Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

kompresor - puszcza powietrze

amzet 01 Mar 2017 11:50 1392 10
  • #1 01 Mar 2017 11:50
    amzet
    Poziom 7  

Witam.
    Jestem laikiem w tych sprawach -mam ma造 problem z kompresorem dwut這kowym.
    Nie wiem gdzie tkwi problem uchodz帷ego powietrza.Zawsze po dniu pracy spuszczam powietrze.
    T璠y uchodzi powietrze - 2 ? Rozkr璚i貫m ,wyczy軼i貫m ( by這 delikatne ubrudzone olejem),gdy r璚znie zatykam po rozkr璚eniu ,tak jakby uchodzi這 powietrze z miejsca nr 1.
    Po paru cyklach na豉dowania i spuszczenia powietrza- jakby co si oczyszcza這/uszczelnia這- powietrze przestaje mocno uchodzi.
    Delikatnie sobie uchodzi/syczy , przy nape軟ianiu zbiornika na pocz徠ku dnia pracy powietrze uchodzi mocno i g這郾o.
    Czy mam rozkr璚i, wyczy軼i ,kupi miejsce nr 1 ?
    Czy problem tkwi w miejscu nr. 2 -niby czy軼i貫m- trzeba kupi now cz窷 nr 2 ?
    Nie mam poj璚ia co jak si nazywa i jakie s tego zadania.
    kompresor - puszcza powietrze

0 10
  • #2 01 Mar 2017 12:28
    ALIBABA I
    Poziom 22  

Witam. z tego co piszesz mam wra瞠nie 瞠 obci掖 ci si ko軟ierz, to znaczy, musisz z mie tzw. kelichark i n騜 do ci璚ia bez opi趾闚, nie poda貫 z k康 jeste ,nie wa積e ,jak kupisz zestaw do tego? czy warto ,? podle do ch這dniarza zap豉cisz 20 z i b璠zie po problemie

Ps. zrobi ci drugi i kielich

0
  • #3 01 Mar 2017 12:33
    amzet
    Poziom 7  

ALIBABA I napisa:
    Witam. z tego co piszesz mam wra瞠nie 瞠 obci掖 ci si ko軟ierz, to znaczy, musisz z mie tzw. kelichark i n騜 do ci璚ia bez opi趾闚, nie poda貫 z k康 jeste ,nie wa積e ,jak kupisz zestaw do tego? czy warto ,? podle do ch這dniarza zap豉cisz 20 z i b璠zie po problemie

Nie rozumiem .Ko軟ierz ? Kielich ? W kt鏎ym to miejscu jest ? Co mam zrobi ? Do ch這dniarza ? To co mam wymontowa by mu zawie潭 do pokazania ?
    ps.
    Dlaczego podanie miejscowo軼i jest wa積e ?

0
  • #4 01 Mar 2017 18:19
    Krzysztof Reszka