Supercross wrote: licznika nie trzeba kodować bo auto odalisz nawet bez licznika jak i z innym liczniekiem o ile auto jest sprawne...
Też to słyszałem , ale albo były wersje gdzie licznik nie był w formie zabezpieczenia, albo może jak już raz jest spasowany silnik i zniknie licznik lub jest podmieniony to pali. Ale jak wstawiam sterownik do auta to nie wiadomo.
W astrze H wymieniałem i nie było problemu , wylogowanie i zalogowanie. Nawet Vin nie przeszkadzał. Podobno jak ECU jest klonowane to wtedy trzeba pasować, Ten sterownik miał być wylogowany, ale okazało się że nie byl. Pin pasował dolączony. Może właśnie był klonowany przez kogoś wcześniej, albo do sprzedaży. Forum ma to do siebie, że powstają dziwne nieraz rady albo stwierdzenia trudno weryfikowalne, aż nie potwierdzą się w praktyce.
Aha na poprzednim sterowniku, który już przepadł u regeneracji jako nie do uratowania, Nie było błędu weryfikacji żadnego odnośnie bcm i licznika, właściciel miał spisane wszystkie.
Jeśli ktoś czytał pin w corsach C z licznika lub wszystkie funkcje potrzebne licznika działały , to jakie to były wersje Opcoma?
Albo inaczej , jakie programy oprócz techa2 i org. OpComa robią te cuda w oplach, jak odczyt pinu i programowanie kluczy i przyuczanie sterowników.
Dodano po 5 [minuty]:Jakby ktoś miał do odstąpienia taki pewny interfejs lub chciał pomóc w tym zakresie to ewentualnie proszę na PW. Pilne trochę.
Pozdrawiam Zbyszek K.