Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piła partner nie da się odpalić

Pekil 02 Mar 2017 22:24 2310 62
  • #61 02 Mar 2017 22:24
    Pekil
    Poziom 5  

    E8600 napisał:
    Takie rzeczy jak ponowny montaż łożysk i uszczelniaczy jest ryzykowna szczególnie jak ktoś nie ma doświadczenia i nie potrafi ocenić realnego zużycia a my tutaj za autora tego nie zrobimy. Do wspomnianych awarii przyczynia się dodatkowo uszkodzenia powstałe w trakcie ponownego montażu np. wbijając łożyska młotkiem.
    Śmietnik w silniku niezły ale spotkałem się z taką praktyką, że ludzie lali olej przekładniowy do paliwa w zużytym 2T po to żeby zwiększyć kompresję. Więc takie rzeczy jak na zdjęciach minie nie dziwią. Ja obstawiam zbyt bogatą mieszankę źle ustawiony gaźnik i dlatego tyle nagaru po kiepskim oleju do paliwa.


    Kupiłem zestaw naprawczy cylinder,tłok,2 pierścienie , uszczelniacze, łożyska, pompke oleju i uszczelki , silikon . Zapłaciłem 145 zł. z przesyłką .
    Poskładałem wszystko dokładnie jak na laika w 1.5h i odpaliła ku mojemu zdziwieniu za pierwszym razem :) jestem bardzo zadowolony z kosztu i prostoty wykonania jaki można wykonać w tej pile ....
    Co do nagaru to masz rację E8600 nigdy nie przykładałem specjalnej uwagi do dokładności wlanego oleju mam miarkę z kosiarki gdzie na 0,6l benzyny według skali na niej lałem 576ml paliwa i dopełniałem do 600ml olejem, co prawda marketowym ;(
    Teraz kupiłem do prowadnicy i do benzyny makita i będę się trzymał ściśle normy jaką robić mieszankę .
    Mam nadzieję że bedzie znowu jakiś czas pracować bez zarzutu .

    Dodano po 6 [minuty]:

    Rycho T napisał:
    Wywal to na złom.


    Więcej optymizmu kolego , jaki zaraz złom? za 145 zł poskładałem na nowo i pyka jak w zegarku ,
    za taką kasę to mogę naprawiać nawet raz w roku :)
    Tym bardziej że teraz już z zamkniętymi oczami rozbiorę i poskładam ponownie.

  • #62 02 Mar 2017 23:02
    E8600
    Poziom 30  

    To się wydało dlaczego był syf w silniku jak na szybko policzyłem to wychodzi 50ml oleju na litr paliwa.
    Ja robiąc mieszankę 1:40 leje 25ml oleju odmierzam strzykawką w partnerze chyba taki sam stosunek jest.
    Do prowadnicy olej nie ma większego znaczenia sprawdzi się każdy o ile nie jesteś ekologiem i Ci to nie będzie przeszkadzać.
    Od razu powiem żebyś nie miał problemów w przyszłości rób tylko tyle mieszanki paliwa ile jesteś w stanie zużyć. Oleje półsyntetyczne np. stihla szybko się rozkłada wymieszany w paliwie i przykładowo stara mieszanka, która już trochę stoi np. miesiąc jest bardziej niebezpieczna dla silnika niż sucha benzyna bez oleju szczególnie gdy silnik jest na świeżych częściach. Z tym olejem to zrobiłeś czeski błąd dobrze że się przyznałeś może ktoś przeczyta i nie popełni takiego błędu.
    Gratuluje pomyślnej reanimacji sprzętu i życzę długiej i bezawaryjnej pracy :)

    Nie wiem jak tam z gaźnikiem czy bardzo go poprzestawiałeś wymieniając membrany ale radził bym za jakiś czas udać się do jakiegoś dobrego serwisu na prawidłowe ustawienie. Samodzielne ustawianie jak ktoś tego nigdy nie robił i nie ma narzędzi może zakończyć się zatarciem maszyny (zbyt uboga mieszanka i silnik szybko zakończy żywota).

  • #63 02 Mar 2017 23:24
    robokop
    Moderator Samochody

    Panowie, to nie jest forum Onetu, tylko techniczne. To co zostało zaprezentowane na fotografiach wnętrza silnika, to nie jest żaden nagar, tylko sadza, z niecałkowicie spalonego paliwa - silnik został zwyczajnie zatarty i to wcale nie z powodu nadmiaru oleju, tylko albo zwyczajnie zakatowany - przegrzanie, albo w swojej "ostatniej drodze" pracował na czystym paliwie. Wątek zamykam.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME