Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie działa wbudowane DVBT.

daniel98611 24 Lut 2017 21:39 381 7
  • #1 24 Lut 2017 21:39
    daniel98611
    Poziom 2  

Witam. Mam mały problem. Dziś kupiłem telewizor SALORA 32led2600 . Nie znam się za bardzo na tym ale wiem, że telewizor ma wbudowany dekoder DVB-T do telewizji naziemnej. Po podpięciu anteny nic się nie dzieje. Przy automatycznym wyszukiwaniu kanałów dochodzi do 100% ale nie znajduje żadnego kanału. Nie jest to wina anteny bo była sprawdzana na innych telewizorach. Nie jestem pewien czy to jest wada fabryczna i nie działa wejście czy po prostu trzeba coś zmienić w ustawieniach .... Telewizor nie jest polski więc napisów polskich też nie ma a mój angielski nie jest zaawansowany. Proszę o pomoc najlepiej o opisanie co trzeba ustawić na telewizorze w opcjach. Proszę o szybką odp. ponieważ mam mało czasu na naprawienie/ustawienie tego sprzętu. Z góry dziękuje :)

0 7
  • #2 24 Lut 2017 21:58
    E8600
    Poziom 34  

Zapewne trzeba przestawić w ustawieniach żeby szukał kanałów cyfrowych. W różnych telewizorach inaczej to wygląda czasem trzeba przestawić z anteny satelitarnej na naziemną bądź odbiór mieszany.

Jeśli tv z zagranicy może się okazać, że u nas nie będzie odbierał. Inne częstotliwości DVB-T.

0
  • #3 24 Lut 2017 22:28
    daniel98611
    Poziom 2  

E8600 napisał:
    Zapewne trzeba przestawić w ustawieniach żeby szukał kanałów cyfrowych. W różnych telewizorach inaczej to wygląda czasem trzeba przestawić z anteny satelitarnej na naziemną bądź odbiór mieszany.

Jeśli tv z zagranicy może się okazać, że u nas nie będzie odbierał. Inne częstotliwości DVB-T.

Przykro mi ale nic z tego nie rozumiem :( Może Pan/Pani mi to dokładniej przybliżyć ?? w opcjach co mam zmienić ? z czego na co ? wiem, że to nie takie proste skoro pan pani nie ma takiego telewizora.

0
  • #5 24 Lut 2017 22:43
    daniel98611