepotrzebne. Priorytet - tania eksploatacja.
  • Poziom 15  
    Tanią eksploatację uzyskasz tylko na starszych i mocniejszych modelach HP lub Canon, które mają duże "tonery". Jest spory wybór na rynku wtórnym.
    Przykładowo :
    HP1320 - toner zamiennik na 3.5 tys kopi poniżej 20 zł.
    HP4200 , za 70 zł można kupić zamiennik na 12.ooo stron.
    Canon LBP6670 toner zamiennik za 30 zł na 2300 stron, lub za 60 zł na 6.5 tys stron
    Dla powyższych drukarek przebiegi ponad 100 tys wydruków to żaden problem.
    Miałem kiedyś HP1320, która miała wydrukowane ~240 tys stron. Fakt, że kilka mechanicznych rzeczy w niej wymieniłem, ale działała. A HP 4200 jest od niej jeszcze mocniejsza.
    Nowe drukarki "marketowe" nie mają szans na takie przebiegi.
  • Specjalista - kserokopiarki