Dodam, że kluczyk raczej ok, bo próbowałem zapasowym i to samo. Centralny zamek działa bez zarzutu.
Akumulator wymieniony.
Wrzucam filmik z próbą odpalenia auta ... trzeba podgłośnić bo generalnie cisza panuje

Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over therebizon_126 wrote:Posprawdzaj bezpieczniki i masy bo widać że w tylnej lampie masy brak
sanfran wrote:To jest automat. Te samochody maja blokadę rozrusznika, gdy biegi nie są ustawione tak jak należy. Widze, ze P się wyświetla jak należy. Spróbuj odpalić na >>N<<. I generalnie posprawdzaj obwody blokady rozrusznika przez skrzynie biegów.
adrian1201 wrote:Najprawdopodobniej uszkodzony kluczyk,częsta usterka.
eadamus221 wrote:kodowanie typ 1 lub 2 i synchronizuje
Moderated By Pawel wawa:Ostrzeżenie! 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Migająca kontrolka immo, jasno pokazuje, że silnik nie odpali. Zatem Kolegi porada, o jakimś mostkowaniu przekaźnika rozrusznika jest bez sensu.
Moderated By Pawel wawa:Radzę się dobrze zastanowić, nim Kolega ponownie coś napisze na forum!
3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.
Moderated By Pawel wawa:Ostrzeżenie! Ma Kolega w podpisie niemal specjalistę od Renault, a takie bzdury pisze? Co niby ma dać sprawdzenie kluczyka? Czego więcej się dowiemy? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
piotrekwoj1 wrote:Zupełnie się z Kolegą nie zgadzam, tam jest pętla z elektroniką, bardzo lubi sprawiać problemy. Zgodzę się, że sama cewka, jest praktycznie wieczna, natomiast już połączenie cewki z elektroniką pętli potrafi ulec uszkodzeniu.Pętla jest najmniej awaryjnym elementem w autach , no chyba że grzebierz w niej śrubokrętem.
piotrekwoj1 wrote:Masa do sterowników nie jest brana z silnika tylka bezpośrednio z akumulatora.
piotrekwoj1 wrote:bartek mrugacz wrote:najczesciej uszkodzona jest petla na stacyjce
Pętla jest najmniej awaryjnym elementem w autach , no chyba że grzebierz w niej śrubokrętem.
Pawel wawa wrote:Robota miła, łatwa i przyjemna, ale najpierw sprawdź bezpieczniki. Prawdopodobnie jednak synchronizacja.
olo114 wrote:Witam
Najprościej wziąć kluczyki i przejechać się do najbliższego punktu dorabiającego kluczyki, wystarczy umieścić kluczyk na odpowiednim przyrządzie, i będzie wszystko jasne.