Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

D-Link/Router/konfig. WIFI - Sieć działa, jednak router nie łączy się z siecią.

26 Lut 2017 23:11 768 1
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie.

    Mój problem polega na skonfigurowaniu sieci Wi-Fi przy użyciu routera D-Link DIR 615.
    Dostawca internetu to regionalna sieć radiowa, kabel biegnący od gniazdka ściennego.

    Po podłączeniu kabla ze ściany prosto pod kartę sieciową, połączenie jest bezproblemowe, działają wszelakie pingi, trasowanie adresów, jednak przy próbie konfiguracji sieci poprzez router, tak by mogły z niej skorzystać również inni użytkownicy urządzeń końcowych, najpierw pojawiła się niezgodność adresów, a później gdy cofnąłem adresy DNS z OpenDNSów na dynamiczne, pojawił się komunikat w linku niżej.

    Odłączyłem więc przewód biegnący ze ściany, i podłączyłem pod odpowiednie gniazdo z tyłu routera. Od routera natomiast podłączyłem kolejny kabel LAN, biegnący do mojej karty sieciowej. Przy próbie skonfigurowania sieci za pomocą programu z płyty ze sterownikami występuje komunikat o którym wspomniałem wcześniej.

    D-Link/Router/konfig. WIFI - Sieć działa, jednak router nie łączy się z siecią.

    Zmieniałem już adres routera ze 192.168.0.1 na 192.168.10.1, ponieważ gdzieś na innym forum ktoś miał podobny problem, i pomogła zmiana adresu routera. Jednak nie w moim przypadku.

    Mam dostęp do panelu administracyjnego, wprowadziłem konfigurację z poziomu panelu administracyjnego, po czym teoretycznie udała się bez przeszkód, a pomimo to nadal router nie ma połączenia z internetem, co widnieje w panelu routera pod ikoną dostępu do sieci (OFFLINE).

    Co może być przyczyną takich problemów?

    Pozdrawiam serdecznie, chz555.
  • Poziom 26  
    Jak to co? Źle ustawiłeś. Ustawienia masz na umowie lub na stronie dostawcy (loginy, hasła, adresy dynamiczne/statyczne i takie tam).

    Przywróć ustawienia fabryczne w D-Linku.
    Puść kreatora i wklepuj dane jak w umowie/zaleceniach dostawcy. Możesz też zobaczyć jak masz w kompie (działającym).
    Jeżeli dostęp masz autoryzowany na konkretny MAC to pamiętaj o włączeniu klonowania MAC.