Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 406 1.8 brak kontrolek na tablicy, brak prądu, nie odpala

23 Lut 2017 18:03 1515 2
  • Poziom 6  
    Witam, mam problem z Moim Lwem 1.8 8V 98r.

    Sytuacja wygląda następująco, w trakcie jazdy autem zgasły wszystkie kontrolki i auto zgasło.

    Po przekreceniu kluczyka brak kontrolek, nic nie dziala, awaryjne, radio, nawiewy, kompletnie nic, jakby nie było akumulatora.

    Auto stało na mrozie, więc chciałem je podładowac, okazalo się, że aku padł.

    Przy próbie podłączenia klemy minusowej do aku i podłączeniu prostownika do aku, skala na prostownika skoczyla na maximow, wariowała, bez klem na akumulatorze normalnie ładuje, ewidetnie gdzieś jest zwarcie.

    Bezpieczniki sprawdzwone, żaden się nie spalił. Masa dobrze dokrecona.

    Co udało się ustalić:

    Spaliła się cewka w rozruszniku, wymieniona na nową, auto odpaliło, działa lecz powstał inny problem :

    - nie dziala licznik kilometrow(dziala ale po zgaszeniu auta wraca do ostatniego zapisanego stanu licznika przed spaleniem cewki)

    - centralny zamek działa tylko jak przekrece kluczyk w 3 pozycji ( gdy zapalaja sie wszystkie kontrolki na tablicy)Bez kluczyka wgl nie reaguję.

    Podejrzewam sterownik komputera ( podczas zwarcia się nadpalił) ten obok komputera co się podpina tą wtyczkę.

    Auto pochodziło 7 dni i znów podczas jazdy zdechlo i kontrolki zgasly, sytuacja identyczna przed 7 dni zwarcie na akumulatorze przy probie podłączenia prostownika z podlaczonymi klemami.Prawdopodobnie znów spaliła się cewka.

    Co może być przyczyną palacej się cewki, gdzie może robić się zwarcie?

    Pomocy auto stoi, nie wiem co jest przyczyną a do pracy trzeba czymś dojeżdżać.

    Będę wdzięczny za każde wskazówki i pomóc.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprawdzić masę na silnik i na karoserię. Sprawdzić zasilanie na kostce stacyjki. Wszystko żarówką minimum H4.
  • Poziom 6  
    To może pomóc znaleźć winowajce.
    Przypominam jak, próbowałem ładowac akumulator prostownikiem, prostownik wariowal po podlaczeniu do klem, pokazywal maxymalna skale, wariowal.

    P.S zapomniałem dodać odlaczalem plus od akumulatora (który szedl do rozrusznika nadal wariował prostownik)

    Następnie zrobiłem na odwrót odlaczylem bezpośrednio plusowy od rozrusznika i ładowarka nie wariowała.

    Zwarcie w rozruszniku?

    Co może wywoływać tam zwarcie?
    Co myślisz o tym?