Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy J5 - Zła jakość rozmów

01 Mar 2017 19:06 3078 23
  • Poziom 17  
    Witam!
    Mam problem odnośnie rozmów w telefonie Samsung Galaxy J5 , na początku jak rozmawiam dźwięk jest ok, wyraźny, czysty po chwili np. po 15 min staje się przytłumiony, cichszy, mniej wyraźny, zupełnie inna jakość, podejrzewam że to może być głośnik, bądź kwestia ustawień, tylko nie wiem co, rozmówca z drugiej strony też w tym samym czasie gorzej mnie słyszy, jest to obustronne, i ma tak tylko podczas rozmów ze mną, jak już ten dźwięk pogorszy się to pomaga rozłączenie i wykonanie ponownie połączenia, ale tylko dalej np. do 15 min , gdyby to był głośnik to osoba po drugiej stronie przynajmniej mnie powinna dobrze słyszeć (nie wiem czy dobrze mówię), mam ten tel jeszcze na gwarancji, tylko co ja mam im powiedzieć i tak mnie nie zrozumią tak podejrzewam, nie wiadomo czego się czepić, może ktoś spotkał się z takim czymś i mógłby mi pomóc?
    Bardzo proszę o pomoc :(
  • Poziom 36  
    J3 zaraz po wyjściu z salonu, też tak miał. Nowy nie brandowany rom załatwił sprawę. Spróbuj, może Tobie też pomoże ;)
  • Poziom 17  
    @beo
    Tylko, że ja nie kupowałem go u żadnego operatora sieci
    Telefon został zakupiony w sklepie AGD EURO RTV, więc nie powinno tam być żadnych śmieci
  • Poziom 36  
    Ale to nie koniecznie śmieci, to powodują. Ja o dziwo z salonu, otrzymałem już XEO, a więc bez brandu. Ale aktualizacja, do najnowszej wersji, naprawiła problem.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Co ciekawe, brałem dwa identyczne modele. Żony model, miał już brand sieci.
  • Poziom 17  
    Aktualnie posiadam androida 6.0.1 z wersją modemu: J500FNXXU1BPF5 i nowszej chyba nie ma, bo aktualizacja mi nie wykrywa
    Wcześniej miałem androida lollipop i też to samo było
    @beo
  • Poziom 36  
    Po OTA może, Tobie nie wykryć. Podaj dokładny model jaki to jest J5, F, FN? Jest nowy rom z lutego dostępny, ale nie wiem czy na Twój model.

    Dodano po 2 [minuty]:

    FN ma tylko z września. Dla F jest z lutego tego roku.
  • Poziom 17  
    Model: SM-J500FN

    A może coś trzeba w telefonie przestawić ?
  • Poziom 36  
    To masz najpewniej najnowszy już rom.Jeśli aktualizację wykonywałeś przez tel, to powinieneś potem wykonać wipe data, czyli reset z konsoli. Ja bym na Twoim miejscu, mimo wszystko wgrał ten wrześniowy.
  • Poziom 17  
    @beo
    Wgrałbym tylko, że nie bardzo wiem jak, a tak prosić kogoś o wskazówki krok po kroku co wykonać jakoś nie bardzo, bo może nie ma ktoś czasu tłumaczyć :(
  • Poziom 36  
    W czym kłopot? ;) W załączniku masz SamFirm. W Polu model wpisz SM-J500FN Zaznacz auto, binary nature,Check CRC32, oraz DecryptAutomatically. Wybierz Check Update i, jak znajdzie, wybierz download. Kolejny załącznik to program Odin. Za jego pomocą wgrasz rom, tylko napisz, czy pobrało 4ro plikowy rom, czy 1dno plikowy. W polu region wpisz XEO - przeoczyłem.
  • Poziom 17  
    Pobiera się, ale z tego co widzę to ta sama wersja co mam aktualnie zainstalowaną na tel
  • Poziom 36  
    No tak myślałem. Jak nie masz możliwości zrobienia kopii swych danych, to lepiej odpuść, bo wgranie romu wyczyści tel kompletnie.
  • Poziom 17  
    Czyli nie ma wyjścia z tej sytuacji? trzeba oddać na gwarancję ?, bo już nie wiem
    Inni użytkownicy J5 raczej nie skarżą się na ten problem
  • Poziom 36  
    No fakt, zapomniałem. @ja548 wykonaj kopię za pomocą Smart Switch i działaj ;)
  • Poziom 17  
    Ja to chyba się poddaje, nie znam się na tym niestety. :(
    Ale bardzo Wam dziękuję za pomoc a szczególnie @beo
  • Poziom 36  
    Podawania na tacy, to chyba starczy już ;) Tu: https://www.sammobile.com/samsung-smart-switch/ masz program. W dole strony wybierasz pobierz dla Windows - chyba, że masz inny system na komputerze. Zainstaluj. W załączniku biblioteka, gdyby program miał jakieś kłopoty ze sobą ;) oraz sterowniki - miało tacy nie być :/ ale mam to pod ręką, więc jest si ;) W telefonie zdaje się, że musisz włączyć opcję debugowania, ale nie jestem pewien. Podłączasz tel i uruchamiasz program. Z resztą już sobie poradzisz raczej.
  • Poziom 36  
    Nie za maco ;) W razie co dawaj znać. Powodzenia! @tino2003 dzięki.
  • Poziom 27  
    Nie wiem czemu ale u mnie SmartSwitch zawiesza sie na rejestrze połaczeń albo notatkach :(. Spotkał się ktoś z takim problemem ?
  • Poziom 36  
    @siudziu na s3 neo czasem mi tak robił, ale w końcu ruszało. Trochę może musi to potrwać.