Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chevrolet captiva 2,2D AWD - Pali się kontrolka check engine

mariosiwy 28 Feb 2017 14:26 3165 4
  • #1
    mariosiwy
    Level 7  
    Witam, w mojej captivi zapaliła się kontrolka check engine. W ASO stwierdzili ze to przepustnica ale silnik pracuje normalnie na biegu jałowym i tak samo w trasie. Podjechałem do Opla w celu potwierdzenia a tam pokazali błędy przepustnicy i kolektora. W necie wyczytałem ze ktoś miał podobne problemy i wymienił przepustnice , kolektor, sąde lambda i problem nie zniknął.
    Proszę o pomoc Szanownych Kolegów.
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nie za bardzo wiem, czego od nas oczekujesz? Mamy Tobie naprawić auto? Powiedzieć, nie martw się, wystarczy nacisnąć sześć razy pedał gazu? Pomijam, że nie podałeś żadnych błędów. Samochód do warsztatu, zlecenie naprawy i wymagasz usuniętej usterki przy odbiorze.
  • #3
    mariosiwy
    Level 7  
    Źle mnie odebrałeś Chevrolet to naciągacze dwa miesiące temu chcieli mnie naciągnąć na turbinę 3000 tys. Kolega naprawił mi ją za przysłowiową flaszkę usterka -bajpas zabezpieczający. Dziś czytałem o podobnym przypadku i gościowi w Chevrolecie wymienili 3 elementy i kontrolka nadal się zapala.
    Wiec sugerujesz żebym poszedł jego tropem?
    Szukam pomocy czy ktoś miał podobny przypadek albo zna przyczynę.
  • #4
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Wszystko ładnie, ale skąd my mamy wiedzieć, potrzeba choćby dokładny numer błędów, super byłoby z ich opisem. Wtedy można coś dumać.
  • #5
    markus49
    Level 15  
    Pewnie temat już nieaktualny, ale może się mylę ;)

    Miałem podobnie, najpierw błąd na przepustnicy, później na wtrysku. Kontrolka zapalała się po przejechaniu około 100km (to może przypadek). Błąd został usunięty dopiero po regeneracji wtrysków, sprawdzeniu pompy oraz wymianie bebechów smoka paliwa. Koszt to 5500zł :(
    Przy przebiegu ponad 150tyś niestety w nowoczesnych silnikach takie rzeczy się dzieją :(