Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel astra h1.7 isuzu 2010zdth -duże spalanie kopcenie tryb awary.

jarek1537 26 Lut 2017 09:02 486 2
  • #1 26 Lut 2017 09:02
    jarek1537
    Poziom 2  

    Auto mam przeszło pól roku i kredyt na siedem lat szukam odpowiedzi na wiele anomalij z uwagi na koszta na naprawę w Niemczech mnie nie stać
    auto było po wypadku i świeciły się dwie kontrolki czek i poduszki mi to nie przeszkadzało dopóki auto zaczeło świrować .
    Poduszki były u elektryka ustawione żeby reszta działała na żekomo oszczędne auto eco flex zaczoł dużo palić 9-11 litrów na setkę przy 140km
    chwilowe nawet do 40l. IIBIEG NA Jałowym różnie od 0,7 do 2,3 i czasami teraz więcej w zimę zaczęła migać spirala DPF do czyszczenia przy czym
    przebieg obecny 210tyś auto zaczęło słabnąć przerywanie szarpanie i duże kopcenie do tego spada moc aż do zera silnik pracuje nie da się jechać
    auto stało tydzień na parkingu podejżewałem że pada turbina odradzili mi odpalać jednak po tygodniu wsiadłem i odpaliłem przez dłuższy czas kopcił po przegazowaniu można powiedzieć mu przeszło ok 10/15min sytuacja się powtarzała mówili musisz przejechać II / III na maxa dłuższy
    odcinek drogi tak zrobiłem przechodziło ostanio nie chciał odpalić nowy aku wyhehłałem do zera naładowałem i znowu nic za trzecim razem po
    naładowaniu aku tym razem zaprzęgnięte drugie auto na przewodach po pół godz. odpalił przy czym przez ten czas lekko czasami załapywał aż w
    końcu jak załapał powoli jakby się rozpędzał .raz zdechł po drodze zwalniał do zera i problem z mocą i odpaleniem ,przy przegazowaniu czasami
    obroty do 3000 i nic dalej raz będąc w Polsce wszystkie objawy brak mocy kopcenie szarpanie problem z odpaleniem zaraz jak auto dało się prowadzić podjechałem pod komputer mimo że do końca mu nie przeszło dwa złe wskazania z czujników temperatur na jednym 90^- a drugi 1000^

    0 2
  • #2 26 Lut 2017 10:30
    mario03369
    Poziom 14  

    Szkoda auta.

    Ciebie nie stać a auto wymaga naprawy i serwisowania.

    0
  • #3 26 Lut 2017 20:53
    jarek1537
    Poziom 2  

    mario03369 napisał:
    Szkoda auta.

    Ciebie nie stać a auto wymaga naprawy i serwisowania.

    mam zamiar wymienić silnik wyciąć dpf i zaślepić egr jestem laikiem w naprawach chciałbym wiedzieć co może być przyczyną zanim podejmę
    takie kroki przepraszam moderatora za niefachowy opis i literówki piszę jak potrafię bez podpięcia pod komputer wiem ze za dużo nie wynika
    ten jeden raz kiedy udało dojechać do elektryka mówił sprawdzić układ paliwowy elektryczną część EGR i przeczyścić kolektor dolotowy przy czym
    auto dostało w lewy przód może jest problem z sterownikiem silnika czytałem o podobnych oznakach cena jego jest w tysiącach i nie można dostać
    używki bo padają a serwisy z tego modelu nie naprawiają tego 110km nie stać mnie na naprawę wymieniając kilka części po parę tysięcy zamówiłem
    waga do diagnostyki ale jest w Polsce a auto w Niemczech mi też szkoda tego auta i chcę naprawić szukam rozwiązania i porady na koniec marca spróbuję dojechać do Polski urlop jak wymieniałem filtr paliwa zauważyłem jakby żółte opiłki w kopułce czy to oznaka że z pompą coś nie tak
    silnik na comon reil nie wiem czy ten sterownik odpowiedzialny jest za obsługę szyb bo też zaczęły szwankować nie było ciągłego otwierania tylko chwilowe po paru dniach jest ok sytuacja po deszczu jak będę chciał sam wymienić silnik ktoś pomoże za co się zabrać programowanie kluczy zostawię fachowcowi silnik i sterownik silnika czy coś jeszcze bo czytałem że jakieś dwa są a na 2000km spalił trzy baki paliwa 57l normalnie dwa
    spalił jak było ok

    0