Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kurs Java stacjonarny dla początkujących

chertan 28 Lut 2017 13:05 600 5
  • #1 28 Lut 2017 13:05
    chertan
    Poziom 12  

Poszukuję kursu stacjonarnego (najlepiej weekendy) w Javie. Nie mam doświadczenia w programowaniu (kiedyś bawiłem się Pascalem, i troszkę C++ ale to wieki temu było). Może ktoś uczęszczał na tego typu kurs i mógłby coś polecić. Najlepiej jak by coś w okolicach Kielc. Ale Kraków Warszawa też może być.

Pozdrawiam.

0 5
  • #2 02 Mar 2017 11:42
    JacekCz
    Poziom 35  

jesteś pewien?
    jest wiele dobrych książek do Javy. Nie polecę jakiejś "początkowej", bo się nie obracam w tych obszarach.
    Są konsekwentnie redagowane kanały na YT, w tym po polsku. Kraków, zwłaszcza Warszawa ma prężną grupę JUG (znajdź na YT), mają regularną aktywność "w realu".

Tu pytanie, jak u Ciebie z angielskim, i jak z generalną znajomością programowania obiektowego? Skąd po latach zwrot do Javy, i czego po niej oczekujesz? To język o wielu zastosowaniach, które jest ważne?

PS. Wiem o wielu kiepskich stacjonarnych szkoleniach, zwłaszcza pod dotacjami unijnymi.

0
  • #3 02 Mar 2017 12:24
    chertan
    Poziom 12  

Chciałbym zmienić swój profil zawodowy. Jestem po studiach technicznych związanych z telekomunikacją. Pracuję w tym zawodzie ok kilku lat, ale rynek się popsuł i jest kiepsko.

Na początek zamierzam się zabrać za "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie VI" autorstwa H.Schildta.
    O kursie stacjonarnym myślałem pod kątem tego, że ktoś kto zna język może podpowiedzieć, wytłumaczyć i pewnie na koniec dać jakiś mało znaczący "Certyfikat".

Generalnie zależy mi na zmianie pracy. Na początek myślę o próbie na stanowisko Tester.

0
  • #4 02 Mar 2017 12:34
    JacekCz
    Poziom 35