Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kupno auta - Auto do 4tyś, co wybrać?

Eidems 11 Mar 2017 21:29 7149 150
  • #91
    Bieda z nędzą
    Poziom 33  
    Jak bym miał 4 tysiaki w ręce to zastanowił bym się też nad Audi 80. Zadbane jest 100 razy lepsze niż wszystkie A3, A4, golfy czwórki.
    Albo passat B4. Nudne auto. Jeździ się i leje paliwo. Olej się wymienia i piórka wycieraczek. I klocki hamulcowe. Do czego tu dokładać?
  • #92
    kkknc
    Poziom 43  
    Tak tylko czekałem kiedy do smelcwagenów dojdziemy.
    Dobre zadbane Audi 80 z niskim przebiegiem z Rajchu to jakieś 20tyś na gotowo trza dać. A za 4 u nas to tylko toczące się padło kupisz.
  • #93
    Bieda z nędzą
    Poziom 33  
    kkknc napisał:

    Dobre zadbane Audi 80 z niskim przebiegiem z w Rajchu 20tyś na gotowo trza dać

    Durny avatar to i durne posty.


    Moderowany przez T5:

    Bardzo mi przykro.
    3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
    Ostrzeżenie.

  • #95
    wichurewicz
    Poziom 24  
    Ale przecież to prawda, jest o jakieś 10-15 lat za późno by kupić zadbane Audi 80 za psie grosze. Dołek cenowy tego modelu już minął, teraz albo zwłoki za bezcen, albo wychuchane kolekcjonerskie sztuki za wielokrotność zakładanej tu kwoty.

    No a Passat B3/B4 to tylko na ropę i tylko jak się mieszka przy wschodniej granicy.
  • #96
    Eidems
    Poziom 29  
    A co powiecie o Audi a3? Znajomy sprzedaje:
    https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-zadbany-bez-wkladu-finansowego-ID6yND3P.html#308b556f27
    Auto na srebrnych alufelgach, zejdzie z ceną, LPG to stag 200 go fast, 1,5roku ma instalka jeszcze na gwarancji. Wymienione sprzęgło i rozrząd (najdroższe rzeczy, zamontowane sprzęgło LUKa). Auto zadbane, sprowadzone z niemiec. Jest jedyny problem, na zimnym silniku trzęsie i ma minimalne nierówne obroty. Podobno problem znany na forach, ale czyścił przepustnicę i adaptował VAG-iem, do tego czyścił przewód od odmy, nadal to samo. Problem pojawił się jak przyszła zima, świece prawie nowe. Pozostają uszczelki kolektora, czujniki czy sonda lambda w sterowniku brak błędów. Na gaz przełącza się wzorowo, spalanie to 9-10l LPG/100km. Auto nie ma klimatyzacje, badał karoserie czujnikiem grubości lakieru (lakierowany był kawałem błotnika i fragment nadkola - sam to robił, reszta podobno OK. Rdza nie wychodzi, jedynie uszczelka pod pokrywą zaworów lekko się poci. Co myślicie o takim aucie?
  • #97
    zed71
    Poziom 23  
    fajne autko ale zadaj sobie pytanie- dlaczego sprzedaje jeżeli nawet instalacja się nie zwróciła? zwrot instalacji następuje po ok 20-30tys km a tutaj przejechała 27tys. coś jest nie tak.
  • #98
    sebap
    Poziom 41  
    Zwróci się raczej po 13-15tys ale nie zmienia to faktu, że to auto to raczej mina.
  • #99
    Eidems
    Poziom 29  
    Instalacja zwróciła mu się w tamtym roku, jak jeszcze nie sprzedawał auta. Teraz kupił Audi a4 (fan marki), i sprzedaje a3 i będzie montował gaz do a4. Dlaczego to auto ma być miną? Stary silnik buda zdrowa o co chodzi?;)
  • #101
    Eidems
    Poziom 29  
    Jak byłoby gratem nie montowałby gazu. Po drugie auto robi ciągle trasy i codziennie jeździ, a gratem to ja nawet bałbym się jeździć...
  • #103
    Eidems
    Poziom 29  
    kwok napisał:
    No to kupuj. Sprawdź czy wszystko działa, centralne, szyby, ośw wnętrza, wyświetlacz na liczniku itd.

    Chcę tylko się upewnić, a auto bez problemu robi po 200km czasami dziennie. W aucie nie ma za bardzo do czego się przyczepić, tylko do tych obrotów. Mam wrażenie, że będzie problem ze znalezieniem przyczyny tego falowania.
  • #105
    Eidems
    Poziom 29  
    Oglądałem saxo, auto szrot. Lampy tylne do wymiany (jest w nich woda). Dodatkowo gałka zmiany biegów ciągle jest w złej pozycji, auto na łączeniach bierze korozja. LPG na bardzo słabych podzespołach, wszystkie naprawy przeprowadzone z taśmą izolacyjną i trytytkami. Wskaźnik paliwa nie działał i kilka innych rzeczy a cena 4 tyś nie wiem za co :D. Dodatkowo chaos w komorze silnika. W międzyczasie oglądałem jeszcze lanosa, blacha ok oprócz jednego błotnika, auto ściągało, w komorze silnika tona kurzu, oleju i brudu, również zaniedbane a na zimnym silniku auto ciężko odpalało (sprzedający chciał to zatuszować), szkoda gadać, obrotomierz nawet się wieszał w tym aucie. Straciłem nadzieje na normalne auto, bez ogromnego wkładu finansowego na starcie.
  • #106
    chisel
    Poziom 27  
    Co do tego audi a3 powyżej, to wbrew tego, co niektórzy tam próbują się domyślać, to to auto z tego rocznika tak właśnie mniej więcej jest warte, może nawet i mniej. Ponadto jest to 3-drzwiowka, w też znacząco wpływa na cenę w porównaniu do 5d.
    ps. Sonda lambda przy zimnym silniku (tzn. jak ona sama nie osiągnie odpowiedniej temperatury pracy) nie pracuje. Te falowanie więc na pewno nie jest od sondy, bo zdrowe a3 na pewno nie faluje na zimnym, a w nim sonda też nie działa.
  • #107
    Eidems
    Poziom 29  
    chisel napisał:
    Co do tego audi a3 powyżej, to wbrew tego, co niektórzy tam próbują się domyślać, to to auto z tego rocznika tak właśnie mniej więcej jest warte, może nawet i mniej. Ponadto jest to 3-drzwiowka, w też znacząco wpływa na cenę w porównaniu do 5d.
    ps. Sonda lambda przy zimnym silniku (tzn. jak ona sama nie osiągnie odpowiedniej temperatury pracy) nie pracuje. Te falowanie więc na pewno nie jest od sondy, bo zdrowe a3 na pewno nie faluje na zimnym, a w nim sonda też nie działa.

    Nie dam za auto prawie 6tyś, z falującymi obrotami i brakiem klimy. Lanosy za 3 tysiące z gazem lepiej pracują na wolnych obrotach niż to audi. Są całe wątki z tymi audi a3 i falowaniem obrotów, każda naprawa tej usterki pochłania setki złotych od ręki (czujniki, uszczelki, diagnostyka itd), więc nie wiem czy to jest dobry pomysł. Gdyby auto było sprawne kupiłbym od ręki. W polsce to nawet stare audi 80 potrafi kosztować 5tyś, więc nie dziwmy się cenie poczciwej a3, gdzie za kwotę 6 tyś można kupić auto młodsze, z lepszym wyposażeniem, bez tego "magicznego" loga.
  • #108
    wichurewicz
    Poziom 24  
    Głos rozsądku, a już się obawiałem, że skończy się jak zwykle tutaj - "jakie auto do kwoty X i dlaczego Golfa?".
  • #109
    chisel
    Poziom 27  
    Nie o to mi chodziło, że auto jest OK, czy coś podobnego, tylko to to, że jest to mniej więcej cena rynkowa za takie auto, zakładając że jest ogólnie sprawne i nie posiada wad ukrytych. Czyli żadna okazja. Natomiast, kolego Eidems, zdaje sobie sprawę, że chcesz kupić dobre (ja czytam SPRAWNE!) auto, i niestety, za te pieniądze to będzie po prostu trafić ciężko. Najzwyczajniej bardzo rzadko trafia się, że ktoś sprzedaje auto sprawne, w którym nic nie trzeba robić, po cenie okazyjnej. Nie ma czegoś takiego.Wcześniej już zasugerowałem auto, które by naprawdę było OK. Ale trzeba dać trochę więcej. Za kwotę 3-4 tys. nie polecam nikomu kupna auta, bo za tyle nie da się kupić nic dobrego czy typu "wsiadać i jeździć" i tyle.
  • #110
    lolek2417
    Poziom 15  
    Jeżeli chcesz pojezdzic i nie wkładać zbyt dużych finansów w samochód to polecam ci nissan Micra K11 1.0 silniczek.Samochód z zewnątrz mały w środku duży .
    Kupiłem ten samochód do dojazdów do pracy jedyne co w nim zrobiłem to dolewka płynu do spryskiwaczy , nic się nie psuje . Rozrząd na łańcuszku , zwinny i zwarty . Wiadomo że demonem prędkości nie jest aczkolwiek , nie te pieniądze i nie ten samochód aby zbytnio szaleć .
  • #112
    lolek2417
    Poziom 15  
    5-7 litra nie wiem skąd takie liczby ci wyszły .
    Wiem bo sam tym jeżdżę i kontroluje spalanie .
    Do roboty mam 24 km w obie strony , w mieście powinno być nie wiele więcej
  • #113
    andrzej20001
    Poziom 43  
    Z klima 10 i ni h.... mniej . A wymieniłem wszystko i sprzedałem tego gada.
  • #116
    kkknc
    Poziom 43  
    W tym wieku to uszczelniacze już mogą być. Na gazie autko zawsze więc oleju weżmie. Te leflektory z przodu strasz nie jasne jak na ten wiek.
  • #117
    Eidems
    Poziom 29  
    Uszczelniacze zaworowe? Co nie tak z reflektorami? Może tylko takie zdjęcie? Wstępnie jadę obejrzeć auto w przyszłym tygodniu, z maską mogło być coś robione, myślę że nie ma tragedii OC na cały rok wykupione.
  • #118
    wojtek1234321
    Poziom 33  
    Eidems napisał:
    Silnik bierze olej ok 1 litr na 1000km

    W takiej ilości to też niemało. :D :D
  • #119
    Bieda z nędzą
    Poziom 33  
    Eidems napisał:
    Silnik bierze olej ok 1 litr na 1000km

    Niejeden kto ma auto z silnikiem 1,8/2,0 TSI chciałby aby tylko tyle brał.
  • #120
    Eidems
    Poziom 29  
    Bieda z nędzą napisał:
    Eidems napisał:
    Silnik bierze olej ok 1 litr na 1000km

    Niejeden kto ma auto z silnikiem 1,8/2,0 TSI chciałby aby tylko tyle brał.

    Czyli się nie przejmować? Gdzieś czytałem że te silniki trochę biorą oleju. Najważniejsze że montował gaz sam i to sekwencje, auto ma 7 lat, gdy coś się działo to wymieniał elementy eksploatacyjne + amortyzatory kiedyś i inne pierdoły. Sprzedaje ponieważ kupił większe dla żony. Cena jest umiarkowana, coś da się stargować, i tak naprawdę jest na starcie gaz + OC;)